LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Daan Auctions

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Niels1982

Daan Auctions

Ongelezen bericht door Niels1982 »

Goedemiddag,

Ongeveer een half jaar geleden heb ik een veiling gewonnen van een aantal computerspullen van een bedrijf in Leeuwarden.
Doordat mijn mail niet meer actief was(stom, mijn fout), heb ik de uitleveringdatum niet doorgekregen.
Op de dag van de uitlevering van de spullen heeft de veilingmeester contact met mij gezocht over wanneer ik de spullen kwam ophalen.
Ik kon die dag pas helemaal aan het einde van de middag komen ivm werk, de veilingmeester gaf aan dat hij niet tot het einde van de middag zou wachten/
Hij gaf ook aan dat de koop dan niet door zou gaan en dat de door mij gewonnen spullen zullen worden meegenomen in de executieverkoop oid.

Hierna heb ik specifiek gevraagd of er verder nog kosten achterwege zouden komen, dit was niet het geval.

Ongeveer 2 maanden later ontving ik een brief van'Intrum Justitia", met het verzoek om het geld toch te betalen plus de overige incasso kosten.

Ik heb gelijk contact met ze opgenomen en het verhaal uitgelegd. Ze zouden contact met Daan Auctions opnemen.

Een maand later had ik er nog steeds niks over gehoord dus heb ik zelf maar contact gezocht, alles zou geregeld worden.

Tot mijn verbazing ontving ik vorige week weer een brief van ze, met het verzoek om toch te betalen.

Wat kan ik hier aan doen?

Het incasso bureau verwijst mij door naar Daan Auctions, en Daan Auctions verwijst alleen maar door naar artikel 5 in hun algemene voorwaarden.

HELP!

crazyme

Re: Daan Auctions

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat vorderen ze dan ?

Het hele aankoopbedrag ?
Annuleringskosten (of vergelijkbaar) ?

Niels1982

Re: Daan Auctions

Ongelezen bericht door Niels1982 »

opgeldfactuur met daarin het opgeld, bestaande uit de veilingkosten (16%), administratiekosten en eventuele dervings- en afstortkosten.

Dit staat in de mail die ik heb ontvangen, wanneer ik thuis ben zal ik de factuur bekijken.

Gesloten