LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] delingeriewinkel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
E. van der Velde

delingeriewinkel.nl

Ongelezen bericht door E. van der Velde »

1 dec 2002
een bestelling gedaan via http://www.delingeriewinkel.nl via rabodirekt, gelijk van de rekening en via telebankieren zou het binnen 24 uur binnen kunnen zijn... Het werd direkt van mijn rekening afgeschreven, maar de techniek van de site liet te wensen over: mijn bestelling stond nog in "het winkelwagentje". Dus gelijk een mailtje gestuurd.

4 dec 2002
Nog geen reactie op mijn mailtje en nog geen bestelling binnen. De voorwaarden op de site: "Uw mail wordt binnen 24 uur met uitzondering uitlopend tot 72 uur op werkdagen verwerkt en beantwoord" . Later die dag een mailtje: "Vanwege zeer grote drukte is het antwoord helaas vertraagd. u heeft de bestelprocedure niet goped afgerond daarom kwam de oerder niet gied binnen maar ik heb hem nu en het wordt geregeld !" Mijn fout dus??? Verder afronden dan betalen kon ik echt niet. En zo'n digibeet ben ik ook niet.

7 dec 2002
Eindelijk mijn bestelling binnen! Maar wat blijkt veel te groot, dus gelijk naar het postkantoor om het retour te sturen....

18 dec 2002
Nog niks gehoord, niks ontvangen... dus weer een mailtje gestuurd

27 dec 2002
Zelfde verhaal....

7 jan 2003
Nog een mailtje. Ik krijg wel keurig de leesbevestigingen binnen...
Ik vraag of ze anders het geld retour willen boeken.
Antwoord: "Per 01-01-2003 is delingeriewinkel.nl overgenomen door een nieuwe eigenaar. Alle reclamaties, ruilingen en vragen m.b.t. bestellingen van voor 01-01-2003 worden in de loop van januari behandeld." En daaronder een heel verhaal wat ik moet invullen, net alsof ze al mijn mailtjes niet hebben gelezen!
Gelijk beantwoord en alles ingevuld.

16 jan 2003
Een enquete over de vernieuwde site, waarmee je zelfs nog een kadobon mee kon verdienen. Vragen van de enquete beantwoord en weer mijn beklag gedaan over de service. Zelfs de kadobon heb ik niet ontvangen :-)

23 jan 2003
Een mailtje van Carin Peeters (goh nieuwe eigenaar?? zij mailde mij in december ook al!) "Uw klacht wordt momenteel behandeld en opgelost"

2 feb 2003
Zojuist maar weer een mailtje gestuurd, keurig weer een leesbevestiging gekregen.

Na 2 maanden heb ik helemaal nog niet 1 excuus gehad! Ik had de bestelling niet afgerond, ze hadden het druk, overname, enz, enz. Je kan alleen maar mailen of faxen en niet bellen.. eigenlijk heel verdacht allemaal.

Wordt vervolgd......

E. van der Velde

Re: delingeriewinkel.nl

3 feb 2003
Ellen Boonstra mailt:
Uw klacht wordt deze week behandeld

4 feb 2003
De klantenservice mailt:
"Uw klacht is inmiddels in behandeling genomen. Mailt u hiervoor aub nog uw gegevens naar [email protected] De klachtenafhandeling duurt circa 3 weken.
Binnen 14 dagen ontvangt u bericht over de afhandeling van uw klacht"

Ik mail met de vraag hoe lang ik moet wachten.... na al 3 maanden wachten. Beide mailtjes komen van Ellen Boonstra. Maar moet ik 1 week wachten, 14 dagen of 3 weken?

4 feb 2003
Carin Peeters:
"U hoeft niet zolang te wachten, ik verwacht dat uw klacht deze week nog wordt opgelost (die termijn is alleen voor de zekerheid)"

......Deze week???............

19 feb 2003

Het "verlossende" mailtje:

"Beste heer/mevrouw,

We kunnen van uw klacht niet alle gegevens in de administratie terugvinden
Strikt juridisch gesteld zijn wij niet verantwoordelijk voor uw klacht, daar de lingeriewinkel recentelijk is overgenomen.
Daar de oude eigenaar niet aansprakelijk gesteld kan worden en we u graag als klant willen behouden hebben we besloten klachten uit de periode voor de overdracht als volgt op te lossen :

* vanaf 15 maart zal de nieuwe collectie online staan in delingeriewinkel. Ook vanaf deze datum zal onze herensite www.4shorts.nl online zijn.

