LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Atlas for man www.atlasforman.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door prem »

monique8965 schreef:? Door ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen?!
:mrgreen: prachtige uitdrukking.....mooie toepasselijke paasgedachte.

philiplangbroek
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2015 16:13

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door philiplangbroek »

In december 2013 een keer iets besteld bij Atlas for men. Daarna heb ik keurig betaald en in 2014 wederom een paar artikelen besteld en binnen de gestelde termijn heb ik wederom de nota betaald. Tot mijn verbazing ontving ik vorige maand een herinnering dat ik de nota uit december 2013 (!) niet voldaan zou hebben. Ik heb het nagekeken en zag dat ik onder het opgegeven ordernummer gewoon heb betaald.
Dit heb ik aan Atlas for men gemeld. Een week later onting ik opnieuw 2 betalingsherinneringen. Opnieuw heb ik ATLAS for men laten weten de nota's gewoon te hebben betaald onder opgave van ordernummer en ik heb de datum doorgegeven dat de bedragen van mijn rekening zijn afgeboekt. Ook heb ik van een betaling een kopie bankafschrift (op hun verzoek) meegestuurd. Blijkbaar is de administratie bij Atlas for men een groot drama. Ik blijf lastig gevallen worden dooor e-mails, ondanks dat ik heb aangegeven dat ik dat niet meer wens en ik ze ook niet meer lees (onzin lees ik niet). Ik heb ze gemeld als ze willen communiceren dan kunnen ze me bellen. Ze hebben mijn telefoonnummer. Ik vind het stalking worden. Het is bij Atlas for men een grote (administratieve) bende. Dus denk na voordat je hier iets gaat bestellen. NIET DOEN.

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door killythebid »

Wel mensen alles wat met de naam atlas begint of eindigt zijn oplichters ,ik zat een tijd terug bijna aan een abbo van edition atlas vast van horloges gelukkig via radar een voorbeeld brief gedownload en aangetekend naar hen verstuurd niets meer (1,5 jaar)van ze vernomen ,deze firm schijnt ook onder atlas for men te handelen lekker !
snap ook niet dat de Veronica blad zulke adverteerders bij hen in hun gids durven vertonen ...schandalig !
heb inmiddels ook de Veronica abonnement opgezegd hier door ! :oops:

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

killythebid schreef:Wel mensen alles wat met de naam atlas begint of eindigt zijn oplichters ,ik zat een tijd terug bijna aan een abbo van edition atlas vast van horloges gelukkig via radar een voorbeeld brief gedownload en aangetekend naar hen verstuurd niets meer (1,5 jaar)van ze vernomen ,deze firm schijnt ook onder atlas for men te handelen lekker !
snap ook niet dat de Veronica blad zulke adverteerders bij hen in hun gids durven vertonen ...schandalig !
heb inmiddels ook de Veronica abonnement opgezegd hier door ! :oops:

Ook bij de Telegraaf zit regelmatig een magazine met voornamelijk outdoor kleding. Qua prijs is niet gek, kwaliteit is ok maar de administratie is k*t met peren.

Heb op hun Facebook pagina's diverse waarschuwingen achter gelaten en toen werden ze wakker en werd na 10 weken eindelijk het geld terug gestort, was zelfs gebeld door een vrouwtje met exuus blablabla, drukte blablabla.........voor mij was het 1 keer maar nooit meer.

twandoesborg
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2015 19:49

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door twandoesborg »

Atlas for men bedondert iedereen die er iets besteld.
Heb er 2 poloshirts en een zwemshort besteld en na het invoeren van een code zou er een kado mee geleverd worden.
Dit kado isen werd de verbinding verbroken.
heren-horloge Bleu Pacific.
De bestelling heb ik na 6 dagen gekregen maar de horloge zat er niet bij.
Na tientallen telefoontjes op 2 verschillende nummers kreeg ik steeds een wazig antwoord dat de verbinding niet tot stand kan worden gebracht.
Toen maar een mail gestuurd en ook daar geen antwoord op tot nu toe.
Het is de laatste keer dat wij iets hier bestellen.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 mei 2015 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd

Atlasformen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2015 12:06

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door Atlasformen »

Beste iedereen,

We hebben de discussie op dit forum gelezen en allereerst bieden we onze excuses aan voor de verwarring en onduidelijkheden waarin sommigen terecht zijn gekomen. We hebben ondertussen een nieuwe klantenservice en verkoopdienst. Zij houden zich bezig met het snel helpen van onze klanten,het oplossen van eventuele klachten en u kunt er ook bestellingen plaatsen. Mocht u vragen hebben, dan kunt u ons e-mailen op: [email protected]. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie. Nogmaals onze oprechte excuses, we waarderen onze klanten en helpen u graag!

