Op 26 september heb ik een 30 daagse kuur bij Afslangringen.nl gedaan. Er was zo veel positieve reacties via Face Book pagina, zij communiceerde ook direct, bleken zo open en oprecht te zijn... De bestelling zou bij mij op dinsdag 29 september geleverd moeten worden. Toen op dinsdag 29 september en op vrijdag 2 oktober heb ik een mail naar hun via website en via mail gestuurd. Iedere keer kreeg ik een bevestigingsmail terug dat ze binnen 28 uur mij beantwoorden. Op dinsdag 6 oktober had ik nog steeds mijn bestelling niet binnen, ook mijn mail was nog steeds niet beantwoord. In mijn laatste mail heb ik hun gezegd dat ik meld het op Tros Radar.
Kan ik een advies van iemand krijgen wat mij volgende stappen kunnen zijn? Ik heb een sterk gevoel dat het om een stel oplichters gaat...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling via website Afslank Ringen wordt niet geleverd
Re: Bestelling via website Afslank Ringen wordt niet geleverd
Ik ook eerlijk gezegd. Volgende keer wat minder goedgelovig zijn dus en niet afgaan op FB of eerste indrukken. Uw geld zult u hoogwaarschijnlijk kwijt zijn. Het product wat u wilde aanschaffen doet niets en is ook oplichterij dus behalve wat geld mist u er verder niets aan.Rianel schreef: Kan ik een advies van iemand krijgen wat mij volgende stappen kunnen zijn? Ik heb een sterk gevoel dat het om een stel oplichters gaat...
heeft u geprobeerd een aangifte bij de politie doen? Dat ben ik van plan! Die mensen plukken honderden kaal! Ik hoop dat niet helemaal kaal, maar wat je lees op FB en op hun website, er zijn zo veel mensen dat erin trappen! Je kan trouwens de ringen apart ergens voor 4 euro bestellen en de kuur kan je ook apart kopen. Je denk dat het is geen reden voor oplichterij! Er zijn ook geen negatieve meldingen op Google te vinden over hun website... Ik ben volgens mij de eerste....
hahahaha Magneten aan je tenen en je valt af
De enige manier waarop ik die pleisters zie werken is om ze op je mond te plakken Want daar gaan de calorieen tenslotte doorheen.
De enige manier waarop ik die pleisters zie werken is om ze op je mond te plakken Want daar gaan de calorieen tenslotte doorheen.
Iedereen die de documentaire "Supersize me" heeft gezien weet dat dit blijvende schade aan je lichaam en organen oplevert.John Cisna heeft drie maanden lang alleen maar eten van de McDonalds gegeten. Ontbijt, lunch, diner. En hij is niet aangekomen, maar 36 kilo afgevallen. Ook is zijn cholesterol enorm verlaagd.
-
Als uw postbode er over een maand een stuk slanker uitziet, dan weet ik wel waar die Afslank Ringen gebleven zijn!
-
- Contacteer:
De reacties via FB - heb je een of twee van die personen eens nader bekeken?Rianel schreef: Er was zo veel positieve reacties via Face Book pagina, zij communiceerde ook direct, bleken zo open en oprecht te zijn...
Het is helemaal niet ongewoon om positieve reacties of na te maken, of te kopen.
Vaak zijn het dan vrijwel lege profielen.
Of - soms lijken het reacties te zijn, maar zit er geen profiel achter (elke echte reactie leid naar een profiel)