LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alternate SSD

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NickRed

Alternate SSD

Ongelezen bericht door NickRed »

Beste allemaal,

Ik was vanmiddag aan het surfen op het web en toen zag ik een goede deal bij Alternate voor een SSD.(Mushkin MKNSSDCR480GB-DX)
Na dat ik hem had besteld en afgerekend kreeg ik een mailtje dat de betaling was gelukt waarop een orderbevestiging volgde en een mailtje mailtje dat hij inbelhandeling was genomen en zou worden verzonden zodra hij binnen was.

Tot zover was alles nog goed.

Maar toen na 1uur kwam er opeens een mailtje binnen dat de order was gecanceld omdat er een fout in het facturatie systeem zat. En dat de SSD niet leverbaar is voor €30.99. En dat mijn geld zal worden terug gestort.

Kan dit zomaar?

Mvg,

Nick

alfatrion

Re: Alternate SSD

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat hangt er vanaf.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ja dit mag. 30 euro voor een 480GB SSD is een overduidelijke fout (bij bol.com kost ie 383 euro).

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Natuurlijk mag dit. Er is hier overduidelijk sprake van een fout. En of je het nu leuk vindt of niet, bij bedrijven werken mensen en die mensen maken wel eens fouten.

Je had toch zelf ook al wel begrepen dat die prijs belachelijk laag was en waarschijnlijk niet klopte?

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Voor 30 euro kan je nooit, nooit een 480GB SSD kopen. dus dat ze de order nhebben gecancelt is wel logisch. Was het nu een 64GB SSD geweest die normaal rond de 5060 euro kosten dan was de prijs van 30 euro veel meer aanemlijk geweest.

Trouwens nog nooit van Mushkin gehoord, dus die zou ik toch al niet gekocht hebben.

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

sadfly schreef: Was het nu een 64GB SSD geweest die normaal rond de 5060 euro kosten dan was de prijs van 30 euro veel meer aanemlijk geweest.
Ik vind het verschil tussen 5060 en 30 anders helemaal niet aannemelijk.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

sadfly schreef:Voor 30 euro kan je nooit, nooit een 480GB SSD kopen.
Over een jaar of 6 zijn de prijzen tot dat nivo gedaald :D

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Barman schreef:
sadfly schreef:
Ik vind het verschil tussen 5060 en 30 anders helemaal niet aannemelijk.
OMG, :roll: :oops: TYPO !
Ik bedoel tussen de 50 en 60 euro

Gesloten