LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dagblad van het Noorden webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Mattie4

Dagblad van het Noorden webwinkel

Ongelezen bericht door Mattie4 »

Hallo allemaal,

Nu dik 2 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij de webwinkel van het Dagblad van het Noorden. Het ging hier om het Intex zwembad en de 3 potige bbq.

Wat mij al eerste opviel is dat de afbeelding, welke zowel bij de advertentie in de krant als op de website staat, niet het daadwerkelijke zwembad is. De afbeelding toont een zwembad met een doorsnede van 5m en een diepte van 1,20! :?

Maargoed.. na de bestelling te hebben geplaatst heb ik, op een automatisch gegenereerde orderbevestiging na, niets meer van de shop vernomen. Na +/- een week heb ik de shop gemaild, met de vraag wanneer ik het zwembad in huis kan verwachten, hierop kreeg ik te horen dat hij woensdag (23 juni) afgeleverd zou worden. Prima, dacht ik.. maar guess what, inderdaad.. woensdag geen pakket ontvangen.

Dus ik de volgende dag erachteraan gemaild, kreeg ik (vrij vlot overigens) een mail terug dat ze vandaag (donderdag) het zwembad binnen hebben gekregen en hem morgen (vrijdag) zouden versturen. Nu zou je verwachten dat de bestelling er vandaag zou zijn; niet dus. Ik wacht maandag nog even af, en dan gaat er weer een mail achteraan.

Heeft iemand anders ervaring met deze shop? Of ben ik de enige?

Alvast bedankt!

reuvekamp

Re: Dagblad van het Noorden webwinkel

Ongelezen bericht door reuvekamp »

Ik heb 17 dagen geleden een Android mini PC bij de webwinkel van Dagblad van het Noorden besteld maar nog niets ontvangen. Mijn emails blijven onbeantwoord en telefonisch zijn ze onbereikbaar.

Gesloten