| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bestelling r4ideals
bestelling r4ideals
Ik heb op 28 dec 2010 een bestelling gedaan en tot op heden niets ontvangen
Ik word er hopeloos van. Iedere keer geven ze aan dat de bestelling komt en nog niets ontvangen. Ik heb er wel meer dan 50,- voor betaald.
Schandalig., En ze pretenderen de volgende dag te leveren. Ik mail ze regelmatig, maar tot op heden geen kaart.
Ik ben zeer telleurgesteld, Mede omdat mijn dochter bijna jarig is. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen.
Alie Huls
Ik word er hopeloos van. Iedere keer geven ze aan dat de bestelling komt en nog niets ontvangen. Ik heb er wel meer dan 50,- voor betaald.
Schandalig., En ze pretenderen de volgende dag te leveren. Ik mail ze regelmatig, maar tot op heden geen kaart.
Ik ben zeer telleurgesteld, Mede omdat mijn dochter bijna jarig is. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen.
Alie Huls
Re: bestelling r4ideals
Probeer hier via PB de medewerker te benaderen, misschien lukt dit:
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=150233
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=150233
nadat ik het bericht op radar heb geplaatst heb ik eindelijk ook het trackingnummer gekregen van r4ideals.
Blijkt dus, dat TNT het pakje op de juiste datum heeft aangeboden, al op 30 dec 2010 zonder een brief voor me achter te laten op mijn husiadres.\Vandaag kwam ik erachter dat het pkaje al vanaf die datum bij het postkantoor ligt,
Na vele mails, dus nu wel het trackingnummer gekregen, zodat ik het pakje kon traceren.
Ik kan er mee aan de slag. Fout lag dus bij TNT.
Blijkt dus, dat TNT het pakje op de juiste datum heeft aangeboden, al op 30 dec 2010 zonder een brief voor me achter te laten op mijn husiadres.\Vandaag kwam ik erachter dat het pkaje al vanaf die datum bij het postkantoor ligt,
Na vele mails, dus nu wel het trackingnummer gekregen, zodat ik het pakje kon traceren.
hallo,
ik heb gisteren 22 jan. een bestelling bij r4ideals gedaan
en heb vanmorgen 23 jan. keurig en netjes verpakt mijn r4i gold kaartje ontvangen.
De software en spelletjes erop gezet in de nintendo en spelen maar.
Dus van mij een dikke 10 !!!!!!
ik heb gisteren 22 jan. een bestelling bij r4ideals gedaan
en heb vanmorgen 23 jan. keurig en netjes verpakt mijn r4i gold kaartje ontvangen.
De software en spelletjes erop gezet in de nintendo en spelen maar.
Dus van mij een dikke 10 !!!!!!
Ook ik heb geen enkel probleem gehad met een bestelling bij R4iDeals. Afgelopen woensdag 18-2-2011 heb ik een flashcard en SD kaart besteld. Vandaag 20-2-2011 heb ik hem per post gekregen.
Ik had zelfs nog een fout gemaakt in de bestelling en [email protected] gemaild dat er e.e.a. aan de bestelling gewijzigd moest worden en dat is allemaal perfect verwerkt.
Ik ga hier zeker nog eens iets bestellen als ik iets nodig heb uit hun assortiment.
Mvg,
Rob
Ik had zelfs nog een fout gemaakt in de bestelling en [email protected] gemaild dat er e.e.a. aan de bestelling gewijzigd moest worden en dat is allemaal perfect verwerkt.
Ik ga hier zeker nog eens iets bestellen als ik iets nodig heb uit hun assortiment.
Mvg,
Rob
-
Guardian72
- Contacteer:
Dat is helaas tegenwoordig geen uitzondering meer.Alie111 schreef:nadat ik het bericht op radar heb geplaatst heb ik eindelijk ook het trackingnummer gekregen van r4ideals.
Maar in dit geval kon R4deals dus in elk geval een T&T nummer overleggen.
-
Renevangool
ik hoop dat mijn pakketje er dan binnekort aankomt
of er een foutje is bij tnt
dat hoop ik dan maar :S
of er een foutje is bij tnt
dat hoop ik dan maar :S
Door een fout in mijn opdracht kreeg ik mijn bestelling niet geleverd.
De servicedesk van R4i heeft na een aantal dagen de bestelling kosteloos nogmaals verzonden.
Werkt allemaal goed. Uitstekende service, nogmaals bedankt !
Groeten,
Mark
De servicedesk van R4i heeft na een aantal dagen de bestelling kosteloos nogmaals verzonden.
Werkt allemaal goed. Uitstekende service, nogmaals bedankt !
Groeten,
Mark
-
Renevangool
ik heb mijn kaartje nu al bijna een maand en ben er heel tevreden mee.
goede bezorging binnen 1 á 3 dagen weet het eventjes niet meer maar ja.
snelle bezorging is het dan wel.
Dus gewoon kopen daar.
goede bezorging binnen 1 á 3 dagen weet het eventjes niet meer maar ja.
snelle bezorging is het dan wel.
Dus gewoon kopen daar.