Hallo
Ik ben een alleengaandeman en ik date al geruime tijd op internet via marktplaats oa.Er staan een heleboel nepatvertenties op en er stond atvertentie op van een vrouw die mannen oplicht en dan stond er een atvertentie op die een ex man van een vrouw had geplaats zonder dat deze vrouw dat wist.En nu stond er een atvertentie op van een Cindy uit amsterdam met telefoon nummer nou die heb ik gebeld .en ik werd gelijk bedreigt met de politie door deze dame.Wat is jullie ervaring met daten op internet??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Daten op internet
Re: Daten op internet
Je zou je kunnen inschrijven bij een fatsoenlijk dating bureau, of naar vrijgezellen avonden gaan. Op Marktplaats.nl komen veel grappenmakers en oplichters, niet alleen bij de date rubriek maar ook op de andere rubrieken. Misschien kun je zelf een leuke advertentie plaatsen. Ik zou je dan wel willen aanraden om daarin geen spelfouten te maken zoals in deze rubriek, omdat je dan waarschijnlijk geen enkele serieuze reactie zult krijgen. Veel succes bij het daten!