De recensies over Appelhoes lezend op dit forum zag ik dat er weinig verandert bij dit bedrijf. De klantvriendelijkheid en zorgvuldigheid zijn nog steeds beneden alle peil.
Ik bestelde een hoes voor mijn nieuwe iPad.
Bij de door mij uitgekozen stond: “een slank hoesje voor je nieuwe iPad Pro 11 inch.” Maar toen ik hem binnenkreeg bleek hij helemaal niet te passen op mijn nieuwe IPad Pro 11 inch.
De hoes was voor de iPad uit 2018.
In plaats van een bedankje voor mijn reactie hierover in de trant van: “bedankt voor de feedback, wij zullen deze advertentie zo snel mogelijk aanpassen, sorry en we sturen u zo snel mogelijk zonder kosten de juiste op” bleek ik dom, en zelfs een leugenaar. Want er stond namelijk niet bij “geschikt voor de IPad Pro uit 2020”. Hahaha, ongelofelijk!!!
Ik mocht uiteindelijk zelf betalen voor de retour, er bleken namelijk 3 (drie!) omruil-verzoeken achter elkaar verdwenen, ook weer reden van meneer “Jordy” om mij voor leugenaar uit te maken overigens.
Het vermelden waard vind ik ook dat ik de juiste hoes voor bijna de helft van de prijs heel eenvoudig heb kunnen kopen bij Amac.
Volgende dag geleverd.
Nooit meer Appelhoes.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Appelhoes is geen steek veranderd
-
- Berichten: 12782
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Appelhoes is geen steek veranderd
U wist dat u een ban had en toch komt u weer terug?eenheldzondergeld schreef: ↑05 okt 2021 13:25U wist dat er slechte recensies over dit bedrijf zijn, en toch gaat u bestellen?
Re: Appelhoes is geen steek veranderd
Je kunt via een deurwaarder een rechtzaak starten. Echter de kosten van een rechtzaak wegen niet op tegen de kosten van een telefoon hoesje.
Je hebt 14 dagen recht op retouren.
Je hebt 14 dagen recht op retouren.