| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boxxpot & Afterpay
Boxxpot & Afterpay
Met excuses aan beide firma's (alles is prima geregeld) probeerde ik het bericht te verwijderen. Maar.... dat kan klaarblijkelijk iet.
Shame on you Radar
Ergens in de helpteksten lees je dan...
Tenzij je de beheerder of een moderator bent, kun je alleen je eigen berichten wijzigen en verwijderen. Je kunt een bericht wijzigen (soms maar voor een beperkte tijd nadat het geplaatst is) door te klikken op de wijzig knop van het desbetreffende bericht. Als er al iemand op je bericht gereageerd heeft, komt er onderaan je bericht een klein tekstje dat zegt hoeveel keer en wanneer je het bericht voor het laatst je gewijzigd hebt. Dit zal niet verschijnen als nog niemand gereageerd heeft, evenmin als een beheerder of moderator je bericht gewijzigd heeft. Zij kunnen wel een mededeling toevoegen, waarom ze je bericht gewijzigd hebben. Het verwijderen van een bericht is niet meer mogelijk van zodra er iemand gereageerd heeft.
Maar hoe bereik je die beheeder of moderator?
Shame on you Radar
Ergens in de helpteksten lees je dan...
Tenzij je de beheerder of een moderator bent, kun je alleen je eigen berichten wijzigen en verwijderen. Je kunt een bericht wijzigen (soms maar voor een beperkte tijd nadat het geplaatst is) door te klikken op de wijzig knop van het desbetreffende bericht. Als er al iemand op je bericht gereageerd heeft, komt er onderaan je bericht een klein tekstje dat zegt hoeveel keer en wanneer je het bericht voor het laatst je gewijzigd hebt. Dit zal niet verschijnen als nog niemand gereageerd heeft, evenmin als een beheerder of moderator je bericht gewijzigd heeft. Zij kunnen wel een mededeling toevoegen, waarom ze je bericht gewijzigd hebben. Het verwijderen van een bericht is niet meer mogelijk van zodra er iemand gereageerd heeft.
Laatst gewijzigd door Pastorale op 19 aug 2016 14:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Boxxpot & Afterpay
Leuke opmerking....newmikey schreef:Als u op dezelfde manier hebt ge-emailed als u hier heeft gepost, verbaast het me niet dat u niets meer heeft gehoord.
helpt dus echt.
Overigens... komt er nu eindelijk wel reactie en lijkt een en ander te worden opgelost.
Ik lees uw originele bericht nog eens door en kan niet zien waar u om hulp heeft gevraagd? Overigens fijn dat het wordt opgelost.Pastorale schreef: helpt dus echt.
Overigens... komt er nu eindelijk wel reactie en lijkt een en ander te worden opgelost.
Gelukkig is/wordt het opgelost.Pastorale schreef:Leuke opmerking....newmikey schreef:Als u op dezelfde manier hebt ge-emailed als u hier heeft gepost, verbaast het me niet dat u niets meer heeft gehoord.
helpt dus echt.
Afterpay is een betaalprovider. Die zal ook niets inhoudelijk over uw bestelling kunnen zeggen. Als ik bij bol.com aan bol.com betaal via acceptgiro is de bank mijn betaalprovider, maar die gaat mij niet helpen als ik een pakje niet ontvang. Nu is de situatie met afterpay iets anders, maar wel vergelijkbaar. En dat afterpay aanmaningen stuurt komt wellicht doordat u niet betaald heeft aan hen. Zij krijgen opdracht om x bedrag bij u te incasseren. Als u dan zonder verder bericht het pakket aan boxxpot terugstuurt, staan zij hier verder buiten en hebben zij nog de opdracht liggen om bij u x bedrag te incasseren.
Prima oplossing dus, als de communicatie goed verloopt. Als dat niet het geval is, kan het problemen geven. Complimenten voor Afterpay en Boxxpot voor de gevonden oplossing.
