LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AMSTERDAMS MUNTKANTOOR

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bjorn1980

AMSTERDAMS MUNTKANTOOR

Ongelezen bericht door Bjorn1980 »

Bij deze wil ik een klacht aan iedereen kenbaar maken met betrekking tot het Amsterdams Muntkantoor.
Ik had via een reserveringsformulier ingeschreven op de muntset van Slowakije(afschrijving middels automatische incasso),na een aantal weken geen reactie heb ik gemaild met de vraag of deze nog kwam, kreeg toen de reactie dat zij mijn aanvraag niet hadden ontvangen en zij deze opnieuw zouden sturen om alsnog deze set te kunnen bestellen.Deze aanvraag is er nooit gekomen en plotseling zie ik dat ze begin januari 9,95 hebben afgeschreven voor deze set die ik nooit onvangen heb, heb contact opgenomen en dit doorgegeven en gelijk de automatische incasso in laten trekken, heb mailtje terug gehad dat dit gebeurd was maar geen reactie over de nooit ontvangen set.Heb vervolgens tot 2 maal toe dit bedrag terug laten boeken via mijn bank en hun weer eenaantal mailtje gestuurd waar ze geoon niet meer op reageren, vandaag 14-01-10 hebben ze weer afgeschreven, heb mijn bank hun laten blokkeren en gelijk een terugboeking laten uitvoeren.
Wie heeft hier ook ervaring mee?en wat te doen?
voor alle andere die hier iets willen kopen "WEES GEWAARSCHUWD".

Beijing2008

Re: AMSTERDAMS MUNTKANTOOR

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Late reactie , maar idd, ze blijven aan de gang. Ik heb in maart aangetekend een zending teruggestuurd met een brief dat ik verder geen leveranties wil ontvangen, en dat hierbij de ontvangen zending retour. Nu krijg ik wekelijks /,maandelijks zendingen munten, ik open ze niet eens, maar ik stuur ze ook niet terug, want dan moet ik de kosten betalen. Afboekingen laat ik net zo hard weer terugboeken.Krijg ik deze week bericht dat er nog rekeningen openstaan, als ik die niet betaal binnen 14 dagen komen er administratie kosten bij.
Nou , ze doen maar. En bedankt voor de kadootjes. Als ik duidelijk aangeef dat ik geen zendingen wil, hoef ik die
1] niet te betalen en
2] niet te retourneren.
De wet is er duidelijk over: ongevraagde toezending betekent gratis mogen houden en geen verplichting om te retourneren. Het bedrijf zal moeten bewijzen, dat er besteld zou zijn, dus laat hen maar fijn dreigen met incassobureau's, hetwelk overigens intimidatie is.

Beijing2008

Re: AMSTERDAMS MUNTKANTOOR

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Kreeg vandaag formele ingebrekestelling, , heb via RP aangetekende Email gestuurd, dat ik en schriftelijke excuses wens en verschoond blijf van verdere correspondentie.Ik zou wegens vermogensschade bovendien buitengerechtelijke kosten moeten betalen.
Heb aangegeven dat elke volgende schriftelijke eis tot betaling een aanklacht tegen Amsterdams Munt Kantoor wegens fraude betekent.

Gesloten