LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bon prix de schaamte voorbij !

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bon non
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2009 19:44

Bon prix de schaamte voorbij !

Ongelezen bericht door bon non »

Op 16 november 4 artikelen besteld bij bon prix en direct betaald met ideal. Artikelen zouden binnen 7 dagen geleverd worden..niet dus.
Taal nog teken van Bon Prix over vertraging. Zelf gaan informeren middels de mail waarbij ik in contact kom met Mevr. Yvonne Kruijt die in mijn ervaring ( door moedwil of onkunde ) zeer tekort schiet bij de beantwoording van de gestelde vragen.
Op 04/12/08 worden 3 artikelen geleverd, en alle artikelen ( dus ook de jas die niet bij de levering zat) weer in rekening gebracht. Ik mail naar aanleiding van deze factuur weer naar Mevr. Yvonne Kruijt maar ben na de inmiddels opgedane ervaring met deze vertegenwoordiger van Bon Prix niet gerust en besluit toch maar te bellen ( dezelfde dag 04/12/08) met de klantenservice. Ik word zeer netjes en uiterst correct geholpen door een vriendelijke medewerker die mij kan vertellen dat ik de factuur als niet verzonden mag beschouwen omdat het gehele bedrag inderdaad al voldaan is en er niets openstaat aan betalingen.
De jas wordt gelukkig later in december nog nageleverd. Dat was dus een keer en vervolgens nooit meer Bon Prix zoals ik ook heb aangegeven in een enquete van Bon Prix die een zeer therapeutische werking had daar ik gelijk mijn onvrede over de slechte service van Mevr. Yvonne Kruijt en dus Bon Prix kon ventileren .
... totdat in januari en nieuwe factuur namens Bon Prix ondertekend door Mevr. Yvonne Kruijt van 5,90 binnen komt. Er zouden meerdere bestellingen hebben plaatsgevonden, verschillende factureringen hebben plaatsgevonden. Na weer contact te hebben opgenomen via de oude mailwisseling met Mevr. Yvonne Kruijt vliegen de onwaarheden je vrolijk om de oren want wat hun in de administratie hebben staan is hoe het gebeurd is en niet anders.

Ik weet niet of die Mevr. Yvonne Kruijt wel echt bestaat , wat ik wel weet is dat Bon Prix uiteindelijk de hoofdverantwoordelijke in deze zaak is en dat ik er inmiddels goed ziek van ben. Ehr ..en nee, geen schizofrenie, als ik meerdere bestellingen zou hebben geplaatst dan had ik dit echt wel geweten!

Zijn er meer mensen met een dergelijk evaring met Bon Prix en hebben ze misschien een goede tip. Het gaat mij niet eens zo zeer om de 6 euro die ik volgens hun moet betalen maar om de zeer klantonvriendelijke en incorrecte manier waarop je als klant bij Bon Prix wordt behandeld. Service en omgangsmanieren die op zijn minst binnen de huidige fatsoensnorm verwacht mogen worden zijn ver te zoeken, zeg maar gerust de schaamte voorbij!

Mleersum
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2009 19:05

Re: Bon prix de schaamte voorbij !

Ongelezen bericht door Mleersum »

Volgens mij is Mw Kruijt geen bestaande dame, maar een standaardondertekening. Ik heb ook een probleem met betalingen en weer (veel) mails van Mw. kruijt. Wel iemand aan de lijn gehad (geen naam bekend) maar alle mails komen van deze Yvonne, dat is wel heel toevallig... En als ze wel bestaat mag ze haar werk weleen beetje beter doen.....

barthezzz
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 okt 2007 12:41

Re: Bon prix de schaamte voorbij !

Ongelezen bericht door barthezzz »

Mevrouw Kruijt bestaat inderdaad niet. Gewoon een standaard naam waarmee ze alles ondertekenen. BonPrix is een soort van outletshop van www.otto.nl.

Beide bedrijven zitten in hetzelfde pand in Tilburg.

Benjamin U
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2009 23:11

Re: Bon prix de schaamte voorbij !

Ongelezen bericht door Benjamin U »

goei dag
ik heb ook bij bon prix besteld er staat in hun algemeenevoorwaarden van onder de 150 euro kunt u via acept giro bestellen dus ik bestel voor 128 euro tot mijn verbazing krijg ik het mailtje terug van yvone kuit u kunt alleen via credit card en vooruitbetalen bestellen. volgens onze algemeene voorwaarden na als je bij hun op de site kijkt is dit wel anders oplichters!!!

Krities
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jul 2009 21:01

Re: Bon prix de schaamte voorbij !

Ongelezen bericht door Krities »

Helaas ben ik ook ontevreden over de service van Bon Prix. Heb meer dan 2 weken geleden een bestelling geplaatst en een weekje geleden nog een bestelling, maar niets ontvangen. Alleen maar brieven, in de laatste brief wouden ze dat ik of onder rembours ging betalen of dat ik mijn creditcardnummer aan hun zou doorgeven. Dat laatste wil ik niet. Ik heb al mijn rekeningen direct betaald een item heb ik direct teruggestuurd en ik vind het teleurstellend hoe ik nu behandeld word. De laatste 2 bestellingen heb ik vanwege hun aanpak geannuleerd. Op internet lees ik slechte ervaringen over Bon Prix, dus iedereen moet oppassen. :twisted:

Gesloten