LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.de en bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
audioot

Bol.de en bol.com

Ongelezen bericht door audioot »

Heb bij Bol.de bestelling geplaats van dure CD box (the Band), verzendkosten 8 euro, en nog een CD'tje besteld, omdat er toch al verzendkosten zijn. CD'tje direct gekregen (29 euro met verzendkosten), na een maand komt bericht, de box is niet meer leverbaar. Heb dus alleen een erg dure CD ontvangen. Geen reactie op e-mail met klacht!!!
Box staat nog steeds aangeboden op site, alhoewel niet leverbaar!!!
Bij Bol.nl CD besteld (Best of Crystals), 19 tracks originele opnamen (beluisterd op site), krijg thuis CD met 13 tracks, allemaal rerecordings, lijkt totaal niet op Crystals.
Zij reageren tenminste wel op e-mail. Heb CD geretourneerd en krijg geld terug.
Maar beide pogingen iets te kopen wat ik graag wilde hebben dus mislukt vanwege foute informatie op website van "geronomeerde" shop.
martin

Lieske1958

Re: Bol.de en bol.com

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

BOL heeft vaak CD's in de collectie die ze helemaal niet kunnen leveren.
Is mij ook al diverse keren overkomen.

Voor mij geen CD's van BOL meer.

Lieske

cura

Re: Bol.de en bol.com

Ongelezen bericht door cura »

bol.com is ook vaak duurder dan andere aanbieders. heb zelf nu een aantal keer bij nl store besteld. (zijn vaak goedkoper doordat er geen verzendkosten meer bij de prijs komen en bij bol wel)

Gesloten