LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Desigual levert geen pruducten, geld kwijt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mariskaheksenketel
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2013 08:32

Desigual levert geen pruducten, geld kwijt

Ongelezen bericht door mariskaheksenketel »

Ik heb op 2 juli producten bestelt bij Desigual, betaalt met IDeal.
Geld afgeschreven van mijn rekening, maar Desigual heeft geen bestelling binnen gekregen. Geld kwijt. Meerdere malen gebeld naar de klantenservice, mails gestuurd. Ze beloven mij iedere keer het geld terug te zullen storten. Tot nu toe heb ik mijn geld nog steeds niet terug.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Desigual levert geen pruducten, geld kwijt

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik heb op 2 juli producten bestelt bij Desigual, betaalt met IDeal.
Geld afgeschreven van mijn rekening, maar Desigual heeft geen bestelling binnen gekregen. Geld kwijt. Meerdere malen gebeld naar de klantenservice, mails gestuurd. Ze beloven mij iedere keer het geld terug te zullen storten. Tot nu toe heb ik mijn geld nog steeds niet terug.
Het beste kun je er zelf even langsgaan.

namsrevel
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2013 15:50

Re: Desigual levert geen pruducten, geld kwijt

Ongelezen bericht door namsrevel »

waar moet je langsgaan dan? in een winkel zullen ze zeggen ja daar kan ik niks aan doen... Ik geloof dat je met ideal ook je geld terug kan vorderen of zelfs met je eigen bank ook als je daar naar toe gaat en je verhaal uit legt tenminste als je bewijs hebt dat je de bestelling hebt geplaatst en dat er geld is afgeschreven door desigual

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Desigual levert geen pruducten, geld kwijt

Ongelezen bericht door dhc »

namsrevel schreef: Ik geloof dat je met ideal ook je geld terug kan vorderen of zelfs met je eigen bank ook als je daar naar toe gaat en je verhaal uit legt tenminste als je bewijs hebt dat je de bestelling hebt geplaatst en dat er geld is afgeschreven door desigual

Betalingen via ideal kunnen NIET worden teruggeboekt!
En sinds wanneer bemoeit een bank zich met bestellingen die niet worden geleverd?

Prutsadvies!!

Gesloten