LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)

Ongelezen bericht door Barman »

paulinef1 schreef: Zoals ik hier naar de mensen op dit forum kijk en ook verder op het internet, staan er alleen negatieve reacties van klanten van Bonprix, dan lijkt mij dit voldoende om Bonprix eens aan de tand te gaan voelen.
En dan ga jij er gewoon bestellen? :shock:

Nicole1961
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2014 21:17

Re: Bonprix.nl webshop (heb een mnd geleden wat besteld)

Ongelezen bericht door Nicole1961 »

Ook ik heb de nodige **** met bonprix,ik ben Nederlandse en woon en werk in belgie,heb 2 bestellingen moeten terug sturen,vanwege beschadiging en moest 2 x 6,50 euro betalen,heb lang gewacht en gebeld,en eindelijk 2 cheques gekregen,die ik bij de bank moest inwisselen,bij 2 banken geweest,de laatste bank vertelde me dat deze cheques achterhaald waren,ik een rekening bij hun moest openen en zij 6 euro konden vragen als bank,blijft niet veel over he?kreeg ook nog een peperdure telefoonrekening van het in de wacht zetten.resultaat nul.geen product ,mails schrijven ,geen emailadres,maar deze dame heeft lang gezocht en gevonden,voor klachten, en geen dure telefoonrekening telefoon 013-5378094 en klachten via de mail: [email protected] heb het van me af geschreven op deze mail,verwacht er niets van ,maar voor ieder dit leest en ook wil bellen of mailen....... Enjoy

Gesloten