LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com snapt het niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Patricill

Bol.com snapt het niet

Ongelezen bericht door Patricill »

Enige maanden geleden heb ik een bestelling gedaan bij Bol.com. Ik heb deze voor een groot gedeelte met VVV bonnen besteld en er bleef nog zo'n 15,00 euro over. Deze zouden we betalen bij ontvangst bestelling. De bestelling bestond uit 3 dingen, 2x LP en een DVD.

k kreeg alles op een andere dag, maar dat maakt mij helemaal niet uit. Echter ipv een LP kreeg ik een CD. Retour gestuurd, foutje kan gebeuren uiteraard. Vervangend artikel aangevraagd bijvermeld verkeerde artikel moet LP zijn ipv CD. En paar dagen later kreeg ik mijn vervangend artikel .... weer CD. Intussen kreeg ik ook een herinnering van die 15,00 euro. Gebeld met BOL.com doorgegeven wederom verkeerd artikel en herinnering en aangegeven dat ik deze nog niet betaal omdat de bestelling nog niet compleet is. Geen probleem mevrouw excuses dat het wederom fout is gegaan.

Wij stonden op het punt om met vakantie te gaan dus artikel 10 dagen later terug gestuurd ( je hebt tenslotte 30 dagen dit was ook geen probleem ). Intussen kreeg ik wel al weer een 2de herinnering vreemd vond ik maar ja, er was 3,00 bijgerekend. Daarna kwam de bestelling binnen en je geloofd het ook niet wederom een CD .... ze snappen het niet echt. Maar wederom gebeld en gezegd er staat een factuur open die betaal ik niet want wederom verkeerd artikel. Als u aangeeft geen vervangend artikel te willen dan vervalt de betalingsverplichting. Dit gedaan. Wel mailtje gestuurd dat ik wederom een verkeerd artikel heb ontvangen want vind dit toch wel heel slecht en tevens doorgegeven dat de factuur niet betaald wordt.

Krijg ik vandaag een mail, ja maar die betalingsherinnering is niet van de CD/LP maar van de DVD die u had besteld ... uhhh ik had één bestelling dus maakt het uit waar het van is, van wat ik had goed had binnen gekregen was allemaal betaald. Nee mevrouw omdat het allemaal op een andere dag is verstuurd heeft het allemaal een ander factuurnummer.

Beetje vreemd. Maar ja ik zeg verreken maar, ik krijg dan nog 17,00 euro van jullie en jullie blijkbaar nog 17,00 van mij. Nee mevrouw dit kunnen wij niet in het systeem aanpassen ... nou volgens mij kan iedere boekhouding een creditnota maken, iets verrekenen of wat dan ook.

Nee nu moet ik dus 17,00 euro betalen, daarna krijg ik 17,00 op mijn account gestort om in de toekomst te gebruiken maar ik wil niets meer van BOL.COM !!!!! Ik ben er klaar mee ik ben het zat.

Dus ik nog aangegeven dan stort dat maar op mijn rekening, nee dat kan niet. Dan betaal ik de factuur wel zodra het bedrag op mijn account gestort is, nee dat kan ook niet.

En elke keer spreek je iemand anders, of krijg je een mail van iemand anders die allemaal een stuk niet begrijpen of lezen of wat dan ook.

Waarschijnlijk zitten we dus over een paar maanden bij het gerecht om 17,00 euro. Ik ben benieuwd ik laat het maar zo ver komen betaal toch geen cent meer.

Zo ff wat frustratie kwijt.

devious

Re: Bol.com snapt het niet

Ongelezen bericht door devious »

en vergeet niet even flink te ventileren op

http://www.klacht.nl

want daar reageren ze blijkbaar wel.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

devious schreef:en vergeet niet even flink te ventileren op

http://www.klacht.nl

want daar reageren ze blijkbaar wel.
:?:

devious

Ongelezen bericht door devious »

Bijna alle klachten over Bol op klacht.nl zijn opgelost. Hier op het forum reageert Bol niet. Zonde.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

devious schreef:Bijna alle klachten over Bol op klacht.nl zijn opgelost. Hier op het forum reageert Bol niet. Zonde.

Sho what?? Als TS het nodig vindt!!

Patricill

Ongelezen bericht door Patricill »

Okay bedankt ik heb mijn klacht gemeld op klacht.nl bedankt voor de info.

Gesloten