Met vriendelijke groet,
W. Bregman
Klantenservice Atlasformen

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Atlasformen schreef:Beste iedereen,

We hebben de discussie op dit forum gelezen en allereerst bieden we onze excuses aan voor de verwarring en onduidelijkheden waarin sommigen terecht zijn gekomen. We hebben ondertussen een nieuwe klantenservice en verkoopdienst. Zij houden zich bezig met het snel helpen van onze klanten,het oplossen van eventuele klachten en u kunt er ook bestellingen plaatsen. Mocht u vragen hebben, dan kunt u ons e-mailen op: [email protected]. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie. Nogmaals onze oprechte excuses, we waarderen onze klanten en helpen u graag!

Met vriendelijke groet,
W. Bregman
Klantenservice Atlasformen

Nou dat gelezen had wel eerder mogen gebeuren. Login gegevens soms kwijt geraakt ?ma
Geregistreerd:12 apr 2015 12:06 Laatst bezocht:24 jul 2015 13:47


Wordt ook het leverproces en retour proces verbeterd ? 3 tot 5 weken leveren na bestellen en volledig betalen is niet meer van deze tijd.
En dan nog de verwerking van retour gestuurde goederen......weken en weken wachten totdat verwerkt is.

Ik waag het er niet meer op. Eerste ervaring was drama, zie mijn eerdere post.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2016 09:06

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door [email protected] »

In november 2015 een jas terug gestuurd. Sindsdien via mail etc. bezig om mijn geld terug te krijgen.
Helaas half januari nu nog steeds geen geld terug ontvangen.
Krijg steeds een bevestiging dat mijn mail is ontvangen. Banknummer opgegeven om geld terug te storten. Volgens Atlas formen hebben ze een paar keer overgemaakt maar is niet gelukt. Waarschijnlijk hebben ze onvoldoende saldo.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jan 2016 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd

speciaalist
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2016 16:49

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door speciaalist »

Even een positieve reactie voor de verandering.
Vorige week vrijdag veel besteld bij atlas for men omdat er een folder binnen kwam en ik er niet bij nadacht omdat je denkt goh een folder dat zal wel gecontroleerd zijn, niet dus.
3 seconden nadat ik besteld had kwam ik vanalles tegen over atlas for men en dacht ik meteen waarom heb ik het niet nagelopen.
Maar vandaag kwam alles dus gewoon binnen ( 7 dagen na besteldatum en ze zeiden dat het er binnen 10 dagen zou komen )
Alles in de juiste maat en kleur. Ruim op tijd.
Geen idee hoe het komt dat jullie allemaal bedonderd zijn, maar ik niet.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Atlas for man www.atlasforman.nl

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

speciaalist schreef:Even een positieve reactie voor de verandering.
Vorige week vrijdag veel besteld bij atlas for men omdat er een folder binnen kwam en ik er niet bij nadacht omdat je denkt goh een folder dat zal wel gecontroleerd zijn, niet dus.
3 seconden nadat ik besteld had kwam ik vanalles tegen over atlas for men en dacht ik meteen waarom heb ik het niet nagelopen.
Maar vandaag kwam alles dus gewoon binnen ( 7 dagen na besteldatum en ze zeiden dat het er binnen 10 dagen zou komen )
Alles in de juiste maat en kleur. Ruim op tijd.
Geen idee hoe het komt dat jullie allemaal bedonderd zijn, maar ik niet.

3 seconden NADAT jij had besteld ??? Dus toen dacht jij ineens, goh laat ik eens een en ander controleren ?
Wel lees de vorige pagina's ff door, dan kom je erachter hoe men "bedondert" is, incl mijzelf. En dat is alleen nog dit forum.

Maar mooi dat niet bedondert ben en dat alles goed is gegaan. Wellicht heeft Artlas lering getrokken uit de vele klachten.

Gesloten