We verzoeken u tussen 15 en 31 maart een keuze te maken uit deze 2 shops voor het bedrag dat u volgens u tegoed heeft. Deze bestelling dient u schriftelijk in te dienen met een bewijsstuk van uw betaling, c.q. retourzending, al uw gegevens en een kopie van de originele bestelling.

U dient dit te versturen naar :

Harris Europe
Postbus 3221
5930 AE Tegelen

Vertrouwende hiermee een passende oplossing te hebben gevonden, verblijven wij

met vriendelijke groeten,

Ellen Boonstra
www.delingeriewinkel.nl"

Daar hebben ze lang over moeten nadenken!!

15 maart 2003
De nieuwe site nog niet online
Op 16 januari 2003 een enquete ingevuld, waarmee je waardebon van 5 euro voor herenshop 4shorts.nl kon ontvangen. Deze nooit ontvangen!

21 maart 2003
Toch maar weer een gekeken. Ik ga het proberen!! Maar aangezien hun adminstratie niet klopt, wordt het de omgedraaide bewijslast. Ik heb van hun nooit een pakketcode ontvangen. Op moment van bestelling werkte de database niet goed. Ik vind het zelf heel vreemd dat er na 3 maanden pas een beslissing is genomen. De rest van de tijd ben ik dus aan het lijntje gehouden.

Ik heb een aantal reacties gekregen op mijn vorige stukje. Ik ben niet de enige!! Ben je ook slachtoffer van Delingeriewinkel? Mail mij dan!

Elsa

Ongelezen bericht door Elsa »

Natuurlijk nog niks binnen!

Bestelling gedaan.

12 april gevraagd waar mijn bestelling bleef.

Antwoord van Samantha (nieuwe medewerkster :-)
Alle klachten van de oude eigenaar worden in de loop van april behandeld, u ontvangt automatisch bericht.

Het is nu mei en nog steeds niets ontvangen!!!!!

Grrr

Eising

Ongelezen bericht door Eising »

Wij hebben in juni 2002 iets besteld en vele weken later in augustus ontvangen. Ook hier was een artikel veel te groot, dus retour. We konden geen geld terug krijgen maar moesten een nieuw artikel bestellen via de e-mail aan Carin Peeters. We hebben diverse artikelen opgegeven als vervanging van het retourgezonden artikel, maar wat we ook kozen, het was altijd uitverkocht. Nu in mei 2003 zijn we nog steed geen stap verder en hebben we nog niets ontvangen. Ook wij hebben e-mails ontvangen van Ellen Boonstra en later van Samantha. Ons verhaal hebben wij via e-mail verzonden naar ook Dat Nog, Kassa en Radar, steeds met een kopie naar delingeriewinkel. Dit had op een gegeven moment tot gevolg dat er iemand anders reageerde, dus ook naar de consumentenrubrieken, dat er inderdaad een aantal dingen fout waren gegaan, maar dat de nieuwe eigenaar dit zou oplossen. Er stond zelfs nogmaals in dat wij een extra gratis artikel ter compensatie zouden krijgen. Wel vergeet het maar. Diverse e-mails ontvangen dat het pakje die dag verstuurd zou worden, diverse keren opnieuw onze adresgegevens opgestuurd, maar je raad het al, niets ontvangen. Nu per 1 mei zou er weer een nieuwe eigenaar zijn door ziekte van de huidige eigenaar. Die eigenaar was de Harris group, blijkbaar is die groep dus maar één persoon. De afgelopen dagen hebben we alléén maar standaard antwoorden ontvangen dat de lopende zaken in mei worden afgehandeld. Wij zijn dus al bijna een jaar bezig om de zaak op te lossen. De communicatie verloopt alléén via e-mail, ik heb een keer een telefoonnummer achterhaald maar daar werd nooit opgenomen. Wellicht dat één van de consumentenrubrieken eens via de KvK kan uitzoeken wie er nu echt achter de winkel schuil gaat en dat zij er in slagen om op een andere manier contact kunnen maken.

