LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BOL.com
Re: BOL.com
Ook bij mij presteert Bol het om niet te leveren en verder niets te doen. Ik heb een printer besteld met een levertijd van 1 dag. Als er vervolgens niets komt laten ze je eerst een week wachten want dat is de afspraak. Wordt gezegd alsof dat een excuus is, maar ze hebben die afspraak toch zelf gemaakt. Vervolgens blijkt dat Bol zegt dat printer is verstuurd en dat TNT zegt dat ze hem niet hebben. En dan? Niets dus. Ik heb even in de algemene voorwaarden gekeken. Daar staat dat de levertijd van alle artikelen 30 dagen kan zijn. Ook als op de site staat dat het 1 dag is!! Om het compleet te maken staat er ook nog in dat als ze later dan 30 dagen leveren er geen recht is op schadevergoeding of annuleren. Met andere woorden: als je iets bestelt kunnen ze het volgens de voorwaarden in het jaar 2048 of later leveren en heeft de klant nergens recht op. Dat geeft toch al aan dat je een fout bedrijf bent als je dat in je voorwaarden zet!! Iedere rechter zou gehakt maken van deze voorwaarden maar wie gaat er voor een printer van 90 euro naar de rechter? Niemand, dat weet Bol en daar maken ze gebruik van.
Kortom een welgemeend advies: Bestel nooit iets bij Bol want het is een loterij. Als er iets misgaat ben je de pineut en heb je geen poot om op te staan.
Kortom een welgemeend advies: Bestel nooit iets bij Bol want het is een loterij. Als er iets misgaat ben je de pineut en heb je geen poot om op te staan.
Re: BOL.com
Wij hebben exact hetzelfde: vorige week donderdagavond videocamera en i-pod besteld en op de TNT pagina staat dat er manco geleverd is. Ik vrees hetzelfde verloop als hierboven. Ik vermoed dat Bol.com helemaal niet kan leveren, maar om de klant tevreden te houden doen ze wel een elctronische vooraanmelding bij TNT. Als het vervolgens niet wordt aangetroffen door TNT, zegt Bol.com dat het een ook een scanfout van TNT kan zijn. Nu hoop ik dat ze volgende week actie ondernemen, maar ik ga al uit van het ergste: maximaal 30 dagen levertijd, als deze termijn overschreden wordt, heb je 7 dagen recht om te annuleren.
Maar goed: als het deze kant opgaat en Bol.com levert pas na 30 dagen, dan gaat het pakketje linea recta terug. Dit is onze eerste ervaring met Bol.com en ook direct de laatste.
Maar goed: als het deze kant opgaat en Bol.com levert pas na 30 dagen, dan gaat het pakketje linea recta terug. Dit is onze eerste ervaring met Bol.com en ook direct de laatste.
Re: BOL.com
Oh ja, voor 21:00 besteld, volgende dag in huis: laat me niet lachen stelletje bedriegers van BOL
Re: BOL.com
Beste mensen,
bij veel mensen gaat het bestellen via bol.com goed, bij anderen gaat het fout. Persoonlijk ben ik het ermee eens dat fouten gemaakt worden en dat bedrijven in het algemeen zich zo goed mogelijk afschermen tegen nadelige consequenties jegens hen. logisch, toch? Een bedrijf als bol.com zou zich echter wel beter moeten bekommeren om de mensen bij wie het fout gaat. Er kunnen nog 1000 mensen een reactie plaatsen met ' bij mij gaat het nooit fout geweldig bedrijf' waarschijnlijk is het percentage van juiste transacties ook vrij hoog, maar dat betekent niet automatisch dat het een klantvriendelijk bedrijf is, waarbij ik niets wil veronderstellen.
nu mijn verhaal:
ik heb een xbox360 bundel gekocht en betaald ook met de melding voor 21.oo besteld volgende dag in huis. Hetzelfde probleem als voorheen: Manco. Ik heb de klantenservice gebeld en ze zeiden hetzelfde als bij anderen: op een zeer vriendelijke toon, we moeten nog even afwachtn die 6 werkdagen, want dan komt het pakketje in 80% van de gevallen weer tevoorschijn.
