Op 12 aug heb ik een iPhone 13 pro max besteld op Coolblue, dit omdat ik al jaren naar tevredenheid hier producten koop, heb vervolgens ook keurig een bevestiging gekregen van bezorging en een factuur, maar nu komt het: Ik heb nooit iets ontvangen, wel een factuur, maar geen dure iPhone van bijna 1250 euro.
Na enkele dagen gewacht te hebben op mijn bestelling heb ik Coolblue benaderd waar mijn bestelling bleef, als reactie kreeg ik te horen dat ze zaten te wachten op een reactie van post.nl, nu 2,5 week later is er nog steeds niks in gang gezet om het op te lossen, heb ze gisteren nog benaderd via Messenger waar mijn telefoon blijft, maar een reactie blijft uit.
Welke stappen kunnen we nu het beste ondernemen om dit probleem op te lossen, want ik wil of een telefoon, of mijn geld terug.
Coolblue levert geen Iphone 13 pro max
Re: Coolblue levert geen Iphone 13 pro max
Ze hebben 30 dagen om te leveren, tenzij een andere termijn is afgesproken. Op of na 11 sept moet je een ingebrekestelling sturen met daarin een redelijke termijn om alsnog te leveren en een aansprakelijkheidsstelling.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Coolblue levert geen Iphone 13 pro max
Als u gisteren contact hebt gezocht dan kan het zo zijn dat u nog antwoord krijgt. U krijgt niet altijd binnen 10 minuten antwoord.
De webwinkel is verantwoordelijk voor de verzending www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd.
Indien klantenservice uw klacht niet op wilt lossen dan kunt u contact opnemen met manager Klantenservice. Op www.coolblue.nl/klantenservice/klachten staat hoe u dit doet.
Indien dit niet tot het gewenste resultaat leidt dan kunt vragen aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ of hun willen bemiddelen. Na de bemiddeling kunt u naar de geschillencommissie voor een bindend uitspraak. Ook kunt u naar de geschillencommissie zonder bemiddeling.
U kunt aan uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl vragen voor hulp of advies. Indien u betaalt hebt met uw creditcard dan kunt u ook contact opnemen met uw creditcard maatschappij om uw geld terug te krijgen.
De webwinkel is verantwoordelijk voor de verzending www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd.
Indien klantenservice uw klacht niet op wilt lossen dan kunt u contact opnemen met manager Klantenservice. Op www.coolblue.nl/klantenservice/klachten staat hoe u dit doet.
Indien dit niet tot het gewenste resultaat leidt dan kunt vragen aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ of hun willen bemiddelen. Na de bemiddeling kunt u naar de geschillencommissie voor een bindend uitspraak. Ook kunt u naar de geschillencommissie zonder bemiddeling.
U kunt aan uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl vragen voor hulp of advies. Indien u betaalt hebt met uw creditcard dan kunt u ook contact opnemen met uw creditcard maatschappij om uw geld terug te krijgen.