LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dr.dre
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2004 17:58

bol.com

Ongelezen bericht door dr.dre »

één keer wat besteld via internet bij bol.com,was gelijk de laatste keer...
Na het invullen van de bestelling werd mij namelijk gevraagd of ik even een vragenlijstje wilde invullen.
Dit alles zou niet veel tijd in beslag nemen en ook nog eens een korting in de verzendkosten op de volgende bestelling opleveren.
Leuk denk je dan en neemt vervolgens de moeite om e.e.a. in te vullen en te versturen.

Tot zover alles goed

Maar helaas,na het invullen vanhet vragenlijstje blijkt dat de in het vooruitzicht gestelde korting maar 14 dagen geldig is :evil: :evil: :evil:
Ik vind dit een misselijke streek en bestel mijn boeken en cd's daarom maar weer gewoon bij de concurent,waar ik tenslotte niet in de seik wordt genomen met loze belofte's.......

Groeten André

drs R

Re: bol.com

Ongelezen bericht door drs R »

Ook ik kreeg de zogenaamde korting op verzendkosten na het invullen van een vragenlijst. Alleen de korting was nergens te verwerken. Prut dus. Bol is bul. :twisted:

drs R

Re: bol.com

Ongelezen bericht door drs R »

Die buttplug was trouwens van een slechte kwaliteit ook nog!

Fenkie

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Fenkie »

Ik vind dat de consument wel erg verwend is. Terecht klagen is prima maar zodra het het maar even mis gaat... tjonge tjonge, dan worden ze kwaad.

Is het niet verstandig voor dat u ergens aan mee doet eerst de voorwaarden te lezen.

Ik heb van de voordeelactie gebruik gemaakt en de service bij Bol is perfect.

staffy

Re: bol.com

Ongelezen bericht door staffy »

ik ben een regelmatige besteller bij Bol. com en ik heb absoluut geen klachten.
Ook ik heb de vragenlijst ingevuld en van de korting gebruik gemaakt. Ook toen ze jarig waren, gewoon de code invullen en je krijgt de korting.

gewoon goed lezen...

wdjong

Re: bol.com

Ongelezen bericht door wdjong »

Woeste mensen als iets ze niet iets on demand krijgen. Zoals bij de pinpas storing in België. Kennelijk moesten beveiligingsbeamten de kassa meisjes ontzetten. (We hebben het hier over 16 jarige meisjes die niet een pinpas kunnen ontregelen.) En nu roepen, in nederland gebeurd dat niet? Ga zelf maar eens lekker achter de kassa zitten en zeg bij wijze van proef, de pinpas doet het niet.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=451795&c=37

BRUSSEL - De Belgische ondernemersunie praat maandag met banken over schadevergoeding voor een enorme pinpasstoring zaterdag, de dag voor Sinterklaas.

Door de storing duurden de betalingen zeer lang of mislukten ze. Veel klanten verlieten de winkels, omdat ze niet anders konden betalen. Winkelende mensen lieten volle winkelkarretjes achter, beveiligers moesten caissières beschermen tegen boze klanten.

De ondernemers schatten dat ze 20 procent minder inkomsten kregen. De Belgische bankorganisatie die de pinbetalingen verzorgt, Banksys, spreekt van een technische storing. Van overbelasting zou geen sprake zijn geweest.

maurien

Re: bol.com

Ongelezen bericht door maurien »

weet je wat ik echt haat van bol punt com? Dat al die mensen in de reclame zo dik zijn, waar slaat dat op?! Ik bedoel, ze hebben de naam al dat ze bolæijn, en dan huren ze ook nog allemaal bolle mensen in om de reclame te doen... Geez echt stupid

Maurien.