Om terug te komen op mijn vorige verhaal. Dit is dus het punt waar bol zich kan onderscheiden tussen een klantvriendelijk bedrijf en een klant-onvriendelijk bedrijf. correcte transacties betekenen dat de werkprocessen binnen het bedrijf goed geregeld zijn, daar komt geen klant aan te pas, dat is bedrijfsvoering. Herstel van fouten, DAT is klantvriendelijkheid.
Ik ben het er dus mee eens, dat als 90% van de bestellingen correct worden afgehandeld, dat bol een goed bedrijf is. Maar als die 10% klanten die dan ook echt direct in contact komen met bol in de wind worden geschoten, maakt dat een bol klant-onvriendelijk bedrijf.
Ik wacht in ieder geval af of het bij mij ook zo een probleem gaat worden, immers 400 euro is niet niks. Tot maandag moet ik wachten, als het dan niet in orde is, zal ik er alles aan doem om mijn bestelling op te zeggen en mijn conclusies dan te trekken.
bij veel mensen gaat het bestellen via bol.com goed, bij anderen gaat het fout. Persoonlijk ben ik het ermee eens dat fouten gemaakt worden en dat bedrijven in het algemeen zich zo goed mogelijk afschermen tegen nadelige consequenties jegens hen. logisch, toch? Een bedrijf als bol.com zou zich echter wel beter moeten bekommeren om de mensen bij wie het fout gaat. Er kunnen nog 1000 mensen een reactie plaatsen met ' bij mij gaat het nooit fout geweldig bedrijf' waarschijnlijk is het percentage van juiste transacties ook vrij hoog, maar dat betekent niet automatisch dat het een klantvriendelijk bedrijf is, waarbij ik niets wil veronderstellen.
nu mijn verhaal:
ik heb een xbox360 bundel gekocht en betaald ook met de melding voor 21.oo besteld volgende dag in huis. Hetzelfde probleem als voorheen: Manco. Ik heb de klantenservice gebeld en ze zeiden hetzelfde als bij anderen: op een zeer vriendelijke toon, we moeten nog even afwachtn die 6 werkdagen, want dan komt het pakketje in 80% van de gevallen weer tevoorschijn.
Om terug te komen op mijn vorige verhaal. Dit is dus het punt waar bol zich kan onderscheiden tussen een klantvriendelijk bedrijf en een klant-onvriendelijk bedrijf. correcte transacties betekenen dat de werkprocessen binnen het bedrijf goed geregeld zijn, daar komt geen klant aan te pas, dat is bedrijfsvoering. Herstel van fouten, DAT is klantvriendelijkheid.
Ik ben het er dus mee eens, dat als 90% van de bestellingen correct worden afgehandeld, dat bol een goed bedrijf is. Maar als die 10% klanten die dan ook echt direct in contact komen met bol in de wind worden geschoten, maakt dat een bol klant-onvriendelijk bedrijf.
Ik wacht in ieder geval af of het bij mij ook zo een probleem gaat worden, immers 400 euro is niet niks. Tot maandag moet ik wachten, als het dan niet in orde is, zal ik er alles aan doem om mijn bestelling op te zeggen en mijn conclusies dan te trekken.
Re: BOL.com
trouwens, wat ik persoonlijk een goede afhandeling zou vinden in mijn geval, is dat er gezien de nog niet gedane overlevering aan TNT gewoon een nieuw pakket gestuurd zou moeten worden, en er dan zelf maar eens op uit gaan om te kijken waar dat eerste pakket nou eigenlijk gebleven is. DAT is klanten tevreden houden. Een klant die 400 euro heeft betaald, die houd je tevreden, Dat is toch zo?
