LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Prijsgigant

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
M@riette
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2007 21:09

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door M@riette »

Ook ik heb al een tijdje problemen met de PG.
27 oktober een bestelling geplaatst, die is begin december geleverd. De kettind was tekort en mocht geruild worden. Daarmee is de ellende begonnen. 7 december, de ketting is retour gestuurd. Ik hoor niets meer, ook op e-mails wordt niet gereageerd, telefoon nemen ze niet op. Kom terecht op het pandoraforum en lees daar wel meer klachten over de PG. Olga, de beheerster van het forum, kan nog wel eens iets regelen, dus schakel ik haar in. Er blijken te weinig gegevens mee te zijn gestuurd zodat de PG niet wist waar de ketting naar toe moest. Geen probleem, uiterlijk 9 januari zou de ketting op de bus gaan. OK, weer gerustgesteld. Een week later nog geen ketting, Olga nog maar een keer ingeschakeld, ik denk dat het haar ook niet lukt om contact te krijgen want ik hoor niets meer.
Stuur regelmatig mails maar hoor niets.
Politie in Enschede gebeld, die kunnen niets doen. Moet aangifte doen op politiebureau in Nederland.
De PG weer een mail gestuurd en hem daarin gezegd dat ik aangifte ging doen als ik geen reactie kreeg. Tot mijn stomme verbazing kwam er een reaktie. Omdat zijn computer nog niet was aangesloten kon hij niet zien om welke lengte ketting het ging maar als ik de gegevens mailde zou het dezelfde dag ( 9 februari) nog in orde worden gemaakt.
Ik blij, komt het toch nog goed.
1 Week later, nog geen ketting.
Op het forum nemen de klachten over de PG toe. Wat is er aan de hand?
Dan ineens ligt de site eruit. Nog maar eens een mailtje gestuurd. De volgende dag weer een mailtje maar dat komt terug. Voor mijn gevoel is de laatste schakel verbroken.
De ketting had ik besteld voor een ander dat vind ik het vervelendste, voor mezelf staat er ook nog een bestelling.
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Salukes M@riette

AntoinetS
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2007 22:11

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door AntoinetS »

Hier nog een gedupeerde besteller bij de prijsgigant. Op 2 februari bestelling gedaan en geplaats voor pandorabedels. Bevestiging gekregen en daar is het bij gebleven. Enkele mailtjes gestuurd en ook een berichtje gekregen over "ziekte". Heb nog een mail gestuur om opdracht te annuleren en geld terug gevraagd. Een dag later was de site uit de lucht en kwamen mijn mails retour.
Heeft iemand een idee waar je formeel een aanklacht in kunt dienen in zo'n geval. Hoop dat Radar hier in ieder geval werk van gaat maken.
Vind het toch wel heel erg zonde van mijn 62,90 euro!! Had ik liever iets leuks mee gedaan.

Antoinet

Nicky65
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2007 07:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Nicky65 »

Jeetje,ik vond het al zo vreemd dat het zo lang duurde voor ik mijn bestelling kreeg. :cry:
Ik heb op 5 feb bedels besteld,op aanraden van een bekende,en gelijk betaald a 56 euro.natuurlijk niks gekregen;en als ik dit allemaal lees,denk ik niet dat ik nog iets krijgen zal :(
Maar,wat wil RADAR dat we doen?Aangiften?wat moeten we doen??Hoe krijgen we ons geld of onze bestelling???

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ik ga ook aangifte doen bij de politie, denk dat het onder oplichting valt. Ik heb zoiezo z'n naam adres van t bedrijf telefoon nummers en t kamer van koophandel nummer. Ik hoop dat ze daar iets mee kunnen! En ik denk dat ik een uitdraai maak van alle verhalen hier. Mailtjes van hem die heb ik ook bewaard. bewijs zat!!!

