Ze geven je niet het adres.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blue Magic Plus Nederland
Blue Magic Plus Nederland
WAARSCHUWING TRAP HIER NIET IN!! BLUE MAGIC PLUS HET IS [/b]TROEP!!!
Deze afvalpillen kan je bestellen op internet eerst krijg je een proef paket wat niet help om af te vallen. daarna sturen ze nieuwe en dan schrijven ze 54,00 euro van je rekening. Ik belde Ik wilde de pillen terug sturen en het geld terug.Ze vertelde dat ze dat niet doen Schande!!!
Re: Blue Magic Plus Nederland
Maak je niet dik joh ! 
Zeker voorwaarden niet gelezen zoals gewoonlijk!
Afvallen doe je door gezond te eten en genoeg te bewegen. De rest is onzin. Welkom op aarde
!
Mijn vrouw is hier ook ingestonken maar had wél de voorwaarden gelezen en tijdig opgezegd.
Vervolgens kon ze in de clinch met een incassobureau, pas na herhaald contact en een gepeperde mijnerzijds waarbij de wet verkoop op afstand is aangehaald mochten we de verpakking retourneren.
Helaas voor hen was deze al retour afzender gestuurd bij ontvangst.
Bleek dat daar volgens hen geen adres op stond, nu is dat niet mijn probleem maar dat van hen, raar dat je als bedrijf je adres niet bekend wilt maken.
Dit zegt eigenlijk al genoeg over de betrouwbaarheid van deze onderneming.
Vervolgens kon ze in de clinch met een incassobureau, pas na herhaald contact en een gepeperde mijnerzijds waarbij de wet verkoop op afstand is aangehaald mochten we de verpakking retourneren.
Helaas voor hen was deze al retour afzender gestuurd bij ontvangst.
Bleek dat daar volgens hen geen adres op stond, nu is dat niet mijn probleem maar dat van hen, raar dat je als bedrijf je adres niet bekend wilt maken.
Dit zegt eigenlijk al genoeg over de betrouwbaarheid van deze onderneming.