LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coolblue werkt niet mee om het goede product te leveren

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Kevin Langendoen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2018 15:11

Coolblue werkt niet mee om het goede product te leveren

Ongelezen bericht door Kevin Langendoen »

Zondag 4 maart order 27914121 bij coolblue besteld en vooruitbetaald.
maandag 5 maart i.p.v de bestelde HP Omen een panasonic blu-ray ontvangen met een prijsverschil van € 1800,= in mijn nadeel.
Na veel gebel/mail/geapp,het foutief geleverde product laten ophalen op woensdag 7 maart. Tot nog toe weigert coolblue het juiste product op te sturen.Reden :ze willen eerst het achterhalen waar het juiste product is gebleven.m.i.Moet ik daar niet de dupe van worden wat nu wel het geval is.

rvjapio
Berichten: 1029
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Coolblue werkt niet mee om het goede product te leveren

Ongelezen bericht door rvjapio »

Ik zou proberen de koop tijdig te laten ontbinden en dan opnieuw bestellen.

alfatrion
Berichten: 22127
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Coolblue werkt niet mee om het goede product te leveren

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je online hebt besteld, dan zou dat een mogelijkheid kunnen zijn. Je moet er op bedacht zijn dat je dan mogelijk wel duurder uit bent, maar je kan ook goedkoper uit zijn.

Je kan ook een ingebrekestelling sturen (wat, wanneer en anders verzuim). In dat geval kun je maatregelen treffen, zoals het sluiten van een dekkingskoop en naar de kantonrechter gaan.


Gesloten