Afterpay is een betaalprovider. Die zal ook niets inhoudelijk over uw bestelling kunnen zeggen. Als ik bij bol.com aan bol.com betaal via acceptgiro is de bank mijn betaalprovider, maar die gaat mij niet helpen als ik een pakje niet ontvang. Nu is de situatie met afterpay iets anders, maar wel vergelijkbaar. En dat afterpay aanmaningen stuurt komt wellicht doordat u niet betaald heeft aan hen. Zij krijgen opdracht om x bedrag bij u te incasseren. Als u dan zonder verder bericht het pakket aan boxxpot terugstuurt, staan zij hier verder buiten en hebben zij nog de opdracht liggen om bij u x bedrag te incasseren.[/quote]
Afterpay is een betaalprovider. Die zal ook niets inhoudelijk over uw bestelling kunnen zeggen. Als ik bij bol.com aan bol.com betaal via acceptgiro is de bank mijn betaalprovider, maar die gaat mij niet helpen als ik een pakje niet ontvang. Nu is de situatie met afterpay iets anders, maar wel vergelijkbaar. En dat afterpay aanmaningen stuurt komt wellicht doordat u niet betaald heeft aan hen. Zij krijgen opdracht om x bedrag bij u te incasseren. Als u dan zonder verder bericht het pakket aan boxxpot terugstuurt, staan zij hier verder buiten en hebben zij nog de opdracht liggen om bij u x bedrag te incasseren.[/quote]
Waarom is het verwijderen van een item zo moeilijk?
Complimenten voor Boxxpot en Afterpay bij het afhandelen van de pronblemen. Chapeau
Omdat dat uiteraard onwenselijk is...Pastorale schreef:Waarom is het verwijderen van een item zo moeilijk?
U bent nu wel erg onder de indruk van deze bedrijven waar je eerst zo mee in de clinch lag dat je alhier op Radar om hulp moest vragen.Pastorale schreef:Met excuses aan beide firma's (alles is prima geregeld) probeerde ik het bericht te verwijderen. Maar.... dat kan klaarblijkelijk niet.
Shame on you Radar
Je wordt toch niet onder druk gezet om te verwijderen ?
Verwijderen is zeer ongebruikelijk, zeker ook als iets goed is opgelost.
Waarvoor zou Radar zich moeten schamen, of wordt dit een nieuw topic onderwerp......
Ik ondervindt ook veel ergenissen bij boxxpot.
Had het apparaat besteld.
Na bestelling zag ik de voorwaarden over het retour recht.
Je kan14 dagen gratis testen.
Maar zodra de verzegeling op de doos verbroken is heb je geen retour recht meer.
Dus boxxpot kun je niet testen.
Ik had alvorens het pakket te hebben ontvangen telefonisch contact gehad met boxxpot.
Men vertelde dat de software te kopiëren is op een laptop of pc. En daarvoor dient de verzegeling op de doos. Net zoals de verzegeling op een cd tegen kopieeren.
Men wilde mij hiermee geruststellen.
Ik had mijn bedenkingen hier bij
Toen het pakket arriveerde heb het pakket ongeopend retour gestuurd met eigen kosten voor retour. Heb boxxpot netjes gemaikd over het retour.
Heb inmiddels meerd herinneringen gehad van after pay.
Kom er maar niet vanaf.
Ook boxxpot diverse malen gemaild.
In eerste instantie was het pakket nog niet gekeurd en na 14 dagen over en weer mailen komt men ermee dat de verzegeling verbroken zou zijn.
Na dat ik het pakket heb terug gestuurd Google gecheckt Vwb boxxpot en de software.
Deze is geheel gratis te verkrijgen en je kan gratis de nieuwste bioscoop films streamen met ondertiteling en in HD. Ook diverse sport streaming van live voetbal (Fox).
Compleet met hoe te installeren. Ook zeer makkelijk en bovendien gratis.
Het programma heet Kodi Jarvis versie 1.6
Daarmee werkt ook Boxxpot.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen
Had het apparaat besteld.
Na bestelling zag ik de voorwaarden over het retour recht.
Je kan14 dagen gratis testen.
Maar zodra de verzegeling op de doos verbroken is heb je geen retour recht meer.
Dus boxxpot kun je niet testen.
Ik had alvorens het pakket te hebben ontvangen telefonisch contact gehad met boxxpot.
Men vertelde dat de software te kopiëren is op een laptop of pc. En daarvoor dient de verzegeling op de doos. Net zoals de verzegeling op een cd tegen kopieeren.
Men wilde mij hiermee geruststellen.