Re: BOL.com
Zojuist bericht gekregen dat m'n pakketje waarschijnlijk verloren is gegaan. Ik krijg binnen een week m'n geld terug. Dan ga ik mooi de spullen ergens anders bestellen; nooit weer bij Bol.com! Zal ook wel zo gaan bij de vorige forumbezoeker.
Het lijkt erop overigens dat alleen bij de duurdere transacties fouten worden gemaakt, in mijn geval 1200 Euro. Ik word zolang mogelijk aan het lijntje gehouden totdat ze door hebben dat het menens is en ondertussen maar rente trekken: reken maar uit als voorbeeld: 1000 bestellingen per 14 dagen a 1000 Euro; 4% rente per jaar = 40.000 Euro per jaar, zo in de pocket, hoeven ze niets voor te doen, en dat doen ze dan ook niet
Mijn advies: nooit meer vooraf betalen!!!
Het lijkt erop overigens dat alleen bij de duurdere transacties fouten worden gemaakt, in mijn geval 1200 Euro. Ik word zolang mogelijk aan het lijntje gehouden totdat ze door hebben dat het menens is en ondertussen maar rente trekken: reken maar uit als voorbeeld: 1000 bestellingen per 14 dagen a 1000 Euro; 4% rente per jaar = 40.000 Euro per jaar, zo in de pocket, hoeven ze niets voor te doen, en dat doen ze dan ook niet
Mijn advies: nooit meer vooraf betalen!!!
Re: BOL.com
laatste bericht voor vandaag: De klantenservice vind ik tot nu toe zeer goed bereikbaar. Een keer intoetsen voor nederlands geloof ik, een keer voor boeken of andere producten, en je bent er bij! belde wel steeds rond 9.00-9.30 ... Dus mesnen, als jullie moeten bellen, doe het vroeg!
Re: BOL.com
Oke, even een update. Ik zou tot vandaag moeten wachten om te kijken of mijn pakketje weer op zou duiken. Is zoals verwacht niet gebeurd. Echter, op het aanbod om de mystery afdeling erop af te laten gaan en mij het geld terug te sturen na x weken, heb ik gevraagd of ik het pakketje niet gewoon opnieuw toegestuurd zou kunnen krijgen. Dat kon, Even een nieuwe bestelling plaatsen met de optie vooruit betalen. De verwerking begint dan pas op het moment dat ik de betaling voldoe. Ik bel echter dit nieuwe bestelnummer door naar de ks van bol.com en die koppelt de eerdere betaling aan het nieuwe bestelnummer. Dus, nog even wachten of ik vandaag de zending op bol.com kan zien staan als 'verzonden' en of ik de nieuwe tracktrace code krijg.
wordt vervolgd
wordt vervolgd

-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 aug 2008 08:54
Re: BOL.com
Helaas heb ik dezelfde slechte ervaring met leveranties door Bol.com. Ik heb op 6 augustus 2008 een aantal cd's besteld en betaald. Ik krijg dezelfde dag de melding dat ze verstuurd zijn. Volgens tracktrace van TNT Post is de bestelling op 7 augustus bij mij afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Ik meld dit bij Bol.com en vraag actie te ondernemen richting TNT Post of de bestelling opnieuw te zenden. Het enige bericht van Bol.com is dat ik moet wachten; eerst 10 dagen na bestelling, na protest van mij 5 dagen na afleverdatum en toen die 5 dagen voorbij waren werden het ineens 5 werkdagen zodat de wachttermijn weer met 2 dagen verlengd werd. Dit wachten is uiteraard onzinnig. Het is immers duidelijk dat de bestelling niet meer bij mij afgeleverd zal worden, omdat TNT Post geregistreerd heeft dat die al afgeleverd is. Onduidelijk is welke actie Bol.com gaat ondernemen wanneer de verlengde wachttermijn voorbij is. Afgaande op de ervaringen van andere klanten van Bol.com, vrees ik het ergste.
