Zondag 4 maart order 27914121 bij coolblue besteld en vooruitbetaald.
maandag 5 maart i.p.v de bestelde HP Omen een panasonic blu-ray ontvangen met een prijsverschil van € 1800,= in mijn nadeel.
Na veel gebel/mail/geapp,het foutief geleverde product laten ophalen op woensdag 7 maart. Tot nog toe weigert coolblue het juiste product op te sturen.Reden :ze willen eerst het achterhalen waar het juiste product is gebleven.m.i.Moet ik daar niet de dupe van worden wat nu wel het geval is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coolblue werkt niet mee om het goede product te leveren
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 mar 2018 15:11
Re: Coolblue werkt niet mee om het goede product te leveren
Ik zou proberen de koop tijdig te laten ontbinden en dan opnieuw bestellen.
Re: Coolblue werkt niet mee om het goede product te leveren
Als je online hebt besteld, dan zou dat een mogelijkheid kunnen zijn. Je moet er op bedacht zijn dat je dan mogelijk wel duurder uit bent, maar je kan ook goedkoper uit zijn.
Je kan ook een ingebrekestelling sturen (wat, wanneer en anders verzuim). In dat geval kun je maatregelen treffen, zoals het sluiten van een dekkingskoop en naar de kantonrechter gaan.
Je kan ook een ingebrekestelling sturen (wat, wanneer en anders verzuim). In dat geval kun je maatregelen treffen, zoals het sluiten van een dekkingskoop en naar de kantonrechter gaan.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19