LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bol.com godoe om 7 euro
Bol.com godoe om 7 euro
Laatst heb ik bij bol.com een bestelling gedaan. De betaling was even aan mijn aandacht ontsnapt. Achteraf toch gewoon netjes betaald, niks aan het handje dacht ik, had namenlijk nooit herinderingen thuis gehad o.i.d. Tot ik laatst van een incasso bureau een behoorlijk rekening kreeg, deze bleek van bol.com. Ik uiteraard contact opgenomen met bol.com het betalingbewijs mee gestuurd. Kreeg ik als antwoord. Na meerdere herinderen gestuurd te hebben, hebben wij het openstaande bedrag nog niet ontvangen, u kunt niet meer bestellen bij bol.com u bent geblokkeerd (ik WIL niet eens meer bestellen bij bol.com). Uiteraard heb ik daar een reactie op gegeven ik snap dat de betaling en de brieven elkaar kunnen kruisen maar om dan een incasso bureau te sturen is niet netjes, hun reactie was: wij hebben uw betaling nog niet ontvangen!. Ik weer een betalingbewijs gestuurd, mogen jullie raden wat hun reactie was, inderdaad wij hebben uw betaling nog niet ontvangen.
You go bol.com echte service!!!
You go bol.com echte service!!!
Re: Bol.com godoe om 7 euro
Mogelijk heeft u het bedrag op een verkeerd nummer overgemaakt? (niet aan Bol.com dus)
Hai,
als u het bedrag met de originele acceptgiro heeft overgemaakt kan het zo zijn dat deze niet meer geldig was (die duurt namelijk tot de uiterste termijn en die termijn staat erop)
Ik zou even goed nagaan waar dat geld heengegaan is, wanneer en of het niet terug gestort is. Als u namelijk betaald heeft met een acceptgiro die niet meer geldig is dan komt het geld natuurlijk nooit op de goede plek aan.
groetjes
Trudy
als u het bedrag met de originele acceptgiro heeft overgemaakt kan het zo zijn dat deze niet meer geldig was (die duurt namelijk tot de uiterste termijn en die termijn staat erop)
Ik zou even goed nagaan waar dat geld heengegaan is, wanneer en of het niet terug gestort is. Als u namelijk betaald heeft met een acceptgiro die niet meer geldig is dan komt het geld natuurlijk nooit op de goede plek aan.
groetjes
Trudy
@trudy81
Hoe kom je er bij dat een acceptgiro verloopt??
Heb veel bankervaring, maar hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
Hoe kom je er bij dat een acceptgiro verloopt??
Heb veel bankervaring, maar hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
hai,
In het bedrijf waar ik werk kun je na een bepaalde datum niet meer met dat betalingskenmerk betalen, dan wordt de betaling simpelweg niet geaccepteerd. In andere bedrijven gebeurt dit ook. Bij banken is dit een bekend probleem (in elk geval, toen ik nog bij een bank werkte) Ik kan me voorstellen dat bol.com dat ook doet.
groetjes
Trudy
In het bedrijf waar ik werk kun je na een bepaalde datum niet meer met dat betalingskenmerk betalen, dan wordt de betaling simpelweg niet geaccepteerd. In andere bedrijven gebeurt dit ook. Bij banken is dit een bekend probleem (in elk geval, toen ik nog bij een bank werkte) Ik kan me voorstellen dat bol.com dat ook doet.
groetjes
Trudy
@trudy81
Hoi
weer wat geleerd
Hoi
weer wat geleerd
Vervelend dat uw ervaring met bol.com niet naar wens is verlopen. Als u een e-mail stuurt naar [email protected] o.v.v. bestelnummer of naw-gegevens, helpen wij u graag.
-
- Contacteer:
Vraagje : als TS al meerdere keren een betalingsbewijs stuurt - hoe kan hij er dan nu van uitgaan dat het wel opgelost word?bol.com schreef:Vervelend dat uw ervaring met bol.com niet naar wens is verlopen. Als u een e-mail stuurt naar [email protected] o.v.v. bestelnummer of naw-gegevens, helpen wij u graag.
Dat dat in uw bedrijf zo gebeurd wil nog niet zeggen dat dat regel is.In het bedrijf waar ik werk kun je na een bepaalde datum niet meer met dat betalingskenmerk betalen
Ik heb dit tijdens mijn 25 jarige carriere bij een bank nooit meegemaakt.
En er bestaan verschillende varianten van acceptgiro's. Een mercedes is een auto maar niet iedere auto is een mercedes.
gr Henk
Dit is wel heel bijzonder. Ik heb zeer geregeld besteld bij BOL.com en er is ook wel eens een betaling vergeten.Uiteraard krijg je daarna een herinnering, maar dit verhaal ken ik absoluut niet.
-
Herinderingen??
Auw, dat doet pijn! het is herinneringen.
Anyway, ik bestel zelf ook weleens wat bij Bol.com en ik ben ook weleens te laat met betalen. Ik heb áltijd herinneringen gekregen. Soms zelf 2, de 2e volgde dan na een paar dagen (of weken, weet het niet meer precies). In elk geval kreeg ik ze altijd via de e-mail. Wellicht dat je zelf niet goed opgelet hebt?
Heb je trouwens het geld wel naar het juiste nummer overgemaakt? Kan ook nooit kwaad om dat eens te controleren.
Anyway, ik bestel zelf ook weleens wat bij Bol.com en ik ben ook weleens te laat met betalen. Ik heb áltijd herinneringen gekregen. Soms zelf 2, de 2e volgde dan na een paar dagen (of weken, weet het niet meer precies). In elk geval kreeg ik ze altijd via de e-mail. Wellicht dat je zelf niet goed opgelet hebt?
Heb je trouwens het geld wel naar het juiste nummer overgemaakt? Kan ook nooit kwaad om dat eens te controleren.
als je er zelf al 2 laat komen dan zou ik die vraag niet stellenIsavdLinden schreef:Herinderingen??
-
Waar heb je het over? Je zinsopbouw is dermate slecht dat ik er niets van begrijp.tiptoo schreef:als je er zelf al 2 laat komen dan zou ik die vraag niet stellenIsavdLinden schreef:Herinderingen??
Vermoedelijk heb je het erover dat ik niet moet zeuren omdat ik zelf ook weleens te laat betaal? Maar ik zeur niet. Ik herinner de TS er alleen even aan dat Bol.com wel degelijk herinneringen verstuurd en dat de consument ook eens de fout bij zichzelf moet zoeken.