LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BonPrix

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nathalie2000

BonPrix

Ongelezen bericht door nathalie2000 »

Ik had al eerst wat meningen her en der gelezen over de Bon Prix, maar ze zijn dus waar.
Ik had gave laarzen gezien en wilde die dus bestellen, maar ik ging toch eerst even kijken hoe de overige ervaringen waren.
Daar las ik dat ze erg onbetrouwbaar waren met de bestellingen en met name het teruggeven van geld. Dus ik was een beetje voorbereid en besloot maar te bestellen met acceptgiro. En wat was ik blij dat ik dat had gedaan!
Ik had witte laarzen besteld... dacht ik....
Ik kreeg bruine laarzen binnen, want er zat dus een fout in de website, waardoor er bruine laarzen werden besteld. (heel gek want in mijn order stond dus weer kleur WIT)

Toen belde ik dus dat ik de verkeerde kleur laarzen had gehad en toen probeerden ze de schuld in mijn schoenen te schuiven, maar ik zei dat ik een screenshot had gemaakt van mijn bestelling, dus toen stopte ze daar gauw mee.

Vervolgens kon ze me niet goed helpen en 'probeerde' ze het maar net zoals ik te bestellen, maar kon niet garanderen of het goed ging :S
Of ik het maar voor de zekerheid ook op mijn retourbon kon schrijven dat ik WITTE laarzen wilde hebben... (zucht)

Toen kreeg ik pas een WEEK(!) later een droog mailtje met: uw laarzen zijn niet meer op voorraad, dus die worden niet meer verstuurd....

Dus toen was ik wel blij dat ik geen geld vooraf had gestort.

Dus bestellen bij Bon Prix, doe het nie!

MAXIEM

Re: BonPrix

Ongelezen bericht door MAXIEM »

nathalie2000

Dit is een mooi voorbeeld van het voordeel van het vooraf niet betalen. Mijn mening is: betaal nooit vooraf! Hoe meer consumenten dat kenbaar maken, hoe sneller webshops eieren voor hun geld gaan kiezen en de voorwaarden zullen veranderen.

Maxiem.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Volgens mij is 'dus' jouw stopwoordje :lol:

Maar anyway, ik zou ook iedereen die iets besteld via het web willen adviseren gebruik te maken van achteraf betalen (als dat mogelijk is).

bouwvakker

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Mijn vrouw heb in april een pakketje terug gestuurd,en nu zeggen ze is nooit aangekomen,je bent 2 maanden verder en dan vragen ze om die afleverbon,die heb ze een maand bewaard en toen weggegooid.
Nu krijgen we telkens rekeningen die steeds hoger worden.
Het ging om 59,90 en ze hebben het even verhoogd vanwege de dossierkosten naar 96,90.
Dit binnen ENKELE dagen te betalen,anders komt de deurwaarder.
Mensen al probeer je het zo goed uit te leggen aan de telefoon en zeggen ze je krijgt wat extra tijd om die bon terug te krijgen bij het afleverstation,ligt er paar dagen later gewoon deze brief op de mat,ik begrijp hieruit dat je binnnen 2/3 dagen betalen moet.
Op de brief staat 4 juni en het is inmiddels 9 juni.mijn vrouw is bij het benzinestation geweest en die zou het even uitzoeken,maar omdat er zoveel terug gebracht kan dat even duren,op dezelfde dag had ze iets van wehkamp terug gebracht,niets geen problemen.
Ze zou nog contact opnemen met wehkamp,wanneer die het pakketje hebben ontvangen,en proberen zo er achter te komen op welke datum ze het heeft afgeleverd bij het afleverstation

Welkom bij bron prix,waar je al jaren met de hele familie trouwe klant bent,en gelijk klant af.
Want denk maar niet dat we daar ooit iets nog zullen bestellen

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

bouwvakker schreef:Mijn vrouw heb in april een pakketje terug gestuurd,en nu zeggen ze is nooit aangekomen,je bent 2 maanden verder en dan vragen ze om die afleverbon,die heb ze een maand bewaard en toen weggegooid.
Nu krijgen we telkens rekeningen die steeds hoger worden.
Het ging om 59,90 en ze hebben het even verhoogd vanwege de dossierkosten naar 96,90.
Het is rot als zoiets gebeurd maar een dergelijk afleverbon na een maand weggooien is ook niet echt slim .Zelf bewaar ik deze afleverbonnen enz. minimaal een jaar of 2. Een maand is veel te kort en nu zit u met de gebakken peren maar moet ook naar u eigen handelen in dit geval kijken. Dure les.

Gesloten