Vgerris, Dit gebeurd wel eens vaker, ik kan je waarschijnlijk ook vertellen dat dit ligt aan de link die je moet clicken aan het eind van de transactie, de link die je terugstuurd naar Budson.com zelf.
Ik heb 1 keer 100 credits overgemaakt, en een technishe storing daarbij gehad, ik heb 2 mails moeten stuuren daarover naar marco van het support, 3 dagen later stond mijn 120 euro terug op mijn rekening en kreeg 100 credits van budson, en een excuses.
4 dagen geleden heb ik hetzelfde meegemaakt, met 1000 credits, ben hier nog steeds mee bezig om dit op te lossen met Marco en een engelse medewerker (engelse support is tig keer beter), deze heeft me uitgelegd dat het zo snel mogelijk opgelost word, hier de mail van hem
Hi!
We will update our instructions regarding the payment routines, the information provided by us are obviosly not sufficent, there have been a number of support questions about this topic lately. I have credited your account 15 credits for your patience in this matter.
I will initiate further communication with Paynova tomorrow regarding the refund, and get back to you when i have more information.
Kind Regards
Zijn woorden "It is verry important to wait the intire process and click the link that takes you back to budson.com"
Vgerris, no worries, ik geloof er in dat je het terugkrijgt, misschien zelfs geld terug en alsnog credits!
Ik weet dat NL support eigenlijk alleen maar irritaties opwekt, waardoor je sneler paranoiia word of je wel of niet bent opgelicht, ik heb preciessss hetzelfde gevoel gehad, maar alles word steeds netjes opgelost...
Ik ben benieuwd, laat het hier aub weten als jij je credits krijgt, doe ik hetzelfde,... zijn er meerdere met dit probleem merk ik!
mvg,
Faithfully