LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOB'shop in Almere

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Larissa

BOB'shop in Almere

Ongelezen bericht door Larissa »

Een home-cinema set van Pioneer gekocht. Perfect geregeld, wel zelf opgehaald omdat ik de set een dag later al in huis wilde hebben. Besteld via internet, reactieformulier over en weer met het afhaaladres erop. Zou zo weer artikelen kopen. Scheelt (heel) veel met een gewone winkel, waar je eerst heen gaat voor de informatie.

Robdubois

Re: BOB'shop in Almere

Ongelezen bericht door Robdubois »

Ook ik heb hier goede ervaringen opgedaan. Bij Pick2pay zat ik al maanden te wachten op een TV die de Bobshop snel kon leveren. Zij waren snel en goed in het beantwoorden van vragen per mail en ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar (kost wel 30 cent per minuut).

patje

Ongelezen bericht door patje »

yep op en top bob shop ;-) moest wel een tijdje wachten op de levering maar het product home cinema van pioneer kreeg ik voor de laagste prijs op dat moment,

scherpschutter

Ongelezen bericht door scherpschutter »

:P Ja ja ik wacht pas twee MAANDEN op mijn bestelling bij bobshop.

Witte Veder

Ongelezen bericht door Witte Veder »

Ik wacht ook al geruime tijd en 14 (!) emails op miijn zending. Lekker Bob!

scherpschutter

Ongelezen bericht door scherpschutter »

zijn inmiddels dus bijna 4 maanden :twisted:

markymark

Ongelezen bericht door markymark »

Hang dus niet aan de lijn voor 50cpm op 0900-2627467, maar bel 036-5400782!

sjefke001

Ongelezen bericht door sjefke001 »

Tja.... ik zit nu ruim een week te wachten... klinkt kort natuurlijk... maar een week geleden is volgens BOB mijn pakketje al verzonden...

maar volgens track en trace is het pakket nooit op het postkantoor aangekomen...

Kon dus ook wel eens lang gaan duren...

Email reageren ze niet op, heeft dus geen nut... Heb er al aardig wat verstuurd ondertussen...

Bellen heeft ook weinig nut trouwens... ze gaan het uitzoeken zeggen ze en bellen je terug.... NIET DUS!!

Gesloten