oomhenk
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2004 13:26

Re: bol.com

Ongelezen bericht door oomhenk »

oplichters zijn het. ik probeerde dvd's te bestellen, dit leek goed te gaan, ik betaalde via rabodirect, de rabo site gaf aan dat de betaling gelukt was maar de bol.com site gaf aan dat het mislukt was.
het geld is dus wel afgeschreven maar volgens bol.com is er geen bestelling gedaan.
gebeld en gemaild met de 'helpdesk' maar tot op heden (3 weken later) alleen een mailtje gekregen waarin nog eens om de gegevens (die al in de oorspronkelijke klacht gemeld waren) gevraagd werd. dus stuurde ik alles nog maar eens op (transactie codes en zo van mijn bankafschrift). daarna niks meer gehoord en er wordt niet meer gereageerd op mail.
en dan kan ik bellen voor 15 c per minuut maar dan zit je eerst een kwartier in de wacht, dan worden de gegevens (voor de zoveelste keer)genoteerd en zullen ze contact opnemen.
niet dus.
KOOP NIET BIJ BOL.COM

Gast

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Gast »

ok dan niet. :lol:

Gast

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Gast »

Koop regelmatig bij Bol.com, ik vind het ideaal.

Gast

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Gast »

Ik koop nooit bij bol.com, dus ik vindt er niets van.

Batsio

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Batsio »

Ik heb ook geen problemen met Bol.com
ik bestel er regelmatig

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Fenkie »

Ik bestel ook weleens bij ako.nl

Het voordeel daar is dat ze soms wat goedkoper zijn en je geen verzendkosten hoeft te betalen. 1 nadeel is dat je eerst vooruit moet betalen maar bij AKO heb ik daar nog geen problemen mee gehad.

Groetjes.

NAK

Re: bol.com

Ongelezen bericht door NAK »

Bol.com is tot nu toe de enige die de bezorgingsopmerkingen meer dan waar maakt.
Ik kan er genoeg opnoemen die dat niet doen.
Daarom geen klagen.

resp001523095

Re: bol.com

Ongelezen bericht door resp001523095 »

ik zal iedereen een goede raad willen geven koop niet op internet je kent de bedrijven niet, en als je dan de boot in gaat? ik heb je gewaarschuwd :oops: :oops:

gaste

Re: bol.com

Ongelezen bericht door gaste »

Bol.com werkt prima. Dat er af en toe een keer iets fout kan gaan, zelf niet meegemaakt, kan gebeuren. Dat heb je bij ieder bedrijf.

En de opmerking van koop niet opinternet je kent de bedrijven niet, is natuurlijk onzin. BOL.com is Bertelsmann OnLine. Bertelsmann is een mega multinational uit Duitsland. BMG ( muziek/film ) is Bertelsmann Media Group. Dus je kan hier prima kopen, net als bv bij bruna of freerecordshop via internet. Ja als je via eea vage site gaat bestellen kan het fout gaan, maar ja dan moet je maar wat slimmer zijn.

goede klant

Re: bol.com

Ongelezen bericht door goede klant »

:wink:
Ik koop regelmatig cd's en dvd's bij de bol....tip: voordat je daar iets koopt, is het verstandig om bij de concurrenten te checken of het niet goedkoper is (inclusief verzendkosten dus). Voor het beluisteren of meer info over cd's en dvd's kan je beter eerst bij amazon kijken en evt. daarna bij de bol bestellen. En voorkom van die vage betaalproblemen..........betaal gewoon via acceptgiro.

Gast

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Gast »

wij hebben al een paar keer boeken besteld bij Bol.com en het is prima geregeld daar. Vlotte verzending ,hoop er nog veel gebruik van te maken. :D

Chloe

Re: bol.com

Ongelezen bericht door Chloe »

Ik heb ook heel wat dingen besteld bij Bol en nog nooit geen enkel probleem. Ook wel eens een pre order geplaatst en op de dag dat het product uit kwam lag het bij mij in de brievenbus. Ook krijg ik iedere keer netjes een mailtje als mijn bestelling onderweg is.

En mocht het ooit in de toekomst eens fout gaan, naja dat kan gebeuren. Overal heb je dat ook bij de appie heyn etc etc.

joseph

Re: bol.com

Ongelezen bericht door joseph »

via internet iets bestellen is ook niet weggelegd voor jongeren die al wonen op een vloer van beton of hout, dat kunnen alleen die veel te sterke ouderen welke die vloeren hebben gelegd en daar geen sterkere of grotere jongere hopen te vinden die hun weg kunnen slaan als deze weer eens onbeleeft worden, laatste toch alleen maar tegen iemand met een mooiere snoet

Gesloten