C.vanHulst
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2007 11:37

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door C.vanHulst »

Hallo mede-gedupeerden,

Ook ik heb een bestelling geplaatst op 17/2 en betaald. En natuurlijk is er nog niks geleverd. Gaat om Eur 131,--. Zonde van het geld. Want eerste mail met vraag om status: ziek. Tweede mail gestuurd gisteren (zondag) en die kreeg ik direct terug (adres onbekend). Uiteindelijk bleek de site uit de lucht te zijn. Afgelopen vrijdag heb ik de rabobank in Enschede gebeld (053-4885885) waar de rekening loopt om melding te doen van deze zaak. Hoe meer meldingen er komen, dan kan de bank iets (??) ondernemen tegen deze klant. En verder inderdaad aangifte doen van oplichting.

Kan iemand mij de naam + gegevens doorgeven van De Prijsgigant ivm aangifte?

Claudette
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2007 13:22

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Claudette »

Heb ook een bestelling gedaan, op 23 jan. jl. voor 62 euro, na 4 keer besteld te hebben en altijd binnen een week geleverd, ging ik er vanuit dat het nu weer goed zou gaan...maar helaas nu de site uit de lucht is, naar ik meen te hebben gelezen in opdracht van pandora.nl, is mijn hoop op levering van de bedels wel weg :(
Heeft iemand ook al schriftelijk kontakt geprobeerd met Jaap, of is iemand ernaar toe gegaan? Hopelijk kunnen we op een of andere manier ons geld terugkrijgen....ik zal morgen aangifte doen, op advies van de Rabobank in Enschede.

Heeft iemand het KVK nummer en adresgegevens?

AntoinetS
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2007 22:11

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door AntoinetS »

Nogmaals een berichtje van mij, ik ben ook geinteresseerd in kvk en adresgegevens, ik heb niets anders dan het e-mail adres.
En als je aangifte doet, moet dat dan in je eigen woonplaats of in Enschede? Kan dat telefonisch? Is er iemand die dit al gedaan heeft?

M@riette
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2007 21:09

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door M@riette »

Ik heb de volgende gegevens:
J>H.Trading Mariendaal 54, 7544 NE Enschede
KvK nr. 081237830000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging.

Habitex VOF Mariendaal 54 7544 NE Enschede tel. 053 4760024

JH Trading Marktstraat 5 7511 GC Enschede tel; 053 4343780

DPG Ribbeltsweg 16 7514EJ Enschede

Doe er je voordeel mee

Nicky65
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2007 07:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Nicky65 »

Hallo Joyce20
Kan jij misschien al die gegevens hier aan ons doorgeven?
Zodat ook wij aangiften kunne doen?ik ben ( tervegeefs) bij de bank geweest om te kijken of ik het geld terug kan krijgen,maar dat gaat dus niet.
Ik wil dus nu ook maar aangiften gaan doen.
Ik zou erg blij zijn met alle gegevens.
Met vriendelijke groeten

martin816
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2007 17:33

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door martin816 »

Ik ben ook voor 83€ de boot in gegaan,ik ga ook aangifte doen,hoe meer aangiftes hoe meer kans op actie.

Martin.

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

JH.Trading Mariendaal 54, 7544 NE Enschede
KvK nr. 081237830000

Prijsgigant T.A.V Jaap
Heb nog een adres (telefoonboek)
Marktstraat 5, 7411 GC Enschede

Telefoon nummer: 0534363602
Mobiel: 0610101115

http://www.jhtrading.nl

Veder zou ik je mail mee nemen die van hem gehad, je betalingsbewijs van de rekening, ik print zelf deze pagina's uit ivm bewijs van meerdere mensen die dit ook hebben mee gemaakt.

Ik hoop echt dat ze iets met de aangifte kunnen.

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Aangifte kan trouwens niet via de telefoon en ook niet via internet.
Om op internet/telefoon aangifte te kunnen doen mag je niks van de dader weten, dus dat kan gewoon op het politie bureau in je eigen omgeving.

