LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Hallo ,
Ik heb 27 juli jl. een bestelling geplaatst bij Bonprix en ik heb betaald via Ideal maar ik heb
geen bevestiging gekregen niets . Ik heb toen gebeld naar Bonprix en die konden nog niets zien
in systeem er werd mij verteld dat ik 2 à 3 uur later terug moest bellen , zo gezegd zo gedaan .
Ik heb terug gebeld en toen werd er gezegd we kunnen nog niets zien stuur maar een email met de
bestelling en bewijs van betaling , ook dat heb ik gedaan . Ik moest de volgende dag terug bellen .
Ik heb dus 28 juli jl terug gebeld er werd mij wederom weer verteld we kunnen niets zien Mevrouw , bel de volgende dag maar terug en we sturen je klacht/mededeling door naar de financiële afdeling .
Nou jullie raden misschien al ik heb dus 29 juli jl wederom weer gebeld (weer 0,60 cent p/gesprek en onze eigen bel kosten) en ja hoor weer het zelfde verhaal en gedoe . Ik heb vandaag 30 juli jl. weer gebeld en ja weer het zelfde verhaal en toen zei mevrouw ja we hebben een memo gekregen dat er problemen zijn via ideal en ik zo van waarom sturen ze geen mail naar de gene of algemene mail naar klanten dat er problemen zijn daar mee . Ik was nu zo boos dat ik begin volgende week mijn bestelling wil hebben en anders ga ik naar Tros Radar bellen . Ik wil graag mijn bestelling . Wij hebben geen geld boom achter thuis staan . Er is ook geen andere winkel waar ik kleding kan bestellen . Maar Ik geef ze de tijd of moet ik niet zo lang gaan wachten ?
Groetjes Henriëtte Ridder
Ik heb 27 juli jl. een bestelling geplaatst bij Bonprix en ik heb betaald via Ideal maar ik heb
geen bevestiging gekregen niets . Ik heb toen gebeld naar Bonprix en die konden nog niets zien
in systeem er werd mij verteld dat ik 2 à 3 uur later terug moest bellen , zo gezegd zo gedaan .
Ik heb terug gebeld en toen werd er gezegd we kunnen nog niets zien stuur maar een email met de
bestelling en bewijs van betaling , ook dat heb ik gedaan . Ik moest de volgende dag terug bellen .
Ik heb dus 28 juli jl terug gebeld er werd mij wederom weer verteld we kunnen niets zien Mevrouw , bel de volgende dag maar terug en we sturen je klacht/mededeling door naar de financiële afdeling .
Nou jullie raden misschien al ik heb dus 29 juli jl wederom weer gebeld (weer 0,60 cent p/gesprek en onze eigen bel kosten) en ja hoor weer het zelfde verhaal en gedoe . Ik heb vandaag 30 juli jl. weer gebeld en ja weer het zelfde verhaal en toen zei mevrouw ja we hebben een memo gekregen dat er problemen zijn via ideal en ik zo van waarom sturen ze geen mail naar de gene of algemene mail naar klanten dat er problemen zijn daar mee . Ik was nu zo boos dat ik begin volgende week mijn bestelling wil hebben en anders ga ik naar Tros Radar bellen . Ik wil graag mijn bestelling . Wij hebben geen geld boom achter thuis staan . Er is ook geen andere winkel waar ik kleding kan bestellen . Maar Ik geef ze de tijd of moet ik niet zo lang gaan wachten ?
Groetjes Henriëtte Ridder
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Er is toch zeker wel een fysieke winkel waar je kleding kan halen? Dan voorkom je dit soort problemen.henwil schreef:[Er is ook geen andere winkel waar ik kleding kan bestellen . Maar Ik geef ze de tijd of moet ik niet zo lang gaan wachten ?
Je hebt zelf aangegeven dat je het begin volgende week wilt hebben. Is dit toegezegd? Wat is nu de afsrpaak met de webshop?
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Heb enkele keren besteld bij BonPrix. Snel kleding ontvangen en bij retourzending stond geld ook snel weer op mijn rekening.
Verschillende malen meegemaakt dat storingen bij bank waren.
Misschien kun je bij de bank navragen of geld bij BonPrix is ontvangen en of de storing bij Ideal was of bij je bank.
Verschillende malen meegemaakt dat storingen bij bank waren.
Misschien kun je bij de bank navragen of geld bij BonPrix is ontvangen en of de storing bij Ideal was of bij je bank.
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Ik bestel vaak bij Bonprix. Nooit problemen gehad. Bij retouren geld altijd binnen redelijke termijn terug gehad.
