LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oypo / Foto van Gijn

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
berndv

Re: Oypo / Foto van Gijn

Ongelezen bericht door berndv »

Longwei2012 schreef: Ik hoop dat ik geen gezeur krijg over die euro, maar dan hadden ze me niet moeten vertellen dat alleen Billink degene is die over betaling gaat, ipv gewoon even Billink contacteren als opdrachtgever zijnde.
Ik vrees dat dit wel mogelijk problemen gaat opleveren en wel om het volgende. U heeft al meerdere keren zelf benoemd en gehoord dat het gaat om "geautomatiseerde systemen". Die systemen zien alleen een post die niet voldaan is, of hier nu een euro op mist of het volledige bedrag maakt waarschijnlijk niet uit. Een verder incassotraject zal hier automatisch uit voortvloeien. Hoewel ik van mening ben dat u hierin in uw recht staat en een incassobureau over het algemeen in de categorie van blaffende honden valt, is het wel vervelend.

Lastige is ook dat u een geschil heeft met de leverancier van de foto's vanwege het niet versturen van de foto's, maar dat het geschil nu uitgevochten wordt via de betaalprovider, die hier eigenlijk buiten staat.

Gesloten