LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Computerstunt.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ramana
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2007 06:20

Computerstunt.nl?

Ongelezen bericht door Ramana »

Normaal kun je van een webwinkel voor computers hier beoordelingen vinden maar computerstunt staat er kennelijk niet tussen: http://tweakers.net/shopreview/

Ergens op dit forum las ik een discussie. Iemand ervaring met deze webwinkel?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Computerstunt.nl?

Ongelezen bericht door jor »

Het hoeft niet bij voorbaat een slechte zaak te zijn, Maar het overgrote deel van de onlineshops zijn via tweakers.net te vinden en dat geeft een stukje meer zekerheid met wat voor soort zaak je van doen hebt. Ik zou zeker de eerste bestelling voorzichtig zijn en geen euro vooruit betalen. Willen ze niet onder rembours leveren of is dit idioot duur pas dan nog beter op.Afhalen zou een optie zijn. Advies, Zoek op tweakers.net naar een goed bekend staande onlineshop en neem geen riscico.Vaak zijn de paar euro's die het goedkoper is de moeite en vooral riscico niet waard.

Jor. :wink:.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 019b4cbf62

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Computerstunt.nl?

Ongelezen bericht door jor »

dit bedrijf houd er ook heel vreemde praktijken op na tegenover klanten, Iemand een gevaaarlijke gek noemen is niet echt handig, ook al hebben ze misschien gelijk.[quote]



http://www.gatago.org/nl/juridisch/11922918-2.html

john187
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2007 14:51

Re: Computerstunt.nl?

Ongelezen bericht door john187 »

Ik heb zelf al meerdere malen besteld bij computerstunt en tot nu toe is alles altijd goed gegaan,Ook als er iets kapot was.Dus ik zou er zo weer wat bestellen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Computerstunt.nl?

Ongelezen bericht door jor »

en nu echt kappen met deze onzin. wij hebben echt wel wat anders te
doen. juist omdat jij doet en nog steeds zegt dat jij juist zeer kundig
met de spullen bent omgegaan willen we je niet meer als klant. gelukkig
hebben we ook klanten die gewoon een fout toegeven en niet lullig doen
over een paar tientjes.

Dat is heel fijn voor jou, zolang een bedrijf dergelijke email's ( stukje uit de mail )naar klanten sturen pas ik even. Ook het ontbreken op tweakers.net is geen aanbeveling maar voor jou is het goed en dat kan natuurlijk.

Jor.[/url]

Gesloten