Re: BOL.com
Heb ook slechte ervaring met Bol.com terwijl dat vroeger nooit zo is geweest. Ik heb op 3 augustus een boek besteld, waarvan op de website staat: ‘Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis’, maar niets ontvangen.
Eerst bleef de bestelstatus 'hangen'. Pas na een mailtje van mijn kant ongeveer een week later, werd me verteld dat mijn bestelling al wel verwerkt was, maar dat de info op de website nog achterliep.
Vervolgens kreeg ik 18 augustus een e-mail dat mijn bestelling aan TNT was over gedragen. Gisteren (de 26e) nog niets ontvangen dus maar weer een mailtje naar de klantenservice. Antwoord:
'Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer zal arriveren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak'.
Al met al dus bijna een maand gewacht op niets....beetje jammer
Eerst bleef de bestelstatus 'hangen'. Pas na een mailtje van mijn kant ongeveer een week later, werd me verteld dat mijn bestelling al wel verwerkt was, maar dat de info op de website nog achterliep.
Vervolgens kreeg ik 18 augustus een e-mail dat mijn bestelling aan TNT was over gedragen. Gisteren (de 26e) nog niets ontvangen dus maar weer een mailtje naar de klantenservice. Antwoord:
'Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer zal arriveren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak'.
Al met al dus bijna een maand gewacht op niets....beetje jammer
Re: BOL.com
Na mijn bestelling en betaling bij Bol.com krijg ik te maken met een incassobureau.
Ik had mijn rekening betaald maar een "oud" banknummer gebruikt uit mijn adresboek van de bank. Bol stopte met dit rekeningnummer in februari 2008.
Excuses gemaakt, nieuwe acceptgiro betaalt... alles in orde dacht ik.
Trouwens vriendelijke dame van de klantenservice.
MAAR... incassobureau stopt niet met rekeningen sturen. Bol.com wil het ook niet stoppen, want ik heb te laat betaald. Niemand die mij vertelde dat het incassobureau niet te stoppen is, rekening loopt op.
Eenmaal een incassobureau ingeschakeld is dus niet te corrigeren door BOl. Ook niet als het eigenlijk de fout van Bol is. Zij openen een nieuw bankrekening zonder dit aan de klanten te vermelden. Schandalig!!!
Ik wil nooit meer iets met Bol te maken hebben, en ik hoop u na dit verhaal ook niet meer! Service is namelijk ver te zoeken!!
Ik had mijn rekening betaald maar een "oud" banknummer gebruikt uit mijn adresboek van de bank. Bol stopte met dit rekeningnummer in februari 2008.
Excuses gemaakt, nieuwe acceptgiro betaalt... alles in orde dacht ik.
Trouwens vriendelijke dame van de klantenservice.
MAAR... incassobureau stopt niet met rekeningen sturen. Bol.com wil het ook niet stoppen, want ik heb te laat betaald. Niemand die mij vertelde dat het incassobureau niet te stoppen is, rekening loopt op.
Eenmaal een incassobureau ingeschakeld is dus niet te corrigeren door BOl. Ook niet als het eigenlijk de fout van Bol is. Zij openen een nieuw bankrekening zonder dit aan de klanten te vermelden. Schandalig!!!
Ik wil nooit meer iets met Bol te maken hebben, en ik hoop u na dit verhaal ook niet meer! Service is namelijk ver te zoeken!!
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 08 apr 2008 22:25
Re: BOL.com
Alleen maar goede ervaringen hier, goede service, snel en vlotte levering. 

