LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BesteKeus.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Robert301

BesteKeus.nl

Ongelezen bericht door Robert301 »

Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met BesteKeus.nl
Deze webwinkel is ten zeerste af te raden,ik heb onlangs een droger aangekocht bij Beste Keus na een zoektocht op internet naar een droger met energieklasse B droger en uiteindelijk kom ik bij BesteKeus terecht. Bij aankomst van de droger blijkt het echter een energieklasse C te zijn,toch maar de klantenservice aangeschreven en aangegeven dat dit niet is wat ik besteld heb volgens de gegevens van hun website.Ontvang als antwoord van BesteKeus het is energieklasse B/C
Vervolgens kijk ik opnieuw ter controle op hun site tenslotte kan ik ook een foutje hebben gemaakt heeft BesteKeus voor het gemak maar hun site aangepast en energieklasse B aangepast naar energieklasse C.
Na herhaaldelijk de klantenservice te bestoken met mail en telefoon laat BesteKeus niets meer van zich horen.Conclusie Bestekeus.nl zeer slechte service en uiterst onbetrouwbaar.

sephora30

Re: BesteKeus.nl

Ongelezen bericht door sephora30 »

Je had hem binnen 7 werkdagen weer terug kunnen sturen.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ja...maar dat weet TS allemaal niet...wel hoe hij zijn verhaal asap op deze site moet dumpen...

Klagen kunnen we als de beste, je op de hoogte stellen van regels, voorschriften en voorwaarden is natuurlijk veel te ingewikkeld....

Robert301

Van de 7 dagen was ik inderdaad niet op de hoogte.
Maar dat is geen probleem ik meld deze case nu aan bij de geschillencommissie.
De reden van het starten van een topic is een waarschuwing naar toekomstige klanten van Beste Keus.
Je kan van mij aannemen dat dit soort topics als laatste middel door klanten wordt gebruikt.
Ik heb Beste Keus een voorstel gedaan tot omruilen tegen een energieklasse b droger die ze ook in hun assortiment hebben eind goed al goed zou je dan denken maar nee Slechte Keus meldt dat ik de droger kan omruilen met een bijbetaling van €199 dat is 66% afschrijving in 2 weken.Kortom een belachelijk voorstel.Conclusie Beste Keus is een Slechte Keus en zeker niet klantgericht integendeel.
Ik koop in iedergeval nooit van mijn leven ooit nog iets bij Beste Keus, en ik zal andere kopers blijven waarschuwen om het zelfde te doen.En als Beste Keus bij zijn standpunt blijft gaan we naar Facebook Twitter en andere socialmedia om een waarschuwing af te geven.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Nou...succes ermee. AL denk ik niet dat er iemand is die wakker zal liggen van je strijd....

Geschillencommisie zal je klacht ook niet in behandeling nemen, want de klacht is niet ernstig genoeg. Als Beste keus verklaart een fout te hebben gemaakt en de site aangepast is de kous af...
Ga je het bedrijf achtervolgen/stalken met berichten op social media: krijg je ook nog een aangifte wegens smaad en laster aan je broek.

Toch maar een prettig weekend...

Robert301

Dat niemand wakker ligt van mijn strijd daar heb je een punt,als ik iemand kan behoeden voor een strijd zal ik dat zeker niet nalaten , uiteraard in alle redelijkheid. Beste Keus gaat nu niet echt klantgericht om met hun klanten,volgens mij is dit essentieel zeker in de huidige markt.Elke negatieve ervaring is er 1 te veel en een ding weet ik zeker dit wordt echt wel opgepikt.Ik hoop voor Beste Keus dat ze dit in de toekomst wijzigen het is veel leuker om positieve op te schrijven.
Goed weekend

Robert301

:evil: Mensen let op Beste Keus transformeert tot een hele Slechte Keus
De informatie op de website komt niet overeen met de fabrieks gegevens vanwege parallel import
Deze gegevens vindt u nergens terug op officiële website van de fabrikant in mijn geval een droger

[Niet-onderbouwde beweringen verwijderd door de Moderator]

Gesloten