LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Prijsgigant

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
g.b.kalsbeek
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2007 17:52

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door g.b.kalsbeek »

Hallo mensen, vandaag(12-04-2007) een e-mail gehad van de Prijsgigant met de status verzonden, als ik de bedels binnen heb meld ik me wel, er is misschien nog hoop,groeten,Rita.

De Prijsgigant
------------------------------------------------------
Ordernummer: ....
Gedetailleerde Factuur: order_id=...
Orderdatum: Saturday 03 February, 2007
Het commentaar voor uw order is
Uw order is aangepast naar de volgende status.

Nieuwe status: Verzonden

Hendrikx
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2007 13:57

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Hendrikx »

Hallo Rita,

Ik heb op 29 maart j.l. ook de status verzonden gekregen van mijn order van 2 februari maar heb nog steeds niets ontvangen. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb geen hoop meer....

rel
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:48

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door rel »

inderdaad, rita, ik heb 3 weken geleden ook mail gehad dat het verzonden zou zijn, maar nog steeds niks.
ik heb nu 2 x bij de sakoshop besteld en binnen 3 dagen allebei de keren.

Hendrikx
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2007 13:57

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Hendrikx »

Heb afgelopen zaterdag weer mail gehad van "Jaap" maar tot heden weer niets ontvangen. Overigens heet de mevrouw geen Marianne zoals ik in mijn vorige reacties heb geschreven maar Jolanda.

Deze mail heb ik ontvangen van "Jaap"
:x

Hendrikx
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2007 13:57

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Hendrikx »

Geachte heer Hendrikx,

Bij het klaarmaken van de order is op verzonden geklikt, echter is de enveloppe bestemd voor u op de één of andere manier niet mee gegaan naar de post. Ik zal hem maandag opnieuw aanmelden en dan heeft u het dinsdag in huis. Excuus voor het ongemak.

mvg

Jaap
Deprijsgigant.nl



Uw order is aangepast naar de volgende status.

Nieuwe status: Verzonden

Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.

emvanderem
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 feb 2007 21:29

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door emvanderem »

Kun je ons ook vertellen van welke datum je order is, zodat we misschien aan de hand daarvan kunnen zien of wij ook aan de beurt komen? Houd ons alstublieft op de hoogte van de verwikkelingen. Alvast bedankt.

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ook ik heb nog steeds geen geld terug! :?
Heb gister een mailtje gestuurt, maar denk niet dat ik een reactie krijg!
Duurt nu wel allemaal wel heel lang!

emvanderem
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 feb 2007 21:29

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door emvanderem »

Ik kreeg ook een mailtje op 17 april, met de mededeling dat mijn bestelling verzonden zou worden, tot op heden nog niets binnen. Wat vreselijk gemeen om al je klanten zo aan het lijntje te houden.
Heeft iemand ondertussen al iets ontvangen?

rel
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:48

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door rel »

de post doet er wel erg lang over he?
het is bij mij inmiddels al 4,5 week geleden dat hij VERZONDEN zou zijn.
weer een paar mailtjes gestuurd, maar zoals verwacht heb ik weer niks geen antwoord gekregen.
moedeloos word ik ervan (samen met jullie).

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ik had maar weer eens een mailtje gestuurt naar de prijsgigant waar me geld bleef dit kreeg ik gister terug:

Beste Joyce, aangezien de provider destijds mijn site heeft verwijderd zijn ook alle oude emails verloren gegaan. Graag nog een keer je bankgegevens mailen dan kunnen we het overmaken. mvg

Dus ik maar nog een keer mijn bankgegevens doorgegeven, en nu maar weer afwachten!

biebbieb
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:26

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door biebbieb »

Hoi allemaal

Ik heb na een 6 maanden nog steeds geen geld terug! :twisted:
En krijg ook geen enkel reactie terug. Heeft iemand een ander emailadres of telefoonnummer???

HHendriks
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:14

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door HHendriks »

Ik heb net een brief aangetekend verstuurd aan het adres van deheer Jaap, met het verzoek of ik eindelijk mijn geld terug kan krijgen en hoelang ik hier nog op moet wachten. Mocht dat iets opleveren dan laat ik het weten. Mijn e-mail bombardement wordt niet beantwoord. Misschien helpt deze aktie wel.

biebbieb
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:26

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door biebbieb »

Ik heb eindelijk na 6 maanden mijn geld terug!!!!!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb ook eventueel een dres nu

MARIENDAAL 54
7544 NE ENSCHEDE

veel succes voor de rest

Blackcloud
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2007 15:57

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Blackcloud »

De website van de prijsgigant staat geregistreerd op naam van "JH Trading" Mariendaal 54 7544NE te Enschede. Misschien is het een idee :idea: hier een (aangetekende) brief heen te sturen.

g.b.kalsbeek
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2007 17:52

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door g.b.kalsbeek »

Hoera hoera!!!
Na lang wachten heb ik vandaag van de Prijsgigant mijn 2 bedels ontvangen!!Het geld heb ik 3 febr. overgemaakt, 12 april een bevestiging met de status verzonden en na nog enkele mailtjes vandaag (9 mei) mijn 2 bedels ontvangen!! Er is dus nog hoop voor iedereen!!

Groeten, Rita.

rodaroti
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2007 16:26

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door rodaroti »

Hopelijk krijg ik ook nog iets van de prijsgigant. Mijn order is al van 14 december 2006. Heb al ik weet niet hoeveel mailtjes gestuurd, maar nog steeds niks ontvangen!

rel
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:48

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door rel »

ik denk dat een aangetekende brief sturen zonde is van je geld.
hij reageerd nergens op.
gewoon mails blijven sturen.
in de hoop dat we ooit ons geld nog zien.

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Heeft er iemand veder al iets gehoord/gehad van de prijsgigant??
Ik nog steeds niks, ook geen reactie's op me mail.

:?

daytona
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2007 17:40

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door daytona »

:( :evil:
Ook ik heb bij de prijsgigant besteld op 6 januari 2007 voor zeker €150.00 en heb tot op heden nog niks ontvangen. Het staat nu al vanaf 27 maart als verzonden maar mooi niks en mails kan je blijven sturen nooit een reactie. Weg verjaardagscadeau!! :cry: :cry:

emvanderem
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 feb 2007 21:29

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door emvanderem »

Dit is echt balen. Na de belofte die prijsgigant heeft gedaan in het programma kassa om alle gedupeerden hun geld of bestelde artikelen te sturen, gebeurt er niet echt veel. Een paar berichtjes van mensen die iets hebben teruggekregen. Ik wacht nu bijna een half jaar op mijn bestelling en heb de afgelopen weken weer email (daar krijg ik geen antwoord op) en een brief (ook geen reactie) gestuurd. Kan me echt niet permiteren om een nieuwe bestelling bij een ander te doen en blijf dus gewoon elke dag hopen dat mijn bestelling binnenkomt. Hoe moet je zoiets onder woorden brengen als je blijft hopen op iets dat maar niet komt

Gesloten