Ik had mijn bedenkingen hier bij
Toen het pakket arriveerde heb het pakket ongeopend retour gestuurd met eigen kosten voor retour. Heb boxxpot netjes gemaikd over het retour.
Heb inmiddels meerd herinneringen gehad van after pay.
Kom er maar niet vanaf.
Ook boxxpot diverse malen gemaild.
In eerste instantie was het pakket nog niet gekeurd en na 14 dagen over en weer mailen komt men ermee dat de verzegeling verbroken zou zijn.
Na dat ik het pakket heb terug gestuurd Google gecheckt Vwb boxxpot en de software.
Deze is geheel gratis te verkrijgen en je kan gratis de nieuwste bioscoop films streamen met ondertiteling en in HD. Ook diverse sport streaming van live voetbal (Fox).
Compleet met hoe te installeren. Ook zeer makkelijk en bovendien gratis.
Het programma heet Kodi Jarvis versie 1.6
Daarmee werkt ook Boxxpot.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen
Waar is de originele post??
Die heeft TS verwijderd (aangepast). Ik deel de opvatting dat dit bijzonder ongewenst. Daarmee wordt het hele topic onleesbaar. Ik vind dit respectloos naar de forumleden die hier tijd in hebben gestoken. En hoop dat er een feature komt die het nieuwe leden onmogelijk maakt om de eerste 25 berichten aan te passen.
Helemaal mee eensalfatrion schreef:Die heeft TS verwijderd (aangepast). Ik deel de opvatting dat dit bijzonder ongewenst. Daarmee wordt het hele topic onleesbaar. Ik vind dit respectloos naar de forumleden die hier tijd in hebben gestoken. En hoop dat er een feature komt die het nieuwe leden onmogelijk maakt om de eerste 25 berichten aan te passen.
Het komt wat te veel voor dat TS om wat voor reden hun berichten verwijderen of aanpassen doordat de antwoorden niet in hun straatje passen of omdat ze ondervdruk worden gezet door bedrijven om te wissen.
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld........
ik heb op 5 augustus de boxxpot besteld en via ideal betaald het zou binnen 24 uur geleverd worden, dit was op vrijdag avond dus gewacht tot donderdag er na geen boxxpot geleverd gebeld ze hadden hem verstuurd, mij wij niets ontvangen, ze hebben het nagekeken bleek het bezorgd te zijn in Houten in plaats van oldenzaal. wij meerdere keren gebeld en gemaild maar geen bericht terug en ook geen boxxpot. terwijl ze ons vorige week vrijdag al zouden terug bellen. het is niet onze schuld dat het verkeerd bezord is, waarom lossen ze dit niet goed op.

-
Carolatermaten44
Goedemiddag Radar,
Ik heb op 25 juli 2016 een boxxpot besteld. Het product voldeed niet aan mijn verwachtig en dus teruggestuurt naar het adres op het pakket.
dit is op 29 juli bij hun ontvangen.
Will dus graag mijn Geld terug , Maar wat zei zeggen is dat ik nog eerst €6,95 verzendkosten moet betalen en dan zorgen zij ervoor dat ik het Geld terug krijg.
Tot op heden Geen Geld.
Paar geprobeerd te bellen , ze nemen niet op en ik krijg ook geen antwoord op mijn emails.
Dus geen Geld Maar ook geen Produkt
Een vervangend product will ik niet, Maar zou graag mijn Geld terug zien.
Kunnen jullie mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Carola ter Maten
Ik heb op 25 juli 2016 een boxxpot besteld. Het product voldeed niet aan mijn verwachtig en dus teruggestuurt naar het adres op het pakket.
dit is op 29 juli bij hun ontvangen.
Will dus graag mijn Geld terug , Maar wat zei zeggen is dat ik nog eerst €6,95 verzendkosten moet betalen en dan zorgen zij ervoor dat ik het Geld terug krijg.
Tot op heden Geen Geld.
Paar geprobeerd te bellen , ze nemen niet op en ik krijg ook geen antwoord op mijn emails.
Dus geen Geld Maar ook geen Produkt
Een vervangend product will ik niet, Maar zou graag mijn Geld terug zien.
Kunnen jullie mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Carola ter Maten