Ondertussen al wat gegoogled, en blijkbaar ben ik niet de enige die slechte ervaringen heeft met de webshop ClickToBuy, ....
Graag jullie reacties, ik zoek ook nog steeds fysieke contacten bij deze firma, want email beantwoorden doen ze duidelijk niet ...
In juni 2012 kocht ik een Lavazza Espressotoestel bij C2B. Bij ontvangst bleek de verpakking én het toestel licht beschadigd. Melding hiervan bij C2B werd afgedaan met de melding dat dit profesionele toestellen waren, en die worden nu eenmaal niet verpakt zoals 'consumer' toestellen. Vanwege het grote gewicht (hoge retour verzendingskosten) heb ik dit maar aanvaard... Slecht idee blijkt achteraf : vandaag is mijn toestel defect. ClickToBuy antwoord NIET op mails, nooit, geen enkel antwoord.... Telefonisch kreeg ik de droge mededeling dat ik voor de garantie maar moest gaan bij de invoerder. De invoerder wees dit echter resuluut af omdat hij geen idee had van waar de toestellen kwamen. In ieder geval niet uit het reguliere verkoopcircuit van Lavazza. Bij het tweede telefonisch contact kwam de aap dan uit de mouw : C2B zegt nu dat ze mij een demotoestel hebben verkocht en dat ze geen garantie geven ! Nergens in de verkoopsadvertentie, of op de factuur is dit te lezen, en bij mijn eerste telefonisch contact hebben ze dit ontkend.... Kortom : men heeft mij een tweedehands toestel verkocht, zonder dit te melden, én C2B onttrekt zich aan zijn wettelijke garantieverplichtingen! Na het laatste telefonische contact vroeg men mij om de advertentie en de factuur door te sturen en men ging mij de zelfde dag antwoorden, maar zoals te verwachten : stilte....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ClickToBuy : bedriegers.... nooit meer !
Re: ClickToBuy : bedriegers.... nooit meer !
verbaas u hier
Er werkt wel HEEL veel jong grut daar. Zo'n bedrijf kun je niet serieus nemen. Echt niet. Die bedenken elke dag weer een nieuwe regel zodat ze nergens verantwoording voor hoeven nemen. OP zich wel knap natuurlijk, maar als klagende klant word je absoluut niet geholpen.
Geen garantie, dat kan niet, tenzij het goed staat aangegeven waarom niet. Is er iets aan de hand dan moet je naar de verkopende partij. Via de link meerdere manieren te vinden om contact op te nemen. Als het een echt duur apparaat is, hop ..ritje naar Alphen aan de Rijn.
Er werkt wel HEEL veel jong grut daar. Zo'n bedrijf kun je niet serieus nemen. Echt niet. Die bedenken elke dag weer een nieuwe regel zodat ze nergens verantwoording voor hoeven nemen. OP zich wel knap natuurlijk, maar als klagende klant word je absoluut niet geholpen.
Geen garantie, dat kan niet, tenzij het goed staat aangegeven waarom niet. Is er iets aan de hand dan moet je naar de verkopende partij. Via de link meerdere manieren te vinden om contact op te nemen. Als het een echt duur apparaat is, hop ..ritje naar Alphen aan de Rijn.
inderdaad, die indruk heb ik ook...
is een toestel van 300eu, op mails blijven ze doodgewoon niet antwoorden, en telefonisch zeggen ze me dat ze geen garantie hoeven te geven omdat ze me een demo)toestel verkochten, maar dat hebben ze nooit eerder gezegd ! noch in de advertentie, noch op de factuur staat het vermeld.
Als je googled op het toestel kom je inderdaad op een verkoopsactie van dit 'bedrijf' waar ze het zelfde type voor een lagere prijs verkochten als 'demo-toestel'.
Ik ben er dus van overtuigd dat ze de best uitziende toestellen hebben verkocht voor nieuw, en nu hun vingers terug trekken....
enfin, naar daar rijden gaan we niet doen, heb een dossier geopend bij mijn rechtsbijstandverzekeraar, wie niet horen wil...
ondertussen iedereen gewaarschuwd : ClickToBuy verkoopt niet-nieuwe toestellen alsof ze nieuw zijn, en verleent GEEN garantie, en antwoordt NIET op mails.
bende amateurs dus....
is een toestel van 300eu, op mails blijven ze doodgewoon niet antwoorden, en telefonisch zeggen ze me dat ze geen garantie hoeven te geven omdat ze me een demo)toestel verkochten, maar dat hebben ze nooit eerder gezegd ! noch in de advertentie, noch op de factuur staat het vermeld.
Als je googled op het toestel kom je inderdaad op een verkoopsactie van dit 'bedrijf' waar ze het zelfde type voor een lagere prijs verkochten als 'demo-toestel'.
Ik ben er dus van overtuigd dat ze de best uitziende toestellen hebben verkocht voor nieuw, en nu hun vingers terug trekken....
enfin, naar daar rijden gaan we niet doen, heb een dossier geopend bij mijn rechtsbijstandverzekeraar, wie niet horen wil...
ondertussen iedereen gewaarschuwd : ClickToBuy verkoopt niet-nieuwe toestellen alsof ze nieuw zijn, en verleent GEEN garantie, en antwoordt NIET op mails.
bende amateurs dus....
de allergrootste oplichters heb je overigens zelf ingeschakeld: de rechtsbijstandVERZEKERAAR.
Dus als die merkt dat daar niks te halen is, gaat jouw dossier( ook al heb je gelijk ) de prullenbak in. Het is en blijft een centenkwestie.
Dus als die merkt dat daar niks te halen is, gaat jouw dossier( ook al heb je gelijk ) de prullenbak in. Het is en blijft een centenkwestie.
Wij hebben ook slechte ervaring met het bedrijf ClickToBuy..
De aanhouder wint dat hebben wij ook gedaan...
Bellen en nog eens bellen... e-mailen 5 keer per dag en minimaal 3 keer bellen,
Bellen tegenwoordig toch GRATIS...
Het beste kunt u wat spelen google en dan kom je genoeg rommel tegen.
Zie het als leergeld... zo zien wij dat.
Succes met de strijd... laat wel even lezen hoe het afloopt...........
De aanhouder wint dat hebben wij ook gedaan...
Bellen en nog eens bellen... e-mailen 5 keer per dag en minimaal 3 keer bellen,
Bellen tegenwoordig toch GRATIS...
Het beste kunt u wat spelen google en dan kom je genoeg rommel tegen.
Zie het als leergeld... zo zien wij dat.
Succes met de strijd... laat wel even lezen hoe het afloopt...........
Wij hebben ook slechte ervaring met c2b.
Eind vorig jaar een mooie douchecabine gekocht deze eind april begin mei geplaatst.
Dat was op zich al een hels karwei dit omdat de handleiding vrij minimaal was.
Na 6 maanden de cabine te hebben gebruikt komt er een scheur in de bak.
De hele cabine maar verwijderd nieuwe bak en douchewand gekocht getwijfeld of wij c2b
moesten mailen voor garantie. Dit toch maar wel gedaan.
Krijg je als antwoordt montage fout dus geen recht op garantie.
Eind vorig jaar een mooie douchecabine gekocht deze eind april begin mei geplaatst.
Dat was op zich al een hels karwei dit omdat de handleiding vrij minimaal was.
Na 6 maanden de cabine te hebben gebruikt komt er een scheur in de bak.
De hele cabine maar verwijderd nieuwe bak en douchewand gekocht getwijfeld of wij c2b
moesten mailen voor garantie. Dit toch maar wel gedaan.
Krijg je als antwoordt montage fout dus geen recht op garantie.