LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Courlux

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
minerva1979

Courlux

Ongelezen bericht door minerva1979 »

Nou ik heb dus vandaag ook een brief ontvangen van het incasso buro Alektum
omtrent courlux of ik wel effe gauw 62 euro wil betalen anders volgt er een rechtszaak

staat er ook nog zo leuk bij :Kennelijk zijn er andere maatregelen nodig om u tot betaling te dwingen

dus Alektum gebeld dat ik ooit sokken heb gekregen en dat ik deze heb terug gezonden en dat ik in 1 keer (circa een jaar later) in een keer een brief van hun krijg.
Nou willen ze dat ik dit op papier zet en naar hun terug stuur

Daarna courlux gebeld, en ja ja kreeg direct een telefooniste aan de lijn :)
dus alles uitgelegd en volgens haar hebben ze de sokken nooit ontvangen en heb ik nooit contact opgenomen naar de aanmanningen
Heb hun toen 1 keer gebeld dat ik ze heb terug gestuurd en de man die ik aan de lijn had zei dat het zo klaar was
Nou vertelde de vrouw dat er geen man werkt :?

wie kan mij vertellen wat ik nu moet doen

marietje1

Re: Courlux

Ongelezen bericht door marietje1 »

HOi,

Heb je een verzendbewijs? dan kan je daar een kopie van opsturen sta je zeker in je recht.
Heb je die niet is het waarschijnlijk helaas er geldt voor de zendende partij dat je moet bewijzen dat je iets hebt opgestuurd.
Dit geldt zowel voor een bedrijf als voor consument.
Nu is het wel zo dat wie eist bewijst maar je kan met zo'n verzendbewijs wel meer hard maken.

Succes er mee.

sanmarko

Re: Courlux

Ongelezen bericht door sanmarko »

Hoelang werkt die vrouw daar, misschien werkt zij daar nog maar sinds kort en was er voor die tijd wel een man werkzaam daar. Maar dat ze voor een bedrag van €62 euro naar de rechter willen snap ik niets van. Gaat ze waarschijnlijk nog meer kosten. In dit geval vind ik dat Courlux op uw woord moet vertrouwen. Misschien handig om de volgende keer het aangetekend te versturen. Dan heb je bewijs dat je het verstuurd hebt

Gesloten