Re: BOL.com
nou sorry hoor maar BOL.com is slecht bezig, staat op de site als ik voor 21.00 uur bestel dat ik het morgen in huis heb het is nu donderdag en heb net gebeldt en ik mag hopen dat ik het na het weekend in huis heben ik heb woensdag besteld nou lekker is dat . betaal ik liever 2 euro meer en dat ik het dus wel de dag er na in huis heb, verkoop praatje dat zijn het van Bol.com en meer niet BHA BHA en nog eens BHAAAAAA




Re: BOL.com
Ik ben woedend. Een tijdje geleden heb ik een aantal boeken verkocht via bol.com. Heel stom heb ik een tikfout bij het opgeven van mijn rekeningnummer gemaakt waardoor de betaling naar iemand anders is gegaan ipv van mij. Ik heb het goede nummer zo snel mogelijk doorgegeven en heb ook mijn verbazing uitgesproken over het feit dat de bank een bedrag overmaakt naar een rekeningnummer dat helemaal niet overeenkomt met de naam van de rekeninghouder. Dat mag nl. niet. Bol.com zou de bank opdracht geven om het geld terug te laten boeken. Wij zijn nu 4 maanden verder en een aantal mailcorrespondenties verder met de klantenservice van bol.com. Volgens hun hangt het namelijk van de coulantie van de rekeninghouder of het geld teruggestort kan worden. Dus met andere woorden, ik mocht dus afwachten of diegene die mijn geld kreeg zo vriendelijk en eerlijk wilde zijn om het geld terug te storten terwijl het een fout van een bank is en volgens mij kan bol.com van de bank het geld terugeisen. Vandaag heb ik hun laatste reactie gekregen waarin zij zeggen niets meer voor mij te kunnen doen en dat de reactie op hun mail niet meer wordt beantwoord! Hoezo onbeschoft?!!!
Hier zal ik uiteraard niet bij laten.
Hier zal ik uiteraard niet bij laten.
Re: BOL.com
Ik had op 16-8-2008 een mediaplayer besteld bij bol.com, op het moment dat ik die bestelde stond er vandaag voor 14:00 uur besteld morgen geleverd.
Maar op de uiteindelijke bestelpagina stond er ineens 5-7 werkdagen, nou vond ik dat ook niet echt een ramp, maar na de bestelling gedaan te hebben kreeg ik na een dag of 14 een bericht dat het artikel niet op voorraad was en dat het iets langer ging duren , maar dat ik het ook kon annuleren.
Omdat ik €110,00 aan bonnen had besteed, vond ik dat niet echt een optie.
Na een paar weken eens gebeld en gevraagd hoe het er mee stond, aan de telefoon kon ze mij dat niet vertellen maar ik zou die dag een mailtje krijgen van de betreffende afdeling.
In dat mailtje stond het volgende:
En op de site stond het nog gewoon als leverbaar 5-7 dagen.
zoals vandaag nog steeds:
http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-ac ... index.html
Ik geduldig wachten tot half week 42 en maar weer een mailtje gezonden, de reactie hierop was dat het helaas pas in week 44 geleverd kon worden.
Ik heb ook in al mijn mailtjes en gesprekken vermeld dat ik vond dat zij hun klanten belazeren omdat al die tijd op de site bij mijn artikel nog steeds een levertijd stond van 5-7 dagen.
Ik heb net gekeken het staat er nog steeds.
http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-ac ... index.html
Waarom heb ik net gekeken omdat ik vandaag 21-10-2008 een mailtje kreeg met de volgende inhoud:
Nou vind ik dat ik alleen al voor het lange wachten beloond zou moeten worden met het storten van de bonnen op mijn rekening.
Ik weet ook niet wat ik er mee moet want ik koop echt nooit meer wat bij deze oplichters.
Ik koop hem gewoon bij Freecom zelf op de site want daar staat:
http://www.freecom.nl/ecproduct_detail. ... ID=1147076
Dus hij is leverbaar.
Ik hoop dat deze webwinkel eens goed wordt doorgelicht want het is gewoon schandalig hoe zij met klanten omgaan.
Ik laat het er in ieder geval hier niet bij want ze gaan de bonnen op mijn rekening zetten ( al kost het misschien meer dan het bedrag van de bonnen)
Peter Klein
Maar op de uiteindelijke bestelpagina stond er ineens 5-7 werkdagen, nou vond ik dat ook niet echt een ramp, maar na de bestelling gedaan te hebben kreeg ik na een dag of 14 een bericht dat het artikel niet op voorraad was en dat het iets langer ging duren , maar dat ik het ook kon annuleren.