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Ik vind je wel wat ongeduldig. Als er anders is afgesproken dan treed verzuim van rechtswege in na een maand. Dit kun je verkorten door een ingebrekestelling te sturen. Maar verwachten dat de goederen krijgt binnen 24 of 48 uur is daarbij onredelijk.
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Ik kan Qua mijn omvang niet bij Livera of hunkemuller (cup maat hebben ze ook niet veel eigenlijk ). En ik ben ook wel eens bij Ulla popken geweest en dat is te duur voor mij . Nee is niet toegezegd .Julie4444 schreef:Er is toch zeker wel een fysieke winkel waar je kleding kan halen? Dan voorkom je dit soort problemen.henwil schreef:[Er is ook geen andere winkel waar ik kleding kan bestellen . Maar Ik geef ze de tijd of moet ik niet zo lang gaan wachten ?
Je hebt zelf aangegeven dat je het begin volgende week wilt hebben. Is dit toegezegd? Wat is nu de afsrpaak met de webshop?
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Ik heb anders ook nooit problemen gehad het is bestellen en dan betalen en dan 2 dagen later binnen .mh73 schreef:Ik bestel vaak bij Bonprix. Nooit problemen gehad. Bij retouren geld altijd binnen redelijke termijn terug gehad.
Maar nu niet . Ik ga gewoon wachten en anders bel ik begin van de week gewoon weer
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Zou inderdaad even wachten. Als er problemen zijn geweest met Ideal (wat helaas vaak gebeurd de laatste tijd) dan moet er veel handmatig worden rechtgetrokken en duurt nu eenmaal even. Ik denk dat het voor hun ook een overmacht situatie is.henwil schreef:Ik heb anders ook nooit problemen gehad het is bestellen en dan betalen en dan 2 dagen later binnen .mh73 schreef:Ik bestel vaak bij Bonprix. Nooit problemen gehad. Bij retouren geld altijd binnen redelijke termijn terug gehad.
Maar nu niet . Ik ga gewoon wachten en anders bel ik begin van de week gewoon weer
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Ik bestel ook wel eens wat bij bonprix, ik heb inmiddels ook een account. Mochten bestellingen later komen, dan kan ik dat via mijn account nakijken. Wat ik weet is dat sommige artikelen niet op voorraad zijn en daardoor later komen. Dan komen ze vaak wat later binnen. Soms kan een bestelling ook wat vertraagd worden door het postorderbedrijf.
Wat ook altijd slim is om te doen als je via internetbankieren betaald, is om een bevestigingsmailtje van je betaling naar de rekening te sturen. Bij de rabobank kan ik dat, dan kan ik dat aanvinken en krijg ik een mailtje met de bevestiging dat het bedrag is overgemaakt. Mochten er dan problemen zijn, heb je een bewijs van betaling in handen.
Wat ook altijd slim is om te doen als je via internetbankieren betaald, is om een bevestigingsmailtje van je betaling naar de rekening te sturen. Bij de rabobank kan ik dat, dan kan ik dat aanvinken en krijg ik een mailtje met de bevestiging dat het bedrag is overgemaakt. Mochten er dan problemen zijn, heb je een bewijs van betaling in handen.
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Dus er is niets afgesproken? Ik zou maar snel iets afspreken dan: ofwel het leveren van de bestelde goederen, ofwel het bedrag retour.henwil schreef:Ik kan Qua mijn omvang niet bij Livera of hunkemuller (cup maat hebben ze ook niet veel eigenlijk ). En ik ben ook wel eens bij Ulla popken geweest en dat is te duur voor mij . Nee is niet toegezegd .Julie4444 schreef:Er is toch zeker wel een fysieke winkel waar je kleding kan halen? Dan voorkom je dit soort problemen.henwil schreef:[Er is ook geen andere winkel waar ik kleding kan bestellen . Maar Ik geef ze de tijd of moet ik niet zo lang gaan wachten ?
Je hebt zelf aangegeven dat je het begin volgende week wilt hebben. Is dit toegezegd? Wat is nu de afsrpaak met de webshop?
Re: Betaald via ideal bij Bonprix maar geen bestelling gekregen
Ik heb zoiets bij Jeans Center gehad,kleding betaald en wel gekregen en weer terug gestuurd.Hoorde daarna niets meer,ben gaan bellen,bleek het zoek geraakt te zijn,werd ik naar Postnl verwezen maar die stuurden me weer terug.Weer gebeldze konden nog niets doen zeiden ze,Ik ben toen via Twitter gaan communiseren,nou dat werkt wel,kreeg gelijk een mail dat mijn geld gestort was en ik kreeg ook nog een cadeaubon.Heb dit ook weer op Twitter gezet voor de goede naam van Jeans Center.