Willeke43
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:51

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Willeke43 »

Ook ik heb in december voor 100 euro bedels besteld bij de prijsgigant.
Had er wel vertrouwen in de andere keren was het wel goed gegaan.
Tot vandaag nog niets ontvangen en om heel eerlijk te zijn verwacht ik ook niets meer. Een leer voor de volgende keer. Ik hoop dat radar nog iets voor alle geduppeerde kan betekenen.

hilda n
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:28

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door hilda n »

Hoi allemaal.
ik heb dus ook wat besteld bij de prijsgigant.nl voor 83.15 euro op 9 jan 2007.
Het is nu 19 feb en ik heb nog nooit wat!
Heb al van alles geprobeerd! niets helpt.
Heb zelfs eeen 06 nr gekregen via via maar daar word je gewoon weg gedrukt!
wat kunnen we doen en wat meoten we doen???

claudia75
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:55

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door claudia75 »

Zoals velen van jullie ben ik dus ook de dupe van deze vriendelijke Jaap. Vandaag naar het politiebureau geweest, maar kunnen niet veel doen. Er moet eerst blijken dat deze meneer failliet is, dan is het een civiele zaak en anders kan het onder oplichting vallen. Als dit zo blijkt, kun je aangifte doen, maar de kans dat de politie hier dan wat mee doet is dus nihil......

Ik hoop echt dat Radar hier iets mee kan of als we met z'n allen een front vormen, misschien dat we dan iets kunnen doen.

Heeft iemand een idee????

M@riette
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2007 21:09

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door M@riette »

AUB allemaal aangifte doen en een kopie van de aangifte naar de Rabobank in Enschede sturen ( adres zie elders op dit forum).
In je eentje begin je niets.
Niet geschoten is altijd mis.

M@riette

esmeralda1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2007 08:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door esmeralda1976 »

OOk ik ben een gedupeerde van onze grote vriend.
Ik ben al bezig met brieven e.d. naar zijn bank.
Ben benieuwd of het gaat helpen.
Voel me in ieder geval aardig in de maling genomen door deze man.
Het niet leveren en de slechte communicatie van deze persoon is niet profesioneel en werkt wantrouwend op de klanten.

Ik ben benieuwd wat de politie tegen mensen heeft gezegt toen ze aangifte deden?!!
namen ze het serieus, of deden ze er lakoniek onder?

Ik ben nu voor 126.20 in het schip gegaan, en dat vind ik persoonlijk aardig wat geld.

rel
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:48

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door rel »

bedankt voor de adresgegevens.
ik ga zo ook gelijk aangifte doen.
ik ben nu €66,- kwijt.
succes allemaal.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Anastasia »

Gezien de naam van winkel verwacht ik;

Gigantisch lage prijzen,

Bijbehorende service en levertijden.....

Daarom hebben we winkels onder andere minder leuke namen,
Service is belangrijker, en we zijn nooit de goedkoopste garantie!

Ik ben dus eigenaar van 21 webwinkels die hier niet voorkomen bij Radar en slechts één maal bij Kassa, maar ik weiger een gebruikt apparaat met sporen terug te nemen na ruim 2 maanden omdat hij het verkeerde type had, je kunt binnen 7 dagen ruilen, en we accepteren wegens vertraging post, zowel bezorgen als terug sturen max 3 weken!

Dus moeten we die ene klant als serieus nemen na ruim 2 maanden en in onze voorwaarden staat Eén week, mits onbeschadigt zonder gebruikssporen!

Anastasia..

Er zijn dus wel goede winkels, iets minder goedkoop, en dat bemerk je pas als er iets fout gaat!
Ik mag geen namen of links plaatsen omdat reclame hier verboden is, dus ook andere, als je weet wie ik ben, niets vermelden AUB!

Dani1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2007 12:39

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Dani1985 »

Ook ik heb bedels besteld bij de prijsgigant. Ook hier hetzelfde verhaal, de bedels waren niet op voorraad. Op mijn vraag wanneer ze weer op voorraad zouden zijn, kreeg ik geen reactie.

Ik heb net een e-mail gestuurd met de vraag of ik mijn bestelling binnenkort zou krijgen of dat ik anders mijn geld terug wil en dat ik had vernomen dat kassa ingeschakeld is en dat ik dat ook doe als ik niets van ze verneem.

Wat baal ik hiervan zeg. Ik bestel bijna nooit iets van internet en meteen word ik zo belazerd. Iedereen vertelde goede verhalen over de site en nu ineens dit!

Gesloten