LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door Julie4444 »

trail46 schreef:
Mucha schreef:Ik geef me gewonnen. Ik buig heel diep voor je oneindige kennis van het Nederlands strafrecht. Natuurlijk wil je alleen maar je medemens helpen. En natuurlijk ben je er niet op uit om jezelf als intelligent neer te zetten door steeds maar weer die wetboek citaten over te tikken. Hoe heb ik toch zo blind kunnen zijn dat niet in te zien ? Nogmaals mijn diepste verontschuldigingen voor mijn dwaling.
:lol: +1
+2.
Heb het reageren daarop opgegeven.

Houd TS ons op de hoogte van enig nieuws?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

Richard1993 schreef:Idd raar aangezien de tv eigenlijk nooit mijn eigendom is geweest. Alleen zie ik helaas verder geen mogelijkheden meer
Natuurlijk wel, al je huisgenoten ondervragen en kamers doorzoeken, veel plezier :mrgreen:

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door encore »

heeft-ie al gedaan Har06. Wanneer lees je nou eens?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

encore schreef:heeft-ie al gedaan Har06. Wanneer lees je nou eens?
Stop er eens mee Encore,

Heeft Ts alle kamers doorzocht? heb ik nergens gelezen

VCampen
Berichten: 251
Lid geworden op: 25 mei 2014 23:45

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door VCampen »

Richard1993 schreef: Conrad nam mij idd naar mijn idee niet zo serieus. Vandaar ook mijn moeder nog contact op laten nemen. Tegen haar werd alleen gezegd dat ik beter had kunnen liegen en dat ik nu geen kans maak. Juridisch loket kan ik idd ook nog even een afspraak mee maken, bedankt!
Met zo'n reactie van Conrad wordt het wel heel verleidelijk om te gaan liegen maar ik raad het je af.
Jouw reactie naar Conrad zou kunnen zijn dat ze hun service alleen kunnen verbeteren als je hen verteld waar het mis is gegaan. Dus de waarheid.
De reactie van Conrad naar je moeder toe was niet inhoudelijk.
Ze moeten de vraag beantwoorden waarom ze van hun Algemene Voorwaarden zijn afgeweken.
Je moet niet loslaten voordat die vraag is beantwoord.
Alle andere verhalen van Conrad zijn voor jou niet interessant.

16again
Berichten: 16399
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door 16again »

http://samenleving.vraaglink.nl/1433/wa ... ngst-nemen
Waarom kan je wel zonder legitimatie een pakket aan de deur in ontvangst nemen...
Een pakketbezorger mag er van uit gaan dat als je op dat adres verblijft ook wel een inwoner dan wel gast en mogelijk zelfs de geadresseerde bent, een specifieke controle is dan ook niet noodzakelijk.
In tegenstelling tot Alfatrion's berichten ontbreekt wel elke wettelijke onderbouwing.......maar dit is wel de dagelijkse praktijk.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

VCampen schreef:
Richard1993 schreef: Conrad nam mij idd naar mijn idee niet zo serieus. Vandaar ook mijn moeder nog contact op laten nemen. Tegen haar werd alleen gezegd dat ik beter had kunnen liegen en dat ik nu geen kans maak. Juridisch loket kan ik idd ook nog even een afspraak mee maken, bedankt!
Met zo'n reactie van Conrad wordt het wel heel verleidelijk om te gaan liegen maar ik raad het je af.
Jouw reactie naar Conrad zou kunnen zijn dat ze hun service alleen kunnen verbeteren als je hen verteld waar het mis is gegaan. Dus de waarheid.
De reactie van Conrad naar je moeder toe was niet inhoudelijk.Ze moeten de vraag beantwoorden waarom ze van hun Algemene Voorwaarden zijn afgeweken.
Je moet niet loslaten voordat die vraag is beantwoord.
Alle andere verhalen van Conrad zijn voor jou niet interessant.
Conrad heeft volkomen gelijk, ze zouden de moeder van een uitwonende student niet een ste woord hoeven te staan, zij is geen partij, Conrad kennende zullen zij het woord liegen niet gebruiken

witte angora
Berichten: 31964
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Conrad-bestelling (tv) aangenomen door huisgenoot, nu kwijt

Ongelezen bericht door witte angora »

VCampen schreef: Jouw reactie naar Conrad zou kunnen zijn dat ze hun service alleen kunnen verbeteren als je hen verteld waar het mis is gegaan. Dus de waarheid.
Dat heeft hij verteld. De huisgenoot heeft de tv aangenomen en ergens neergezet waar iedereen er bij kon.

Gesloten