Amanda

Ongelezen bericht door Amanda »

Helaas helaas duik ik pas in het 'duistere verleden' van delingeriewinkel.nl als ik zelf ook tegen het blijkbaar reeds bekende probleem aanloop! Ik heb vorige week een bestelling geplaatst en vond het ook al vreemd dat het zodra mijn betaling akkoord was, de site niet meer verder ging. Geen orderbevestiging gekregen, geen gegevens onder 'mijn account' geen bestelling ontvangen (binnen 24 uur) maar wel mijn geld kwijt. op mijn eerste mail met het verzoek om uitleg kreeg ik de reaktie dat het waarschijnlijk allemaal wel goed kwam en dat ik niet nogmaals hoefde te bestellen want dan zou de bestelling tweemaal geleverd worden. Het valt me achteraf mee dat me niet werd gevraagd vooral nogmaals te bestellen en te betalen!! Op verdere e-mails geen reactie ontvangen! Als ik jullie verhalen hoor ben ik bang dat ik nog wel even kan wachten op een antwoord, als deze uberhaupt nog komt.........

Amanda

Ongelezen bericht door Amanda »

PS: het hele KvK gebeuren schijnt al uitgezocht te zijn en allemaal onverklaarbaar vaag te zijn (zie douche-item).

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

als je het niet vertrouwt kun je binnen een maand na het afboeken van het bedrag je bank opdracht geven het terug te laten boeken. niet te lang wachten dus.

Elsa

Luc, volgens mij werkt dat alleen bij machtigingen en niet bij direkte betaling via rabodirekt.

Elsa

Vanmorgen de zoveelste smoes ontvangen:

Beste heer/mevrouw,

Door ziekte van de eigenaar is delingeriewinkel deze maand opnieuw onverwacht van eigenaar veranderd. Indien u nog een bestelling of afhandeling dient te krijgen zult u deze zeker nog ontvangen. Echter door de tragische omstandigheden is alles vertraagd, onze excuses hiervoor,

customersupport,

www.delingeriewinkel.nl

PS: wie gelooft er nog in sprookjes?

Joop Roseboom

Ongelezen bericht door Joop Roseboom »

Ook wij zijn de dupe geworden van deze internetwinkel. In Juni 2002 een bestelling gedaan, deze werd na 4 weken geleverd maar bleek te groot te zijn. Er zat geen retourbon bij dus via e-mail hebben we te horen gekregen dat we het pakketje terug konden sturen met een briefje er in. We zouden een maat kleiner toegestuurd krijgen. Echter na weken en weken wachten nog niets ontvangen. Via e-mail liep het contact ook steeds slechter. Dus toen maar een klachtenbrief geschreven. Ook daar niets op terug ontvangen. De geschillencommissie die toen nog op de site vermeld stond hebben we een brief geschreven maar het bleek dat ze daar helemaal niet bij waren aangesloten dus ook die konden niets doen. Het bedrijf schijnt meerdere malen overgenomen te zijn. Een erg vreemd bedrijfje dus.. ze adverteren momenteel wel op de site van Veronica zag ik laatst dus verkopen doen ze nog steeds. Hopelijk kan er iets aan dit bedrijf worden gedaan door Tros Radar of de consumentenbond want er zijn volgens mij veel meer mensen die de dupe zijn geworden van dit malafide bedrijf.

customersupport

Ongelezen bericht door customersupport »

COMMENTAAR : mevrouw van der Velde heeft geen pakketcode doorgegeven aan de nieuwe eigenaar, deze kan dus niets met de klacht doen. Een dringend verzoek aan mevrouw van der velde om de pakketcode te mailen dan kan de klacht opgelost worden

customersupport

Ongelezen bericht door customersupport »

van de heer Roseboom hebben we geen schriftelijke klacht. Dringend verzoek aan de heer Roseboom om een klacht in te dienen zodat we dit kunnen oplossen

Angelique Pasqualini

Ongelezen bericht door Angelique Pasqualini »

21 augustus 2002

Op 21 augustus 2002 heb ik de internetsite www.delingeriewinkel.nl verschillende artikelen besteld met een totale waarde van € 159,80. De door mij bestelde artikelen zijn door mij op dat moment vooruit betaald via Rabo direct betalen.

15 oktober 2002

Op 15 oktober 2002 ontvang ik via delingeriewinkel.nl een order update. Volgens deze update is mijn bestelling verzonden.

20 oktober 2002

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen, dus ik zend een bericht naar lingeriewinkel.nl met de vraag waar mijn bestelling blijft.

28 oktober 2002

Ik krijg een reaktie terug van Carin Peeters, Customer Support, lingeriewinkel.nl met de volgende mededeling : ,, Mijn excuses, deze mail was ondersneeuwd en daarom niet herkend als aanvraag. Heeft u de bestelling inmiddels?”

