LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beyond beauty

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Noek93

Beyond beauty

Ongelezen bericht door Noek93 »

mijn moeder heeft zich n keer aangemeld bij n site (we weten niet meer waar) en daar hebben we mijn gegevens voor gebruikt omdat dat op dat moment makkelijker was.
ik ben in begin juli gebeld door n mevrouw met een gronings accent, ik was toen op bezoek bij n vriendin en heb toen snel t gesprek afgeraffeld met alles goed te keuren, wat gewoon fout is. Maar wat moet je al 18 jarig meisje zonder ervaring met dat soort gesprekken met mensen die best veel gegevens over je hebben?
ze zeiden dat er eerst eenmalig 6,90 van mijn bankrekening werd gehaald dast is ook gebeurt daarna zou er per kwartaal 23,90 van mijn bankrekening automatisch worden geincasseerd ofzoiets..
midden augustus ben ik weer gebeld door beyond beauty met dezelfde vragen,
ik heb toen gezegd dat ik al een keer gebeld was en de hele (niet kloppende) procedure uitgelegd deze man die mij belde zei dat hij me terug zou bellen met meer informatie, dat is nou natuurlijk nogsteeds niet gebeurd.

Ondertussen is er bij mijn rekening 1x 6,90 afgehaald en 3x 23,90 en ik heb nogsteeds niks ontvangen.
ik heb net mijn bankafschriten online bekeken en voor de 3e x geld afgehaald door beyond beauty dus dacht ik laat ik eens rondzoeken op internet en maybe vind ik wel info, en zo ben ik hier uitgekomen.
hopelijk kan radar ons helpen en hopelijk krijg ik mijn geld waar ik hard voor werk (net zo als anderen) terug!

Jolijn

Re: Beyond beauty

Ongelezen bericht door Jolijn »

Plaats dit in 1 van de topics over Beyond Beauty en lees daar de ervaringen van anderen (evt. de zoekfunctie van het forum gebruiken) Succes. :?

Gesloten