LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling van Ideal of Sweden nooit aangekomen
Bestelling van Ideal of Sweden nooit aangekomen
Op 27 december een bestelling gedaan bij Ideal of Sweden, nu op 23 januari nog steeds niks ontvangen. Op 7 januari ontving ik een mail dat de bestelling z.g verzonden was vanuit Frankfurt maar tot nu toe niks ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd, op sociale media ook niet. Wat nu? Ik zou iedereen afraden hier een bestelling te plaatsen want ik ben bang dat je je geld kwijt bent. Volgens hun website leveren ze snel en reageren ze binnen 3-5 werkdagen op de mail, nou niet dus! Geen reactie, geen contact! De reviews liegen er niet om. Het is duidelijk dat hier iets mis is en dat ze de vraag niet aankunnen. Het zou getuigen van respect voor je klanten als de lopende bestellingen eerst worden afgehandeld worden alvorens er gestart wordt met nieuwe promoties. Op deze manier komen er alleen maar meer ontevreden klanten bij. Ik ga er inmiddels van uit dat de bestelling nooit gaat komen. Inmiddels
Heb ik al een hoesje elders gekocht, nu nog even zien hoe dit afgehandeld moet worden met Klarna aangezien hier nog een bedrag open staat dat betaald moet worden. Zijn er meer mensen met ervaring met dit bedrijf en heeft iemand tips hoe je met hen in contact kunt komen aangezien er niemand reageert?
Heb ik al een hoesje elders gekocht, nu nog even zien hoe dit afgehandeld moet worden met Klarna aangezien hier nog een bedrag open staat dat betaald moet worden. Zijn er meer mensen met ervaring met dit bedrijf en heeft iemand tips hoe je met hen in contact kunt komen aangezien er niemand reageert?
-
Re: Bestelling van Ideal of Sweden nooit aangekomen
Je hoeft Klarna pas te betalen na ontvangst, dus als ze niets sturen betaal je gewoon niets.
Jammer van elders kopen, en nog bij onbekende firma....
Jammer van elders kopen, en nog bij onbekende firma....
-
Wie zegt dat ts met Klarna heeft betaald?
Staat toch in de OP?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Klarna wordt genoemd in relatie tot een artikel dat 'elders' gekocht is.
Of er voor Klarna gekozen is bij de bestelling van het niet geleverde artikel, is niet duidelijk volgens mij.
Of er voor Klarna gekozen is bij de bestelling van het niet geleverde artikel, is niet duidelijk volgens mij.
-
Dan lees ik het toch echt anders. Voor de bestelling bij ideal of sweden is gekozen voor Klarna. Het zou onlogisch zijn om Klarna in dit topic te noemen voor een bestelling waar geen probleem mee is
Inderdaad onlogisch. Net zo onlogisch als melden dat je 'een hoesje' elders hebt gekocht, in dezelfde zin waarin Klarna om de hoek komt kijken.juliomariner schreef: ↑23 jan 2020 19:02Dan lees ik het toch echt anders. Voor de bestelling bij ideal of sweden is gekozen voor Klarna. Het zou onlogisch zijn om Klarna in dit topic te noemen voor een bestelling waar geen probleem mee is
Niet duidelijk dus.
Mijn dochter in december spullen retour gestuurd en nog niks gehoord al 3 keer mail gestuurd en nog geen reactie
-
Bij nader inzien niet erg ideal.