Dezelfde dag zend ik Carin Peeters nog een e-mail terug met de mededeling dat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen en de vraag of zij mij z.s.m. wil informeren met betrekking tot de zending.

29 oktober 2002

Ik krijg een reaktie terug van Carin Peeters, waarin zij mij meldt dat het pakket op 10 september 2002 naar mij is verzonden, naar het afhaalkantoor is gegaan, niet is opgehaald en daarna weer is teruggestuurd naar hen. Carin Peeters beloofd mij begin november een waardebon te sturen minus de verzendkosten, waarmee ik opnieuw een bestelling kan doen.

1 november 2002

Ik stuur een e-mail terug naar Carin Peeters waarin ik haar bedank voor de informatie. Ik deel haar mede dat ik de gehele maand september met vakantie ben geweest en de zending niet persoonlijk heb kunnen ontvangen. In mijn stapel post, die bij terugkomst op mij wachtte heb ik echter geen afhaalbericht van de Ptt-post kunnen achterhalen.
Ik deel mede dat ik graag in plaats van een waardebon gewoon dezelfde bestelling zou willen ontvangen.

7 november 2002

Op 7 november 2002 ontvang ik opnieuw een reaktie van Carin Peeters, waarin zij mij mededeelt dat de artikelen nog in de collectie zijn en zij de order opnieuw zal ingeven en zal laten verwerken.

10 december 2002

Op 10 december 2002 heb ik nog steeds de artikelen niet ontvangen en ik stuur Carin Peeters opnieuw een e-mail waarin ik om opheldering vraag.

16 december 2002

Op 16 december 2002 ontvang ik een reaktie van Carin Peeters, waarin zij mij het volgende mededeelt : ,, Bedankt voor uw mail. Gezien de grote drukte door de feestdagen kunnen we uw mail helaas persoonlijk nu niet beantwoorden. Alle bestellingen zijn geautoriseerd tot en met gisteren worden voor kewrst uitgeleverd (mits voorradig). Alle andere bestellingen die voorradig zijn en na vandaag betaald worden ook. Alvast fijne feestdagen !”

3 januari 2003

Op 3 januari (nog steeds geen bestelling ontvangen) zend ik weer een e-mail naar delingeriewinkel.nl met de volgende tekst : ,, Aangezien de kerstdrukte inmiddels weer voorbij is, zou ik het zeer op prijs stellen om op korte termijn een antwoord te ontvangen op mijn e-mail betreffende de bestelling die door mij in september 2002 is gedaan en reeds betaals, maar nog niet ontvangen.”

6 januari 2003

OP 6 januari 2003 krijg ik een reaktie terug via de customer support (dit keer geen Carin Peeters) met de volgende mededeling : ,, Per 01-01-2003 is delingeriewinkel.nl overgenomen door een nieuwe eigenaar. Alle reclamaties, ruilingen en vragen m.b.t. bestellingen van voor 01-01-2003 worden in de loop van januari behandeld door de oude customer support. U dient hiervoor de volgende gegevens te mailen :

• uw voorletters / naam en debiteurennummer
• uw volledige adres
• uw afleveradres

En verder duidelijk en KORT omschreven uw vraag.

We zullen de aanvragen in volgorde van binnenkomst in de loop van januari afhandelen.

16 januari 2003

Ik heb natuurlijk nog geen bestelling ontvangen en reageer in een heel uitgebreide e-mail op de door delingeriewinkel.nl verzonden e-amil van 6 januari 2003.
Ik doe hier uitgebreid verslag van de situatie en door mij verzonden en ontvangen e-mails inclusief alle gevraagde informatie.
Ik deel mede dat mij geduld na ca. 5 maanden behoorlijk begint op te raken met name omdat ik continu niets hoor en ik het gevoel krijg dat er geen aktie wordt ondernomen. Ik geeft aan niet veel vertrouwen te hebben in de bedrijfvoering van de organisatie en verzoek voor de laatste maal om toezending van de artikelen binnen 2 weken. Wanneer het om wat voor reden dan ook niet mogelijk is om de bestelling binnen deze termijn te leveren eis ik mijn geld terug. Ik verzoek om een reaktie binnen 5 werkdagen.
Tot slot meld ik dat ik juridische stappen zal ondernemen wanneer delingeriewinkel.nl weer ingebreke blijft.