Omdat ik €110,00 aan bonnen had besteed, vond ik dat niet echt een optie.
Na een paar weken eens gebeld en gevraagd hoe het er mee stond, aan de telefoon kon ze mij dat niet vertellen maar ik zou die dag een mailtje krijgen van de betreffende afdeling.
In dat mailtje stond het volgende:
Het bovenstaande ontving ik dus in week 36Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw vraag over de late levering van bestelling 6310755640 kunnen we u het volgende mededelen.
U wilt graag weten wanneer u uw bestelling 6310755640 kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw "Freecom Network MediaPlayer-450 WLAN 500GB USB-2" rond week 40 geleverd wordt. Zodra we uw artikel(en) binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Als u uw bestelling alsnog wilt annuleren, kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Melvin Zimmerman
bol.com Klantenservice
En op de site stond het nog gewoon als leverbaar 5-7 dagen.
zoals vandaag nog steeds:
http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-ac ... index.html
Ik geduldig wachten tot half week 42 en maar weer een mailtje gezonden, de reactie hierop was dat het helaas pas in week 44 geleverd kon worden.
Ik heb ook in al mijn mailtjes en gesprekken vermeld dat ik vond dat zij hun klanten belazeren omdat al die tijd op de site bij mijn artikel nog steeds een levertijd stond van 5-7 dagen.
Ik heb net gekeken het staat er nog steeds.
http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-ac ... index.html
Waarom heb ik net gekeken omdat ik vandaag 21-10-2008 een mailtje kreeg met de volgende inhoud:
Ik heb gelijk telefonisch contact opgenomen of ze dan ook gelijk mijn bonnen terug storten op mijn rekening, nou dat gaat dus niet volgens de klantenservice.Geachte heer Klein,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6310755640 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: 6310755640
Artikel: Freecom Network Media Player-450 500GB (W)LAN & USB-2 (HDMI) - Unknown
Aantal: 1
Betaalmethode: iDEAL
U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.
Met vriendelijke groet,
bol.com
http://www.bol.com
Nou vind ik dat ik alleen al voor het lange wachten beloond zou moeten worden met het storten van de bonnen op mijn rekening.
Ik weet ook niet wat ik er mee moet want ik koop echt nooit meer wat bij deze oplichters.
Ik koop hem gewoon bij Freecom zelf op de site want daar staat:
http://www.freecom.nl/ecproduct_detail. ... ID=1147076
Dus hij is leverbaar.
Ik hoop dat deze webwinkel eens goed wordt doorgelicht want het is gewoon schandalig hoe zij met klanten omgaan.
Ik laat het er in ieder geval hier niet bij want ze gaan de bonnen op mijn rekening zetten ( al kost het misschien meer dan het bedrag van de bonnen)
Peter Klein
Re: BOL.com
Naar aanleiding van het feit dat het wel op de site van freecom staat en en het niet geleverd kon worden even gebeld met freecom en bij hun sloeg het bericht in als een bom zoals de sales persoon mij vertelde.
Nadat zij overleg hebben gehad met bol.com blijkt het om een misverstand te gaan en gaat hij morgen opnieuw in de bestelling waarbij volgens zeggen van freecom ik de eerste ben die hem geleverd krijg.
Kijk bol.com dat is klantenservice zoals ze bij freecom werken je doorverbinden naar de juiste persoon die met je meedenkt en zoals belooft gelijk terug belt.
Hopen dat het nu goed loopt anders weer bellen naar freecom, want die wilde het al gelijk naar me toe sturen, maar ik zat met die bonnen dus hebben zij het op deze manier geregeld.
Nadat zij overleg hebben gehad met bol.com blijkt het om een misverstand te gaan en gaat hij morgen opnieuw in de bestelling waarbij volgens zeggen van freecom ik de eerste ben die hem geleverd krijg.
