LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bianca's Nails

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sokodi
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 sep 2010 18:30

Bianca's Nails

Ongelezen bericht door Sokodi »

Bij deze winkel, Bianca's Nails, hoef je ook niet te bestellen. Je mag wel betalen maar je bestelling krijg je nooit. Ook niet naar gemaild te hebben.
Ik vind het schande dat dat zomaar kan.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Bianca's Nails

Ongelezen bericht door devious »

met zulke AlgemeneVoorwaarden moet je zeker GEEN bestelling plaatsen. En betalen via Paypal..kun je je geld zo terughalen.

Sokodi
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 sep 2010 18:30

Re: Bianca's Nails

Ongelezen bericht door Sokodi »

Ja, maar dat ging op dat moment niet, dus ideal. Weg centen.

Sabeme
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2013 14:55

Re: Bianca's Nails

Ongelezen bericht door Sabeme »

Ook in ben een "slachtoffer"van Bianca's Nail Art Webshop. Heb een bestelling geplaatst en betaald op 17 juni j.l..Nu, op 10 augustus na diverse mails, smsjes en telefoontjes nog steeds geen bestelling. Bianca reageert sinds deze week niet meer op sms, mail komt retour en website is niet meer operationeel.......

Sokodi
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 sep 2010 18:30

Re: Bianca's Nails

Ongelezen bericht door Sokodi »

Nou ik hoop dan dat ze failliet zijn, er zijn erg veel mensen gedupeerd door hun. Wel het geld innen, maar niets leveren.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Bianca's Nails

Ongelezen bericht door devious »

Sokodi schreef:Nou ik hoop dan dat ze failliet zijn, er zijn erg veel mensen gedupeerd door hun. Wel het geld innen, maar niets leveren.
Nou..daar ga je niet failliet van hoor. Je kunt er vaak wel een leuke Mercedes voor kopen

Gesloten