LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com: Keiharde oplichting om een fout te verbergen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lumen

Bol.com: Keiharde oplichting om een fout te verbergen

Ongelezen bericht door Lumen »

-Knip-

Probleem opgelost! Heb een uitleg en excuses van bol.com ontvangen, samen met een bon voor gratis verzendkosten.
Laatst gewijzigd door Lumen op 03 feb 2010 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.

tampie74

Re: Bol.com: Keiharde oplichting om een fout te verbergen

Ongelezen bericht door tampie74 »

Dan kan je bol.com wel zwart gaan lopen maken. Maar ik ben uiterst te vreden over bol.com, ze houden je op de hoogte van je bestelling via mail. Je kan nog steeds via acceptgiro betalen, je betaald 1 malige verzendkosten. En het kan een keertje gebeuren dat een artikel niet meer geleverd kan worden. Daar kan je bol niet de schuld van geven, ze hebben het netjes via de mail laten weten. Ik heb ook anders meegemaakt bij andere webwinkels, ik vind dat bol.com keurig zijn werk doet, niets op aan te merken.

Roeltej

Ongelezen bericht door Roeltej »

Zou ook een kleine tijdelijke voorraad geweest kunnen zijn zodat ze hem goedkoop konden aanbieden enz enz.

Andere optie voor bol.com was geweest om gewoon te zeggen dat ze hem niet voor die prijs kunnen leveren en dat je bij kon betalen.

Gewoon pech, leuke gok geweest, als het je gelukt was had je leuk objectief voor leuke prijs

doe normaal

Ongelezen bericht door doe normaal »

Het is toch belachelijk dat je bestelt en betaald, en er staat dat het op voorraad is, en vervolgens kunnen ze niet leveren?? Dat betekent dat ze niet uit voorraad leveren, terwijl ze daar wel reclame mee maken. Je kunt je bestelling toch in de wacht laten staan :wink:

Gesloten