LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.Com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Janjohannes
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2013 20:25

Bol.Com

Ongelezen bericht door Janjohannes »

Er was iets fout gegaan met de verwerking van mijn betaling bij Bol.com.
Inmiddels is dit heel erg netjes en vriendelijk opgelost door de Klantenservice van Bol.Com.
En ik heb ook nog een cadeau bon van ze mogen ontvangen.
TOP !!!
Bol.com vriendelijk bedankt voor de goede en vriendelijke service !!!
Laatst gewijzigd door Janjohannes op 30 okt 2013 13:35, 5 keer totaal gewijzigd.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Bol.Com

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Uit de algemene voorwaarden van Bol.com:
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen
.

Nog even geduld dus en voortaan eerst de voorwaarden lezen voor u een bedrijf van slechte service beticht.

krieno
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 okt 2007 15:14

Re: Bol.Com

Ongelezen bericht door krieno »

Bestel al jaren bij bol.com, en nooit slechte ervaring gehad, vorig jaar een camera besteld, alleen duurde mij veel te lang, dus geannuleerd, geen enkel probleem, alleen ik betaal ook nooit vooraf, maar altijd na levering met accept giro, kan er ook nooit iets mis gaan.
Maar ja als je na een keer iets mis gaat door eigenlijk dus ook nog eigen schuld om dan bol direct de schuld te geven, moet je gewoon naar de winkel gaan om het daar te kopen, kun je daar klagen als het mis gaat.

Gesloten