20 januari 2003

Op 20 januari (in ieder geval binnen de door mij gestelde termijn) ontvang ik een reaktie van de customer care : ,, Uw klacht is in behandeling en u ontvangt deze maand nog bericht “

21 januari 2003

Op 21 januari zend ik een zeer verontwaardigde reaktie op de e-mail van 20 januari met de volgende tekst : ,, Zoals u kunt opmaken uit mijn onderstaande bericht zou ik graag binnen een week een reaktie van u willen ontvangen, daar ik al sinds september 2002 berichten van dergelijke aard heb ontvangen en ik niet langer geduld heb inzake onderstaande kwestie.

23 januari 2003

Op 23 januari 2003 ontvang ik voor de verandering weer eens een reaktie van Carin Peeters (Ik dacht dat het bedrijf was overgenomen !). Zij biedt weer eens haar excuses aan en geeft mij de zekerheid dat ik met deze e-mail van haar nieuwe artikelen per mail kan bestellen of over een paar weken wanneer de nieuwe collectie binnen is. Ook mag ik de oude bestelling opnieuw laten versturen. (??)

Nog dezelfde dag reageer ik met de mededeling dat ik niet geinteresseerd ben in het plaatsen van nieuwe bestellingen en ik gewoon mijn oude bestelling of mijn geld terug wil ontvangen.

30 januari 2003

Ik heb nog steeds niets ontvangen en ook niets gehoord naar aanleiding van mijn e-mail van 23 januari 2003 en ik zend dus maar weer een e-mail naar Carin Peeters met de mededeling dat ik zo snel mogelijk een reaktie wil inclusief informatie met betrekking tot de leverdatum van de artikelen.

1 februari 2003

Ik ontvang een reaktie van Carin Peeters waarin zij mij mededeelt day er een levertijd van 2-3 weken op de artikelen is. Ik hoef niet meer te reageren, want de artikelen worden automatisch toegezonden.

Tussendoor ontvang ik een vragenlijst van de klantenservice waarin de tevredenheid van klanten getoetst wordt. Deze vul ik in en maakt meteen van de gelegenheid gebruik om mijn ontevredenheid te uiten. Ter beloning voor het invullen van de vragenlijst zou ik een cadeaubon van zusterbedrijf 4shorts.nl ontvangen. Deze cadeaubon heb ik echter nooit ontvangen.

4 februari 2003

Op 4 februari 2003 ontvang ik een reaktie van Ellen Boonstra van de klantenservice als reaktie op het vragenformulier. Zij deelt mij mede dat mijn klacht in behandeling is genomen en de klachtenafhandeling ca. 3 weken duurt. Binnen 14 dagen zou ik bericht moeten ontvangen over de afhandeling van de klacht.

19 februari 2003

Op 19 februari 2003 ontvang ik een bericht van Ellen Boonstra van de klantenservice waarin zij mij mededeelt dat mijn klacht is behandeld maar nog niet afgehandeld daar zij niet meer exact de verzendgegevens van de zending boven water kunnen halen. Strikt juridisch genomen zijn zij volgens Ellen Boonstra niet verplicht mij een alternatief te leveren daar delingeriewinkel.nl recentelijk is overgenomen door een nieuwe eigenaar.
Zij willen mij echter tevreden houden en bieden mij de mogelijkheid om per 15 maart 2003 een bestelling te plaatsen. Eventueel bestaat de mogelijkheid om deze bestelling te plaatsen bij de herenafdeling www.4shorts.nl. Ik dien de bestelling op te sturen naar :

Harris Europe
Postbus 3221
5930 AE Tegelen

Dit is dus de naam en het adres van de nieuwe eigenaar (?)

21 februari 2003

Ik zend een e-mail terug naar Ellen Boonstra, waarin ik haar mededeel niet akkoord tegaan met het voorstel, omdat mij al is toegezegd de artikelen toe te zenden zodra deze binnen zijn. Ter aanvulling deel ik mede vorig jaar een bestelling te hebben gedaan voor dameslingerie niet voor herenlingerie. Weer deel ik mede dat ik juridische stappen zal ondernemen wanneer ik niet binnen 10 werkdagen of mijn geld op mijn rekening teruggestort zie of de bestelling ontvangen heb.

