LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Baiky.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Aritol

Baiky.nl

Ongelezen bericht door Aritol »

3 Weken geleden heb ik een setje fietskleding gekocht op internet bij www.baiky.nl
Na bevestiging van mijn betaling (€ 126,85) niets meer van de verkoper vernomen.
Herhaalderlijk gevraagd om een status-update maar er wordt gewoon niet gereageerd.
Heeft iemand ervaring met deze club? Ik vermoed dat ik erin geluisd word/ben.
Ik heb op 1 forum al gelezen dat baiky.nl nep spullen verkoopt en, als ze het al leveren,
dat er niet met ze te communiceren is, via welke weg dan ook.
Ik kan ook nergens een kvk nummer vinden van deze oplichtersclub... :(

ArneLH
Contacteer:

Re: Baiky.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

Naast een gebrek aan een KvK-nummer staan er helemaal geen contactgegevens behalve een e-mailadres. Als je met een overschrijving hebt betaald kun je aan je eigen bank vragen, om de bank van de tegenrekening de eigenaar daarvan te laten terugboeken. Gebeurt dit dan niet binnen 4 weken, dan kun je aan je eigen bank de NAW-gegevens bij die rekening opvragen op grond van art. 5.2.3 van de Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Financiële Instellingen. Met een beetje pech kom je dan uit bij een postbus die van heel iemand anders is.

Gesloten