LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
anoniem2009

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door anoniem2009 »

Ik snap het hele probleem bij Vistaprint niet.
Ze maken van bezorg en verwerkingskosten rustig 30 euro ofzo.
Terwijl ze gewoon simpelweg verzenden met DPD en/of TNT Post. Nou dat is niet zo duur neem ik aan.

Vaak besteld bij Vistaprint nooit problemen gehad tot op de dag van vandaag heb ik alleen wel problemen met ze.
Ongevraagde facturen ineens die betaald moeten worden terwijl dat allang gedaan is.
Onvriendelijke email service.

Van mij mag deze drukkerij wel eens actie ondernemen om onder hun slechte naam te komen.

Trouwens het viel mij op vorig jaar kreeg ik allemaal vistaprint verzendingen uit Brussel nu komt het allemaal uit Venlo.
Is de drukkerij verhuisd?

Janvaneijk

Re: bankrekeningnummer vistaprint (wie heeft er al besteld??)

Ongelezen bericht door Janvaneijk »

Het kan zo maar gebeuren........ Ik krijg mailtje, ik denk, ok, laat ik nu toch maar eens visitekaartjes gaan bestellen, voorgaande acties gingen altijd fout en heb ik afgebroken. LET OP: Zie ik in de bestelhistorie een bestelling van 21-10-2006. met in rood de vraag of ik een rekening nummer wil opgeven. Overigens heb ik niets meer aan stempel, visitekaartjes e.d daar ik allang op een ander adres zit. Even gemaild, snel antwoord terug dat zij de bestelling er uit zullen halen. Ok, bestelling weg na opnieuw inloggen, maak nieuwe bestelling met de juiste gegevens, zie tot mijn verbazing de bestelling van 12-10-2006 waarvan de levering verwacht wordt op 10-07-2009. En nu kan ineens niets meer geannuleerd worden, vanweg het volledige geautomatiseerde systeem. Gelukkig via Radar het bankrekeningnummer gevonden en gelijk laten blokkeren. Wat een gezeik en dat allemaal gratis??????????????????????

Gesloten