LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestellen via Vistaprint

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
forestguard01
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2007 00:41

bestellen via Vistaprint

Ongelezen bericht door forestguard01 »

Ik heb vorige week maandag kalenders besteld via vistaprint.Ik wilde ze snel hebben, en heb dus per express aangevinkt, en uiteraard ook betaald, direct, per Ideal. Maar kalenders, ho maar.Er is nergens een telefonisch kontakt te vinden, en men reageert alleen met een automatisch gegenereerde mail. Ik word er doodziek van! Zijn er meer mensen die deze ervaringen hebben? Ik heb vooruit betaald, en extra om ze snel te hebben, maar nu is het al 1,5 week, en ik weet niet eens een adres van Vistaprint. Weet iemand waar ze zitten??Graag een reactie!Alvast bedankt. Dan kan ik een deurwaarder op hun dak sturen![/b]

kica1
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 jan 2007 16:40

Re: bestellen via Vistaprint

Ongelezen bericht door kica1 »

Via de website van Vistaprint kunt u de status van uw bestelling precies volgen door in te loggen op Mijn Account. Ik bestel geregeld bij Vistaprint (ook zakelijk) en dat gaat altijd prima! Het adres van Vistaprint in nederland is: Vistaprint BV Hudsonweg 8 5928 LW Venlo. Een telefoonnummer heb ik helaas niet voor u.

Gesloten