LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com terug betaling

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
anjavo

Bol.com terug betaling

Ongelezen bericht door anjavo »

Op 20 september een Ipod touch besteld met als levertijd 27 sept.Dit wordt uitgesteld naar 1 okt.
Op 1 okt mailtje ontvangen kan nog niet geleverd en men weet ook nog niet wanneer wel.
Op 20 sept ook via ideal betaald, 1 okt mail gestuurd om de bestelling te annuleren.
bevestiging van bol.com ontvangen, binnen 5 dagen geld terug op rekening.
Vandaag 20 okt nog niks ontvangen.
Al 2 keer gebeld en een mail gestuurd, geen antwoord ontvangen.
De klanten service schuift het op een systeemprobleem en verder krijg ik geen bevredigend antwoord.
Wie heeft ook deze ervaring met Bol.com.

jlthkoch

Re: Bol.com terug betaling

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Beste Anjavo,

Dit is niet gebruikeliojk bij bol.com, meestal wordt de termijn van 5 dagen gehaald. De klantenservice is inderdaad vaak niet in staat om eventuele problemen op te lossen, maar gelukkig zijn er niet vaak problemen. (Ik ben al 8 jaar klant)

Wat je nu kunt doen is even bellen naar 030-6008888 en in het keuzemenu kiezen voor "factuur" o.i.d. en hier je probleem voorleggen.

Zijn ze niet in staat het probleem (binnen een paar dagen) op te lossen, laat het hier dan nog even weten. Dan probeer ik je verder te helpen.

Overigens heb ik net een bericht ontvangen van bol.com, waarin ondermeer het volgende staat:
Het bedrijf wie onze betalingen verwerkt heeft te kampen met een grote storing. Hierom lopen de verwerkingen van betalingen een week vertraging op. Ik begrijp dat dit vervelend is.
Kennelijk is er sprake van een storing, naar aanleiding van jouw bericht speelt deze dan kennelijk al vanaf begin deze maand en is de vertraging soms wel meer dan een week....

Met vriendelijke groet,
John.

Jolen

Ongelezen bericht door Jolen »

Het is inderdaad niks voor bol.com om niet terug te betalen. Ik ben ook al heel lang klant en altijd tevreden geweest. Je zult zien dat je het binnenkort op je rekening hebt.

anjavo

Dank voor jullie informatie.
Ik heb net naar het 030 nummer gebeld, en ben erg teleurgesteld over de afhandeling.
Moet nog een week op mijn geld wachten Ik ben het hier niet mee eens, ik wacht al bijna 3 weken.
Dit vertelde ik aan die meneer en verder kon hij niks voor mij doen en kapte het gesprek verder af.

Ik heb jaren met Bol.com goede zaken gedaan maar dit is wel de laatste keer geweest.

jlthkoch

anjavo schreef:Dank voor jullie informatie.
Ik heb net naar het 030 nummer gebeld, en ben erg teleurgesteld over de afhandeling.
Moet nog een week op mijn geld wachten Ik ben het hier niet mee eens, ik wacht al bijna 3 weken.
Dit vertelde ik aan die meneer en verder kon hij niks voor mij doen en kapte het gesprek verder af.

Ik heb jaren met Bol.com goede zaken gedaan maar dit is wel de laatste keer geweest.
Ok, klantenservice gaat dus weer niet werken..... Je hebt inderdaad al drie weken moeten wachten, dus de vertraging is inderdaad al meer dan een week.

Stuur je klacht maar naar [persoonsgegevens verwijderd door moderator], de directeur.
Deze is -meestal- wel in staat een klacht op te lossen.

anjavo

Hallo John,

Bedankt voor jouw informatie omtrend bol.com.
Ik heb gemild met de directeur en net antwoord van hem ontvangen.
Het is keurig netjes opgelost.
Fijn dat jij de weg naar de juiste persoon weet, nogmaals bedankt.

Groetjes Anja

jlthkoch

anjavo schreef:Hallo John,

Bedankt voor jouw informatie omtrend bol.com.
Ik heb gemild met de directeur en net antwoord van hem ontvangen.
Het is keurig netjes opgelost.
Fijn dat jij de weg naar de juiste persoon weet, nogmaals bedankt.

Groetjes Anja
Beste Anja,

Bedankt dat je even laat weten dat je klacht is opgelost en dat mijn advies je heeft kunnen helpen. Ik ben zelf ook gewoon een klant van bol.com en ik heb ook wel eens een klacht gehad die niet werd opgelost en ben uiteindelijk ook maar eens gaan mailen met [persoonsgegevens verwijderd door moderator] over mijn klacht. Waar andere directeuren meestal niet reageren of je simpelweg doorverwijzen, is hij echter blij met de "feedback" en gaat voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,
John.

Gesloten