Bol.com zal zich verre houden van geschillen over beoordelingen. Dat is een wespennest waar je zo ver mogelijk uit de buurt blijft. Ook uit kosten overwegingen zullen ze dat nooit doen.Thiver schreef:Ik begrijp de frustratie van BlijLeven zeer goed, aangezien ik zelf ooit exact dezelfde situatie heb meegemaakt. Nu was mijn omschrijving misschien nog wel wat duidelijker ("hardcover ex-bibliotheekexemplaar in goede staat"), maar je houdt blijkbaar altijd mensen die hier overheen lezen en er dan achteraf over gaan klagen. Nu is censuur natuurlijk een gevaarlijk ding en behoren mensen feedback te mogen geven, maar als ik aantoonbaar kan maken dat het altijd al in advertentie stond dat het om een ex-bibliotheekexemplaar ging, kan Bol.com toch niet nog steeds star blijven roepen dat klanten gewoon incorrect commentaar mogen geven omdat ze zelf nalatig zijn geweest? Ik vroeg Bol.com overigens om een e-mailadres zodat ik de klant zelf kon contacteren en de situatie uitleggen. Dat werd geweigerd. Als ik me niet vergis om privacyredenen... Hoe hypocriet: ik krijg wel het woonadres van de klant (om het boek naartoe te versturen), maar als ik om zoiets simpels als een e-mailadres vraag om een misverstand uit te praten, geeft Bol.com niet thuis.
Ook het e-mailadres geven doen ze niet uit privacy overwegingen. Dat u het afleveradres krijgt van de klant zelf is een ander verhaal.
Het zou beter zijn wanneer de verkoper zijn weerwoord kan geven op een negatieve reactie. (maar dan zal de koper het ws daar weer niet mee eens zijn...)