LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canvascompany.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Fotografe

canvascompany.nl

Ongelezen bericht door Fotografe »

Ik las hieronder dat er blijkbaar nog iemand minder goede ervaringen heeft met dit bedrijf.

Mijn trieste verhaal. Ik heb nu zo'n 3 weken geleden een order voor ruim €200 geplaatst bij canvascompany.nl. Er was blijkbaar iets mis met de website applicatie (ondanks dat de previews van de uploads er goed uitkwamen tijdens het bestellen) en één van de bestanden kwam blijkbaar niet helemaal goed bij hen door. Dit kreeg ik pas na anderhalve week te horen toen ik ze belde omdat ik op 3 verschillende emails geen reactie kreeg.

Ze beweerden gemailed te hebben een week daarvoor, maar ik heb niets ontvangen. Enorm balen dus, want je bent anderhalve week kwijt en dit hadden ze me ook kunnen emailen in een reply op één van mijn berichten. Gevraagd welke van de twee bestanden er niet goed uitgekomen was en een zeer onvriendelijke dame gaf me kortaf de naam van het bestand. Dus ik dat bestand nog een keer gemailed.

Geen idee of dit goed ging want ik kreeg geen bevestigings email. Pas 4 dagen later kreeg ik een reactie waarin stond dat ze dat bestand dus twee keer geprint hadden, alarmfase 5, want deze order was voor 2 verschillende bestanden op 2 verschillende maten. Dit gemailed (je voelt hem al aankomen, zeker) juist, geen reactie. Dus maar weer gebeld en kreeg vinnig te horen van wederom dezelfde onvriendelijke dame die een prijs verdiend in het kortaf zijn: 'tja, ik kan moeilijk zeggen dat je liegt, he'. Zo'n maffe opmerking. Ook het eerste bestand weer gemailed en een bevestigingsemail gevraagd, die ik uiteraard ook niet kreeg.

Nu zijn we dus weer een x aantal dagen verder, emails worden allemaal genegeerd en we weten dus niet of alles goed gegaan is, wanneer er geleverd gaat worden en wat er precies geleverd gaat worden. Wat nog erger is, ik had ze aan iemand cadeau moeten doen (kinder verjaardag) en nu ga ik dus morgenochtend die deadline missen wat echt vreselijk is voor een kind dus ik koop vandaag maar wat anders.

Sta ik in mijn recht als ik nu bij dit bedrijf de bestelling annuleer en mijn geld terug wil?

Karinagroot

Re: canvascompany.nl

Ongelezen bericht door Karinagroot »

Zelfs al heb je er recht op, ze weigeren het terug te geven. Hetzelfde meegemaakt daar. Drie canvassen besteld, levertijd nam ruim 5 weken in beslag, kreeg geen reacties op mailtjes en onbeschofte antwoorden aan de telefoon. Er werd geweigerd het geld terug te geven toen ik het welletjes vond en de bestelling wilde annuleren na 3 weken, deden ze niet kreeg ik te horen & ik moest maar afwachten. Was eens en nooit meer. Later iets besteld bij hun concurrent, ging perfect. Levering binnen een kleine week en netjes antwoord op emails.

Gesloten