LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Click & Buy aanmaningen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
r0ckabella
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 dec 2009 15:19

Click & Buy aanmaningen

Ongelezen bericht door r0ckabella »

Ik heb een iphone en maak gebruik (via Itunes) van Click & Buy om apps te kunnen betalen. In het verleden heb ik een aantal keer 15 euro extra moeten betalen, omdat er geen geld op de rekening zou staan. Ik vond dit vreemd, want er staat altijd geld op de rekening en het gaat om bedragen tot maximaal 3 euro. Twee weken geleden was het weer raak; ik moest 2x 15 euro extra betalen, omdat het geld niet van mijn rekening geschreven kon worden. Ik weet, dat er een paar honderd op stond, dus het is klinkklare onzin.

Ik heb het geld laten storneren en het bedrag wat ik hen verschuldigd was handmatig overgemaakt. Ik heb hen telefonisch geprobeerd te contacten (20 ct per minuut), maar er werd (na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan) opgehangen Daarnaast heb ik hen gemaild via het contactformulier op de site en 3x via het mailadres waar zij mij vandaan mailde. Ik heb niets teruggehoord. Gisteren kreeg ik ineens een aanmaning en dreigementen. De deurwaarder was ingeseind.

Mijn vraag is nu;
1) hebben meer mensen problemen met hen en
2) wat kan ik doen. Ik weiger akkoord te gaan; en kan de bankafschriften tonen, dat er geld op de rekening stond.

Help! Ik ben furieus!

Ypho
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2009 09:12

Re: Click & Buy aanmaningen

Ongelezen bericht door Ypho »

Ik heb ditzelfde probleem gehad. Alleen was mijn rekeningnummer niet actief, dus de "boete" was enigszins terecht, al vind ik 15 euro boete op een aankoop van nog geen 5 euro belachelijk.

Geld is inmiddels wel overgemaakt, maar antwoord op mail kun je vergeten. In ieder geval maak ik nooit meer gebruik van C&B! Niet eens zo zeer om de boete, maar wel om de service!

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Click & Buy aanmaningen

Ongelezen bericht door killRdevil »

kijk ook eens onder forumoverzicht>>Telefoon/internet/digitaal>>internet, hier staat t zo'n beetje vol over click & buy...

Gesloten