Kijk bol.com dat is klantenservice zoals ze bij freecom werken je doorverbinden naar de juiste persoon die met je meedenkt en zoals belooft gelijk terug belt.
Hopen dat het nu goed loopt anders weer bellen naar freecom, want die wilde het al gelijk naar me toe sturen, maar ik zat met die bonnen dus hebben zij het op deze manier geregeld.
Re: BOL.com
yep top site.
geen andere woorden voor
geen andere woorden voor
Re: BOL.com
Ik heb nooit problemen gehad met Bol.com en altijd tevreden geweest tot aan vorige week. Ik had vorige week iets besteld (voor 21.00 besteld morgen in huis), en het was diezelfde dag nog verzonden. Na 5 dagen (waarvan 3 werkdagen) Bol.com gebeld, hun advies: wacht nog maar een paar dagen af en als er dan nog niks is neem dan contact op met TNT.
Nu vraag ik me af, waarom zou ik contact op moeten nemen met de TNT? De verantwoordelijkheid ligt toch bij Bol.com als ik mijn bestelling niet ontvang?
Nu vraag ik me af, waarom zou ik contact op moeten nemen met de TNT? De verantwoordelijkheid ligt toch bij Bol.com als ik mijn bestelling niet ontvang?
Re: BOL.com
Hoi Kiwi,
Ik ben al vele jaren werkzaam bij een bank en wat je te horen hebt gekregen van bol.com is helaas waar. Omdat jij de fout hebt gemaakt om een verkeerd rekeningnummer in te voeren, is het jouw verantwoordelijkheid en niet die van bol.com. Dat bol.com al een verzoek indient bij de bank is inderdaad coulance, dat hoeven ze niet eens te doen.
Sorry, maar helaas...
En mij is het ook weleens overkomen dat een zending manco was of dat iets een langere levertijd had dan vermeld op de website. Je kunt dan gewoon je artikel annuleren en dan wordt je geld teruggestort. Ook toen de zending manco was kreeg ik gewoon mijn geld teruggestort.. en wat betreft de algemene voorwaarden: door iets te kopen op bol.com ga je hiermee akkoord en je hoort deze dan ook door te lezen. Je hoeft er niet mee akkoord te gaan, je hoeft niets bij bol.com te kopen en dus moet je ook niet achteraf gaan zeuren over de inhoud er van want dat had je vantevoren kunnen lezen!
Ik ben al vele jaren werkzaam bij een bank en wat je te horen hebt gekregen van bol.com is helaas waar. Omdat jij de fout hebt gemaakt om een verkeerd rekeningnummer in te voeren, is het jouw verantwoordelijkheid en niet die van bol.com. Dat bol.com al een verzoek indient bij de bank is inderdaad coulance, dat hoeven ze niet eens te doen.
Sorry, maar helaas...
En mij is het ook weleens overkomen dat een zending manco was of dat iets een langere levertijd had dan vermeld op de website. Je kunt dan gewoon je artikel annuleren en dan wordt je geld teruggestort. Ook toen de zending manco was kreeg ik gewoon mijn geld teruggestort.. en wat betreft de algemene voorwaarden: door iets te kopen op bol.com ga je hiermee akkoord en je hoort deze dan ook door te lezen. Je hoeft er niet mee akkoord te gaan, je hoeft niets bij bol.com te kopen en dus moet je ook niet achteraf gaan zeuren over de inhoud er van want dat had je vantevoren kunnen lezen!
Re: BOL.com
ik heb vorige week woensdag een bestelling gedaan bij bol.com. voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis is hun slogan. het is nu dinsdag en heb nog steeds niets ontvangen. ik heb op de side van tnt gelezen dat mijn bestelling wel is aangemeld maar nooit is aangekomen op het sorteercentrum in zwolle. zijn er meer mensen met deze ervaringen?