LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com factuur drama

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ravinja

Bol.com factuur drama

Ongelezen bericht door ravinja »

Afgelopen woensdag een bestelling (440E) gedaan bij Bol.com. Voor 9uur besteld de volgende dag in huis.
De volgende dag netjes de pakketdienst ad deur, maar alleen met een envelop..? Ik vraag nog 'is dit alles?' wat de bezorger met Ja beantwoord.
Ok, netjes getekend, toch nieuwsgierig wat er dan in de envelop zit, blijkt het alleen een factuur te zijn vd bestelling!!!

Meteen Bol.com gebeld, medewerker vind het raar maar gebeurd vaker.
Klopt, zie screenshot. Echter, deze reacties zijn verwijderd.

De bestelling is dus nooit bij de TNT aangeboden. Na de genoemde 48uur weer gebeld. Nog niets, medewerker gaat het nog een keer opsturen naar de betreffende afdeling.
Ook zie ik op de website dat het pakket wat ik heb besteld inmiddels in verwijderd, medewerker meldt dat deze op is. Geen idee of ie nog wordt geleverd. Of ik nog 2 dagen geduld wil hebben.

Na 2 dagen weer gebeld, hetzelfde verhaal. Nog een keer doorsturen. Nog 2 dagen.

Net weer gebeld, is de 1e keer naar de verkeerde afdeling gegaan. Kan nog wel een weekje duren meldt mevr :shock:

Wat kan ik doen? Betaling is gedaan via iDeal, deze kan ik toch niet meer terughalen

Ali Bensalah

Re: Bol.com factuur drama

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Kan altijd,......als je het vriendelijk vraagt aan Bol.com.

In ieder geval bedankt voor de waarschuwing. Waaruit concludeer je trouwens dat de bestelling nooit bij de bezorgdienst aangeboden is?TNT, die vandaag een pakket van Bol.com bij me bezorgde, heeft de naam nog wel eens wat "kwijt" te raken.

was getekend,
Een incidentele, steevast tevreden, klant van Bol.com die vandaag z'n bestelling weer in goede orde en binnen de afgesproken termijn ontvangen heeft.

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

En bij Bol mag je ook per acceptgiro betalen, loop je helemaal geen risico!

Wim2007

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Kan altijd,......als je het vriendelijk vraagt aan Bol.com.
Het soms wel een maand duren in dat geval voordat het geld weer retour is. Bij Bol.com is betalen per acceptgiro vaak verstandiger.

Gesloten