LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bart Snit

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ecilop

Bart Snit

Ongelezen bericht door Ecilop »

Foutief geprijst.

Afgelopen vrijdag naar Bart Smit in Ede geweest. Mijn zoontje (9jr) wilde een Baby Born pop voor zijn zusje (2jr) kopen. Aangekomen bij de stellage/plank/schap zag hij een Baby Born pop voor 19.95. Toen hij bij de kassa kwam gaf de scanner 29.95 aan. Met de kassiere terug naar de plank/schap. Stond maar een soort Baby Born en direct het kaartje eronder met 19.95.

Was een foutje zei het meisje en ze haalde gauw het kaartje met de prijs weg. Ik was het daar niet mee eens en wilde de pop voor 19.95 ongeacht wat de scanner bij de kassa aangaf. Ik stond erop dat ik die pop voor 19.95 kon kopen. Het werd een ernorm strijd met dat meisje, haar chef die ik erbij liet komen en zelfs met Rogier Jongman (eindverantwoordelijke klantenservice) van het hoofdkantoor van Bart Smit. Op het kaartje stond notabene precies het artikel wat correspondeerde met de verpakking inclusief inhoud van Baby Born. Deze Rogier sprak in eerste instantie precies na wat de chef hem had verteld hetgeen dus geen meerwaarde was. Napraten kan zelf mijn dochter van 2 jaar al.

Ik gaf aan dat als er 10.- ipv 100.- had gestaan ik het had begrepen dat het hier duidelijke fout was gemaakt. Ook als het pop was die op de verkeerde schap/plank was terecht gekomen, enz.

Nadat deze Rogier mij terugbelde kwam hij met het verhaal dat de scanner toch echt wat anders aangaf en dat de afmeting van de pop anders was dan van de pop die op het kaartje stond. Dacht hij nu werkelijk dat ik de pop ging opmeten of zo? Ook zou er met kleine letters op het prijskaartje "(White)" op hebben gestaan wat zou inpliceren dat het om een andere pop ging. Ik voelde mij nu als consument enorm onrecht aangedaan. Er was totaal geen begrip van Bart Smit en ze hadden lak aan mijn rechten als consument. Rogier Jongman (eindverantwoordelijke klantenservice) dat ik vooral maar moest doorgaan met mijn strijd, die ik niet zou winnen volgens hem, want hij wist alles van consumentenrecht zo verklaarde hij.

Deze Rogier had een arrogante, ongepaste, ongemanierde, klant onvriendelijke houding naar mij en dus ook naar mijn zoontje.

Bart Smit heeft haar ware aard laten zien mensen, let dus goed op !!
Bart Smit ruim je personeel op! Zou ik willen zeggen.
Van mijn geen centjes meer !! Ik ga wel naar andere speelgoedwinkels die mijn centjes wel weten te waarderen......

Overigens geef ik het nog niet op. Dat is mijn eer te na !!

alfatrion

Re: Bart Snit

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je zou eens kunnen kijken of de winkel is aangesloten bij een geschillencommissie, anders zul je naar de rechter moeten en dat is wat duur vergeleken met het bedrag van een tientje.

Als je in een beetje brutale bui bent zou je in zo'n geval ook gewoon twee tientjes bij de kassa kunnen neer gooien om vervolgens met de pop weg te lopen. Uiteraard pas nadat je de prijsaanduiding met twee tientjes in je bezit hebt. Als ze de politie er bij roepen wat je op hen en leg je het verhaal uit. Als zij aangifte doen van diefstal (wat je weerlegt met dat het aanbod twee tientjes bedroeg en jij dit betaald hebt), doe jij aangifte van een lasterlijke aangifte. Hoewel ik denk dat je zo sterk zou staan, sta ik niet in voor eventuele gevolgen.

Weet je toevallig of ze een camera opstelling hadden? In dat geval kun je op grond van de wet persoonsbescherming de beelden opvragen.

Fabel

Ongelezen bericht door Fabel »

Je had toch best wel een tientje bij kunnen leggen? Je zoontje 19,95 betalen en jij dan 10 extra en klaar.

aparte webwinkel trouwens waar je gewoon in kan lopen en stennis kan schoppen bij de kassa :wink:

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Hebben ze daar geen aparte balie voor? :wink:

BBCS
Contacteer:

Het is inderdaad zo dat je die prijs moet betalen die bij het product staat en niet in het systeem.

Het tegenovergestelde heb ik ook wel eens meegemaakt.

Dus dat bij een product €19,95 stond en dat in het systeem € 0,79 stond.

mo-tje89

Ongelezen bericht door mo-tje89 »

Ik kan me goed voorstellen dat je daar kwaat over word.
Ik zal het zelf ook niet leuk vinden.
Maar zelf werk ik ook in een winkel. dus ik kan bart smit ook wel indenken.
klanten hebben alles in de hand en zetten het overal en nergens neer.
Als de klant de pop onder een ander kaartje zet, kan bart smit daar niks aan doen.
Zo hebben wij deze regel ook in onze winkel

BBCS
Contacteer:

Zet gewoon op alle producten de prijs.
Ben je ook van het gedonder af als iets op een andere plaats wordt gezet. :wink:

Gesloten