28 februari 2003

IK krijg een reaktie van Coert Peeters waarin mij wordt medegedeeld dat de e-mail niet op mij van toepassing is en dat mijn bestelling zoals gewenst wordt uitgeleverd. Er zal door Coert Peeters gecontroleerd worden of de levering binnen is en wanneer dat niet het geval is zal er bij de levenrancier op aan gedrongen worden snel uit te leveren als spoedbestelling. Binnen 10 dagen kunnen zij mij niet garanderen , maar wel binnen een redelijke termijn. Restitutie is niet mogelijk omdat de order reeds is verzonden, maar niet afgehaald. Iets nieuws uitzoeken is wel mogelijk !

10 april 2003

Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen en zend de volgende e-mail naar Coert Peeters : ,, Bij deze deel ik u mede dat ik tot op heden nog niets heb ontvangen en naar mijn mening de redelijke termijn verstreken is. In totaal wacht ik nu al 8 maanden op mijn bestelling die door mij in augustus 2002 is betaald. Graag zou ik uiterlijk a.s. maandag uw reaktie willen ontvangen. Wanneer ik niets van u hoor, ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen, omdat 8 maanden op een reeds betaalde bestelling wachten naar mijn mening echt onacceptabel is en ik denk ik meer dan geduld heb gehad en ik onderhand echt het gevoel krijg “aan het lijntje gehouden te worden””.

11 april 2003

Ik krijg de volgende algemene reaktie terug, waarin niet wordt ingegaan op mijn e-mail.
“De lingeriewinkel is veranderd van eigenaar. U dient uw klacht met bewijsmateriaal schriftelijk in te dienen bij Harris Europe en weer het adres. IK mag weer een nieuwe bestelling doen van de huidige collectie.”

14 april 2003

Ik reageer weer op de e-mail van 11 april 2003 en deel het volgende mede :

“ Ik ben inmiddels al sinds enige tijd (januari 2003) opde hoogte van het feit dat de lingeriewinkel van eigenaar is veranderd. Mijn klacht is dan ook in behandeling bij u, de nieuwe eigenaar en u als nieuwe eigenaar heeft mij diverse malen toegezegd mij de goederen toe te zenden en u als nieuwe eigenaar bent onze afspraak niet nagekomen.
Ik stel u dan ook bij deze in gebreke en zal de zaak overdragen aan een advocaat. Alle daaruit voortkomende kosten zal ik aan u in rekening brengen. Mijn klacht met schiftelijk bewijsmateriaal is door mij al diverse malen aan u verstuurd en is al vele maanden in uw bezit. Ik ben dan ook niet bereid deze informatie nog eens te versturen en zal ook geen nieuwe bestelling plaatsen, omdat ik niet langer geinterresseerd ben in het ontvangen van uw produkten, maar zo snel mogelijk mijn geld terug wil.

U kunt mijn bovengenoemde stappen alleen nog voorkomen als u binnen een periode van 1 week het door u afgeboekte bedrag terugboekt op mijn rekening.

Hier na heb ik tot op heden niets meer van delingeriewinkel.nl gehoord.

Na wat research bij de Kamer van Koophandel in Tegelen heb ik de volgende zaken ontdekt.

Op 31 december 2002 is het bedrijf inderdaad overgenomen door een andere eigenaar en op 2 mei 2003 is het bedrijf opnieuw overgenomen door een andere eigenaar.
In beide gevallen is het bedrijf echter niet overgenomen door Harris Europe. Er staat bij de Kamer van Koophandel in Tegelen geen bedrijf onder deze naam ingeschreven.
Zelfs in heel Nederland staat er geen bedrijf onder deze naam ingeschreven.
Het postbus adres wat Harris Europe opgeeft is een postbus adres van een bedrijf wat tot 1mei 2000 bij de Kamer van Koophandel Tegelen stond ingeschreven. Na 1 mei 2000 is dit bedrijf, genaamd “Karina’s lingerie” opgeheven. Telefoonnummer van dit bedrijf was 077-3260580, maar geeft continu een ingesprekstoon.

Delingeriewinkel stond ingeschreven als webware vof. Telefoonnummer van het bedrijf was 077-4750844 , maar is niet langer in gebruik.
Volgens de Kamer van Koophandel is het moederbedrijf gevestigd in Duitsland. Telefoonnummer is 0049-215-7126417. Ik heb een aantal keren geprobeerd kontakt op te nemen, maar de telefoon wordt niet beantwoord.

