Op 14 december 2016 kocht ik een nieuwe Karaoke set van het merk Daghnan prijs 238€ incl verz. bij DR Gaasbeek, pandjeshuis Harlingen Friesland.
Ik heb de Karaoke set defect ontvangen nix werkte er. Heb hem gevraagd een nieuwe set toe te sturen maar hij deed over van alles moeilijk en dat het aan ons zou liggen dat de Karaoke set het niet deed omdat wij hem niet eerst goed opgeladen zouden hebben. Ten eerste heb hij dit ons van te voren niet vermeld en ten tweede er zat nix geen beschrijving bij in de doos. Heb hem toen gevraagd dat ik graag gebruik wilde maken van de zichtstermijn van 14 dagen op nieuwe producten die duidelijk op zijn website staat vermeld. Maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. Ik heb hier recht op ! Verkoper vertoont agressief gedrag er valt niet met hem te praten. Heb de set sowieso retour gestuurd en wanneer hij die ontvangen heeft beweerd hij dat het beeldscherm bekrast is en een schuifknopje los is. Heb tot 3x toe gevraagd voor fotos,bewijs maar nooit ontvangen. Hij wilde 35€ voor het maken van de set waar ik het eigelijk niet mee eens was want ik heb een defecte Karaoke set ontvangen. Uiteindelijk de 35€ betaald en de set weer retour ontvangen maar hij werkt nog steeds niet. Heb hem gemaild en hij wil er nix meer over horen hij is er klaar mee. Was een kerstkado voor mij dochter en met kerst had zij niet haar gevraagde kado. Wilde vragen of jullie mij kunnen zeggen wat ik moet doen. Alvast bedankt hiervoor. Groetjes van Chantal
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Defecte Karaoke DR Gaasbeek pandjeshuis Harlingen Friesland
-
areano.chana-jomano
- Contacteer:
Re: Defecte Karaoke DR Gaasbeek pandjeshuis Harlingen Friesland
Stond de set als zijnde nieuw op zijn website? Zo ja stuur het bedrijf een aangetekende brief waarin je het sommeert binnen 14 dagen het volledige aankoop bedrag plus de gemaakte kosten van 35 euro over te maken op je bankrekening. Zo niet dan zul je juridisch stappen ondernemen. Eventueel kun je rechtsbijstandsverzekering inschakelen of een rechtswinkel om advies vragen
Het moet wel iets heel bijzonders zijn, merk Daghnan is compleet onbekend op het internet........areano.chana-jomano schreef:Op 14 december 2016 kocht ik een nieuwe Karaoke set van het merk Daghnan prijs 238€ incl verz. bij DR Gaasbeek, pandjeshuis Harlingen Friesland.
Ik heb de Karaoke set defect ontvangen nix werkte er. Heb hem gevraagd een nieuwe set toe te sturen maar hij deed over van alles moeilijk en dat het aan ons zou liggen dat de Karaoke set het niet deed omdat wij hem niet eerst goed opgeladen zouden hebben. Ten eerste heb hij dit ons van te voren niet vermeld en ten tweede er zat nix geen beschrijving bij in de doos. Heb hem toen gevraagd dat ik graag gebruik wilde maken van de zichtstermijn van 14 dagen op nieuwe producten die duidelijk op zijn website staat vermeld. Maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. Ik heb hier recht op ! Verkoper vertoont agressief gedrag er valt niet met hem te praten. Heb de set sowieso retour gestuurd en wanneer hij die ontvangen heeft beweerd hij dat het beeldscherm bekrast is en een schuifknopje los is. Heb tot 3x toe gevraagd voor fotos,bewijs maar nooit ontvangen. Hij wilde 35€ voor het maken van de set waar ik het eigelijk niet mee eens was want ik heb een defecte Karaoke set ontvangen. Uiteindelijk de 35€ betaald en de set weer retour ontvangen maar hij werkt nog steeds niet. Heb hem gemaild en hij wil er nix meer over horen hij is er klaar mee. Was een kerstkado voor mij dochter en met kerst had zij niet haar gevraagde kado. Wilde vragen of jullie mij kunnen zeggen wat ik moet doen. Alvast bedankt hiervoor. Groetjes van Chantal
Opvallend ook dat deze rommelwinkel alleen verzend met alle risico voor ontvanger/koper, je mag nog blij zijn dat het is aangekomen. Waarom zoiets niet gewoon kopen bij een bekend bedrijf, ipv bij een woninguitruimer welke werkt onder zeker tien verschillende namen.
Overigens ook wel een erg duur artikel voor deze winkel, van de ruim 1000 artikelen op bv MP zijn er maar 26 geprijsd tussen de 200 en 300 euro.