LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deepiesdepot.nl = misleidend & teleurstellend!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
viewmaster
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 dec 2008 18:43

Deepiesdepot.nl = misleidend & teleurstellend!

Ongelezen bericht door viewmaster »

Hallo,

Bij Deepiesdepot.nl (eindhoven) kocht ik een haardroger van Philips. [persoonsgegevens verwijder door moderator] adverteert tevens op Marktplaats. In de webwinkel en op Marktplaats wordt niet vermeld dat de elektronische apparatuur blijkbaar uit Azië afkomstig is, en dus voorzien van ander soort stekker als de Europese. Helaas ben ik zelf absoluut niet technisch, en kan dus niet zelf de stekker vervangen. Men betaalt behoorlijk wat voor de producten, en de ontvangst is zeer teleurstellend, want je kunt er niets mee doen! Het voelt echt als oplichting, want de advertenties blijven gewoon geplaatst, dus waarschijnlijk veel voorraad van hetzelfde product. Men krijgt dus extra kosten voor het vervangen van de stekker. [persoonsgegevens verwijder door moderator] was niet bereid mij tegemoet te komen in die onkosten.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 nov 2011 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Deepiesdepot.nl = misleidend & teleurstellend!

Ongelezen bericht door dhc »

Bij een internet aankoop kunt U zonder opgaaf van redenen de aankoop retour sturen, de verzendkosten zijn dan wel voor U. De winkel dient U binnen 30 dagen Uw geld retur te sturen.
Zie verder de wet "Koop op afstand".
Wijs die vent daarop! En vertel hem meteen dat ie de site aanpast: algemene voorwaarden met een looptijd TOT 31-12-2007.......lekker actueel!

deepiesdepot
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2010 15:31

Re: Deepiesdepot.nl = misleidend & teleurstellend!

Ongelezen bericht door deepiesdepot »

Eigenlijk toch ook ongepast dat iedereen op een forum als dit , zo maar alles kan plaatsen zonder dat dit op waarheid gecontroleerd wordt....

Allereerst heeft [persoonsgegevens verwijder door moderator] reeds bij de eerste melding netjes aangeboden gekregen om het artikel terug te sturen, na de vanzelfsprekende excuses. Dit ondanks het feit dat ze het product via markplaats gekocht heeft en e.e.a. dus eigenlijk niets van doen heeft met onze site.

Waarschijnlijk is deze mevrouw teleurgesteld vanwege het feit dat ik haar geen € 10,= wilde betalen voor een stekker die € 0,50 kost.

Mochten er mensen zijn die na de lovende woorden van [persoonsgegevens verwijder door moderator] ,voor de geplande vakantie naar Bali, snel nog één van de ruim op voorraad zijnde haardrogers bij ons willen bestellen, moet ik deze helaas teleurstellen. Het was één enkel product., met niet een aziatiche stekker maar een zwitserse. Oerdegelijk!!

Wel bedankt voor de tip van de site....dit is inmiddels aangepast!
Laatst gewijzigd door Radar op 14 nov 2011 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Deepiesdepot.nl = misleidend & teleurstellend!

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Heel professioneel om de volledige naam van je klant op het internet te zetten.

Dat de klant het doet, kan onwetendheid zijn. Maar van een bedrijf verwacht ik toch iets meer professionaliteit.

Wel prettig om de andere kant van het verhaal te horen.

viewmaster
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 dec 2008 18:43

Re: Deepiesdepot.nl = misleidend & teleurstellend!

Ongelezen bericht door viewmaster »

Hai [persoonsgegevens verwijder door moderator]

Toont maar weer hoe professioneel je met je klanten omgaat..
Vreemd dat als het om 1 product gaat, je ditzelfde product nog steeds aanbied in je webwinkel, op Marktplaats, op Ebay?
Ik vond het gewoon teleurstellend dat je niet eerlijk was over de herkomst van het product. Dan had ik er rekening mee kunnen houden.
Gelukkig hield ik wel rekening met je onbeschoftheid om mijn naam volledig te noemen, en gelukkig zegt dat meer over jouw manier van doen dan de mijne. Je tast alleen je eigen waardigheid maar aan.

[persoonsgegevens verwijder door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 14 nov 2011 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Deepiesdepot.nl = misleidend & teleurstellend!

Ongelezen bericht door atesli »

De beste reden om NOOIT daar iets te bestellen vermeld Deepiesdepot.nl zelf in dit topic.

Zoiets laags heb ik zelden meegemaakt.


ATESLI

Gesloten