Het lijkt erop dat delingeriewinkel.nl een bedrijf is wat er vage praktijken op nahoudt.
Het is niet mogelijk om bestellingen op hun internetsite te plaatsen en deze te betalen onder rembours of via een acceptgiro. Deze enige manier om artikelen te bestellen is door middel van betaling met creditcard of directe overboeking via bank of giro. Vervolgens worden de artikelen niet toegestuurd, e-mails niet of slecht beantwoord en in de tussentijd veranderd de eigenaar continu. Het is niet mogelijk om het bedrijf direct te bereiken via telefoon en het enige opgegeven adres is een vaag postbus adres van een bedrijf wat in 2000 is opgeheven. Op deze manier wordt de klant maandenlang aan het lijntje gehouden in de hoop dat de klant het op een gegeven moment wel opgeeft.

Naast het feit dat ik graag zou willen dat de verantwoordelijken achter deze organisatie worden achterhaald en ik mijn geld ontvang zou ik graag zien dat dit bedrijf van het internet verdwijnt en zodoende de kans verkleint wordt dat meer mensen de dupe worden van dit bedrijf.

Op dit moment heb ik diverse e-mails verzonden naar verschillende consumentenrubrieken waaronder, kassa, ook dat nog, trosradar, kat in de zak, breekijzer en de consumentenbond. Ook heb ik verschillende e-mails verzonden naar bedrijven die via hun internetpagina een link hebben naar delingeriewinkel.nl met het verzoek deze te verwijderen.

Wanneer mensen die ook de dupe zijn geworden van dit bedrijf zich bij mij willen aansluiten , kunnen zij kontakt met mij opnemen via [email protected]

Eising

Het laatste bericht dat wij hebben ontvangen is dat
Onze order zou vrijdag 23 mei j.l. verstuurd worden zo werd ons wijsgemaakt. En natuurlijk ook deze keer hebben we weer niets ontvangen. Reactie van delingeriewinkel: delingeriewinkel is vanaf 26 mei, 2 weken gesloten in verband met overname en dat orders en klachten daarna afgehandeld worden.

Wordt vervolgd.....

Eising

Even als aanvulling op mijn vorige reactie.

Op de website is dus niet te zien dat deze gesloten. Nietsvermoedende mensen kunnen op deze manier dus nog steeds de dupe worden van deze internetwinkel.

Gedupeerder

Ongelezen bericht door Gedupeerder »

Sterker nog,... deze website is helemaal offline gehaald door de provider(s). RADAR!!!! HELP ALLE GEDUPEERDEN!!!! DIT LOOPT DE KLAUWEN UIT!!!!

E. van der Velde

Ze zijn lekker met onze centen op vakantie :-(

Niet alleen particulieren zijn de dupe, maar ook van een bedrijf ontving ik een email.

Wat kunnen we doen??

Hanneke

Ongelezen bericht door Hanneke »

Naar aanleiding van mijn order van 28 maart 2003, heb ik op 24-6-03 de volgende e-mail ontvangen.

---------------
Beste relatie,

Delingeriewinkel is tijdelijk offline gezet vanwege een lopende overname.

Alle openstaande bestellingen worden uitgeleverd alvorens delingeriewinkel
weer online gaat.

Om uw lopende bestelling te ontvangen dient u de volgende zaken op te sturen
naar :

DLW

betreft : afhandeling bestelling

Venloerstrasse 47

41334 Nettetal

Duitsland

LET OP : u dient de originele bestelling op te sturen + kopie
betalingsbewijs. Zonder betalingsbewijs wordt uw bestelling niet
afgehandeld.

met vriendelijke groeten,

Customersupport

Nog steeds niets gehoord..... what's new....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kreeg vanmorgen mijn bestelling niet binnen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat het eind in zicht is bij de familie Peeters,... maar goed,... ik heb inmiddels een hoop mensen gesproken en het word allemaal duidelijk,... gewoon geen geld en op deze manier lekker proberen wat binnen te krijgen. Op een dag lopen ze tegen de lamp en zijn ze echt alles kwijt,... maar dit lost het probleem niet op. http://www.dessousy.de is/was ook van hun,... niet betaald??? Zo zal het ook wel met www.delingeriewinkel.nl zijn gegaan,... niet afrekenen is geen dienst EN ZO WERKT HET!

Telefoon afgesloten,... mischien maar eens collectief een incassoburo inschakelen???

[email protected] of [email protected] ik zou zeggen,... probeer die eens :D

Gesloten